till salu...

...made by love, av lottens vita och gröna!bakelse med vaxat papper i trådkorg ...
prydnadsask med ljuvlig bild ...

hej mina lena sköna gröna!!!

jag har nu lagt ut två bakelser och en ask på tradera,
klicka här för att buda...
klicka på säljarens alla auktioner för att se alla tre objekt!

jag har haft en alldeles förtrollat kul helg med marie,
hon har varit här och hälsat på i helgen och vi har pratat och skrattat och gjort massor av härligheter, berättar mer nästa gång!

en varm och len kram
från
lotten

Kommentarer

  1. Hej!
    Men oj så vackert du har till försäljning! Du är verkligen duktig med lammöron.
    Härligt med en mysig helg med mycke skratt!
    Ha en fin vecka kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt med en hel helg med Marie!! Må tro att ni har haft det mysigt och hittat på massa kul :) Du måste berätta allt!

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra saker du gjort. Kul med en trevlig och mysig helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Men åååå så söte di ä disse lammöronen.. du är superduktig på att skapa av dom oxå......förstår om ni haft det kul..mycket skratt ..ha en skön kväll..kram..Pia

    SvaraRadera
  5. Underbart söta lammöronsalster!!!

    Kramis Millis ♥

    SvaraRadera
  6. Vilka fina saker...=))
    Åh en härlig helg har du haft...
    Min har oxå varit mysig...INTENSIV men mysig...=)))
    Ha en härlig vecka nu...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  7. Vad kul med en hel helg med din vän Marie.Vilka fina grejer med lammöronen.Ha en brs start på vecka-Ha det gott Kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  8. Hej lammöronsmästarinnan!

    Jag blir alldeles lycklig av att se dina skapelser!!!

    Sitter faktiskt just nu på Tradera och spanar :)

    Åh vad roligt att träffa Marie och bara ha kul ihop en hel helg! Hon är ju så go, och jag kan tänka mig att ni passar bra hop.

    Kraaaam
    Mia

    SvaraRadera
  9. So lovely creations! What kind of materials do you use???
    Wish you a nice new week!
    Vale

    SvaraRadera
  10. Nä men du vad fiffigt och så vackert! Mysigt med en helg med Marie!

    kram Mia

    SvaraRadera
  11. Hej Lotten =o)
    Verkar som vi har ett säljar tema båda 2 idag ,o)
    Lycka till!!

    Kramen Erika

    SvaraRadera
  12. Dom är så himla fina dina lammörons kreationer.
    Ska genast gå in och titta på tradera =D.
    Ha en härlig dag!
    Kram
    Tezz

    SvaraRadera
  13. Kul! Lycka till med auktionen. Själv måste jag lugna mig...jag hittar så mycket som jag plötsligt behöver nämligen ;-)

    kram,

    Anna

    SvaraRadera
  14. Ååå så skjønne lammeøre ting du har laget... masse lykke til med salget... Klem O=)

    SvaraRadera
  15. Godmorgon Lotten! Vad pysslig och duktig du är, så fina saker du gjort. Jaa, för mig är Lammöron för alltid förknippade med dig nu. Varje gång jag ser eller hör så tänkter jag på dig :-) Ohhh du har träffat Marie, hon är så rar och go. Må tro ni haft en härlig helg med mycket skratt och inredningsprat :-)

    Underbart inlägg från ert badrum, har tittat på de bilderna om och om igen, helt lovely!!! Ha det gott. Många kramar Paula

    SvaraRadera
  16. Underbart vackra, hoppas du får en underbar vecka.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  17. åååå det er bare så vakkert og dekorativt det du lager, skjønner ikke hvordan du får det til jeg. Du får nok mange bud. Ønsker deg ei nydelig uke:) klem monica

    SvaraRadera
  18. Du är helt fantastisk på att göra helt underbara saker med dina små öron.

    Kramkram Marie

    SvaraRadera
  19. Wow...så mycket vackert du har skapat! Du vet verkligen hur man ska tillvarata lammöron på bästa sätt!
    Kram Randi

    SvaraRadera
  20. Oj så vackra ! Nu ska jag kolla på tradera ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  21. Hallå där!

    Jag är helt övertygad om att ni haft en helt underbar helg!
    Dina lammöron är såååå fina o jag är så glad för min krans just nu bor den på spishyllan...ska visa nån dag..;)
    Kraaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  22. Oj vad fina dina sköna gröna är
    Kram Moster

    SvaraRadera
  23. Så fina!! Kommer gå åt som smör i solsken :D

    Ha d bäst!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  24. Hei, kjœre Lotten!

    Titter bare innom for å ønske deg en god uke. Her i Norge har vi høstferie nå - det betyr en uke fri - og jeg reiser til Praha med min kjœre! Gleder meg ;o)
    Nydelige ting du lager og selger - blir så inspirert hos deg!

    Klem Christine / dethvitehuset

    SvaraRadera
  25. Hei Lotten
    Så fine og så fine bilder fra badet, så de først nå. Kom jo hjem fra kreta i går. Ha en fin kveld. Kristin

    SvaraRadera
  26. Hej
    Gud vilka härliga ägg! helt fantastiskt vad fina de är!

    kram Lisa

    SvaraRadera
  27. Hej du goaste!

    Vilka bedårande lammörons alster du gjort! Kommer att gå som smör i solsken :)

    Och sen en härlig helg med Marie. Som upplagt för succè!

    Varmaste kramarna till dig

    Viveka

    SvaraRadera
  28. Hej !
    Så sött och lent !!
    Säljer du på något annat sätt än genom Tradera ??
    Du är jätteduktig på att skapa vackra ting !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  29. De är otroligt fina Lotten!!!

    : )

    Ja...butiken i Tyringe är inget vidare egentligen, men nu var vi i närheten (Hässleholm) så då passade vi på att åka dit.

    Imorgon ska vi kolla på Äppeltavlan i Kivik, ska nog även en sväng till Simrishamn och käka lunch.

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  30. Hej Lotten, så fina lammörons-saker du gjort, jag slängde in ett bud. Har alltid gillat dina lammöron.
    Ha det bra
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  31. Du är verkligen fantastisk med dina lammöron! Tänk, jag som rensade ett helt land där de hade spritt sej och slängde alltihop...! Nåja - jag hade säkert inte kunnat få till det som du i alla fall!

    Kul med vänner som är liksinnade! Kan tro att ni hade kul!
    Kram och tack för titten hos mej!
    Lisa

    SvaraRadera
  32. Tack Lotten
    För din kommentar, så roligt att du tycker det.
    Dina skapelser är gjorda med perfektionismen.
    Är dessa lammöron riktiga växter.
    Ha en bra vecka.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  33. Man lever länge på att träffa likasinnade goa människor, och jag förstår att ni haft det helt underbart.Mycket kul har ni förståss gjort och säkert ett och annat loppis ställe besökt ??
    Jag älskar dina lammisar, de är sååå fina och pryder vilket hem som helst.
    Kram vännen/Ingela.

    SvaraRadera
  34. Så vackert!
    Lycka till på Tradera.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  35. Hej härliga Lotten! Låter som ni haft en underbar helg! Det lever man på länge! Så ljuvliga konstverk du gjort. vad du kan!! Ska genast gå in på tradera och kika.. =) Lycka till vännen!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  36. Du är fenomenal LammöronsLotten!!! Tänk att det kan bli så fint med dessa ulliga gulliga blad och din toppbild är verkligen fin med! Nu ska jag kika in på Tradera! Mari.

    SvaraRadera
  37. Tack så mycket Lotten.
    Vet du, jag känner mig nästan som världens bästa när jag fått en kommentar av dig;)
    Jätte fina skapelser du gjort! jag gillar bakelsen.
    Ta hand om dig!
    /Lina

    SvaraRadera
  38. Hej du rara!
    Tusen tack för dina fina ord inne hos mig :)
    Men herregud vad fint du har gjort! Du är ju jätteduktig!!
    Din ask gillar jag mycket. Själv så är jag intresserad av dina ägg. Så jag väntar lite till du har några till övers... ;)

    Ska bli kul att läsa om dina 10 hemligheter, hihi.
    Varma kramar / Åsa.

    SvaraRadera
  39. Vilka fina grejer! Ska genast (imorgon menar jag hi hi) till grannarnas gård och plocka lite på mig... Ska försöka att göra nåt av de... De är ju så goa!
    Fin blogg!
    mvh

    SvaraRadera
  40. Du vet väl om att du har en inspirerande blogg? Tur att jag hittade hit.

    Ha det så gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg