packat och klart...

...i svart vaxat papper!
tjingalong!
nu så, har jag äntligen packat in paketen till vinnarna
(se förra inlägget)
det svarta vaxade pappret köpte jag på härligaste
slottsträdgården ulriksdal
och de ljusa paketen har transparenta gamla oanvända notpapper, guuuuuu vad fint det är!
hoppas nu att dessa goa tjejer som vann blir glaa!
för den som är lite klickig ser att jag har såååååå najsiga kulor,
tunga blyaktiga, i min hönsnätsbur,
också de är från bosse rappnes!
köpte med en suuperstrange grej i metall, den får ni se en annan dag...
som satte gång en hel del...
jag har redan fått lite beställningar på lammöronsgrejjor, rodnar lite...
eftersom jag är urdålig att prissätta mig själv kommer jag att efter nästa helg lägga ut på tradera, jag meddelar när, här på bloggen.
ha det bäst ni alla solstrålar!
värme till er i en varmkram lotten

Kommentarer

  1. Så fina paket du gjort! Fin lammöronboll också. Kram Annika.

    SvaraRadera
  2. Vad fina paket, läckert med svart!

    kram

    SvaraRadera
  3. Nog kommer dom att bli glada allt!

    Själv missade jag hela grejen=))
    Lite typiskt min förvirring!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. så fina paket du har gjort!
    Kommer ihåg när sonen hade en batman period och Allt skulle vara svart och hur jag förtvivlat försökte hitta svart presentpapper till hans födelsedag, det fina papperet hade suttit super då.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna som får dessa fina paket som du gjort.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!!

    Men vilka fina paket då, nu blir jag allt lite avundsjuk på dem som skall få dessa.............

    Jag fortsätter att önska den där saken jag pratade om i lammöron fastän du skrev att du skall gå ut på Tradera.. Du får väl visa dina alster och fråga vad man vill betala helt enkelt, och sen får man komma överens. Du kan ju till och med ha en egen auktion här på bloggen, så slipper du betala arvode till Tradera! Alla här på din blogg vet ju vad det handlar om så vi är ju här i alla fall ändå och kikar hela tiden!! Bra idé, eller hur?! Okej, jag börjar.. Du får 250 för den där saken jag pratade om i förra inlägget, och jag står för frakten. Okej?! Affär..?! (Jag fyller 30 år nästa fredag, kommer den i brevlådan då..?!)

    Ha det bäst!

    Kram från tokiga mej,
    Maria

    SvaraRadera
  7. Vilka fina paket vinnarna får.ja du är ju så himla duktig.Vilken fin lammöronsboll du har gjort.Jag tycker att du kanske kan ha en liten auktion här på bloggen.Visa dina ffina grejer så får vi lägga bud.....Kan det kanske vara en bra grej?Ha det gott kramizar ~~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  8. What faboulous parcels you made! Surely the girls will be delighted!
    Take care!
    Vale

    SvaraRadera
  9. Ååååå de kommer bli överlyckliga när de fina paketen kommer!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  10. Men gu va fina paket!!! De vackraste jag sett, detta foto kunde ju butiker köpa av dig och använda, så himla vacker presenthög, du är proffs på att arrangera! Lotten i lammöronsfabriken: )

    SvaraRadera
  11. Så fine pakker. Liker godt de lammeørene dine, heter planten det?
    Kos deg. Klem Kristin

    SvaraRadera
  12. Underara paket!!! Grattis till alla lycliga vinnare!!!

    Så söt lammöronsboll!!Kram på dig allra sötaste Lotten!!

    Millan ♥

    SvaraRadera
  13. Hej Gumman =o)
    Blir så glad när du kikar in!!
    För mig är du en av de största bloggarna så varje gång en kommentar finns där från dig känns det så overkligt på någe vis...

    Till lilla liksom ;o)

    Väntar med spänning på tradera auktion =o). Jag har samma problem som du med att sätta pris.. Lägger mig alltid i underkant så mannen får ett frispel här *fniss*

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  14. Ja du Lotten...nog kommer mottagarna bli glada över dom fina paketen.
    Kul att du börjar sälja dina fina lammöronsbollar.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  15. Hej Lotten!
    Nu skall jag erkänna vad är det för växt:lammöron,jag har ingen aning,jag som älskar att pyssla det här har jag helt missat.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Vilka underbart vackra paket du gjort.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  17. Hej Lotten! åhhh, vad jag längtar! även om jag vet vad innehållet är så älskar jag att öpnna presenter och gärna så vackra som du har gjort. Alltid roligt att få gåvor med kärlek bakom.

    kram tessan

    SvaraRadera
  18. Næmmen, Oooooooo, så fine pakker! =)
    Takk for besøk i bloggen. Blir alltid så glad når jeg ser du har vært innom. Søte du.... =)

    Klemmer.

    SvaraRadera
  19. Verkligen fint inslaget. Svart är verkligen så kaxigt! Speciellt med lite naturfärgat snöre runt om.
    Ha det bäst!
    Kram
    Tezz

    SvaraRadera
  20. Men hjälp så fina paket. Bara pappret är ju en present i sig.

    Klart att du får beställningar vännen så fint som du gör :)

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  21. Så flotte pakker du har laget... en drøm å få for mottagrene...
    Skjønne de lammeørene du lager... har denne planten selv i hagen , men har ikke turd å lage noe av de...

    Klem =)

    SvaraRadera
  22. Så fina paket !

    Grattis tii alla de som vann :)

    Dina lammöron saker är sååå underbara, ser framemot aktionen :)

    Ha en fin dag
    Eva

    SvaraRadera
  23. Underbart vackra paket:)
    Ha en fin dag idag du goa
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  24. Hejsan Lotten!!!

    Vackra vackra paket med vackert i....

    Och visst skulle jag vilja köpa Lammöron av dig...visst är det svårt att sätta priser...håller fullständigt med...men ibland så bara måste man våga eller chansa eller hur man nu säger........

    Vill ha Lammöron i trädgården jag med.....så fina bollar vill jag också ha......suck o stön o pust....

    Lammöron = Lotten....
    HAde ju ingen aning om att man kunde skapa så vackert innan DU visade oss.....

    HA det bäst!!!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  25. Sååå vackra paket du har gjort!

    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  26. Hej. Hur står det till dennna härliga, men ack så kalla, dag? =)

    Vilka paket! Så fina färger.
    Det är svårt och prissätta sina alster, det är samma med mig när jag ska hänga upp en ny tavla i galleriet.

    ha en toppen dag. Kram Pirre

    SvaraRadera
  27. Åh vilka fina bilder, underbara paket som garanterat gör mottagarnas dag extra fin....
    Ha en fin dag!
    kramis/LenaS

    SvaraRadera
  28. Så härligt att få ett sådant paket! De kommer säkert att bli kanonglada.. det skulle iaf jag bli!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  29. Nej men inte ska du väl rodna. Sug i dig av den härliga bekräftelsen;)
    /Lina

    SvaraRadera
  30. Lammöron saken är underbara, förstår inte hur du lyckas. Håller sig dom så fina?
    kram sara

    SvaraRadera
  31. Dina lammöronsgrejer är urfina! Helt rätt att känna efter på tradera! Men sen kanske du kan starta en liten rörelse kring dem!!! Ett bra namn och så har du säkert massor av intressenter!

    SvaraRadera
  32. Hej raraste Lotten!

    Jag som inte hunnit bloggat senaste tiden har missat din fina tävling :(

    Så fina vinster och paket, de kommer att bli överlyckliga!

    Hoppas du får en fortsatt skön höstvecka och en trevlig Fredagskväll. Kakan är jättegod :)

    Många kramar

    Karin

    SvaraRadera
  33. Vilka fina paket du gjort! :-)

    Din lammöronsboll är riktigt söt, jag skulle gärna köpa en av dig! :-)

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  34. Vilka fina paket Lotten! Och vilka härliga bilder på dem också. Här skiner solen idag men det är ganska kyligt ändå... :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  35. Aldrig hört talas om lammöron tidigare.Men jag är ingen trädgårdsfantast*L*
    Så mjuka och fina dom verkar!
    Har varit lite nyfiken på hur alla tävlingar fungerar ! Nu fick jag det förklarat*L*
    annbritt

    SvaraRadera
  36. Hej !
    De kommer att bli glada både för fina paket och det underbara innehållet :)

    Kram till dig
    Anci

    SvaraRadera
  37. Men...såå fint!! tomma notpapper i beige är inget jag tidigare sett..Kanon snyggt!!

    Nu blir ja ännu mer avundsjuk ;) vilket inte är någon god egenskap fy, fy..på mig..
    Nej ett stort grattis till er som vann :) Jag menar det! :)

    Stor kram till dig goa Lotten!!

    SvaraRadera
  38. Vilka sanlöst vackra paket Lotten! Om jag hade fått en sånt fint paket hade jag aldrig velat öppna det, så coolt med det transparenta notpappret.
    Du borde jobba som professionell paketinslagare och lammöronpysslare, du är nog den mest kreativa person jag vet.
    Åh, tänk om bara en dryg vecka kommer jag att få gå runt hemma hos dig och titta på allt vackert, gissa om jag längtar!!!!!

    Många kramar
    Marie

    SvaraRadera
  39. Så häftigt lammöronsklot! Hur får du det att hålla?
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  40. Mmm härliga paket Lotten! Klart vinnarna kommer bli överlyckliga!
    Härliga Rappnekulor! Funderar oxå på att sno ihp en sån bur av hönegaller ;)
    Ha det gott!
    Kram
    nina

    SvaraRadera
  41. Hallojsan vännen,

    Underbara paket!
    Klart att dom blir glada!

    Skäms på sig annars!!!!!!

    Grattis till dina beställningar.
    Hoppas att det går bra med produktionen för jag tror det är många som vill ha dina fina lammörons "pyssel"... bla jag själv......

    Ha det bara så himla bäst!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  42. Go´morron!
    Jag har inte sett så snygga paket. Jag skulle blitt glad för paketet utan innehåll to m.
    Må så gott, Åsa.

    SvaraRadera
  43. Otroligt vilka fina paket du fixat!!!

    Dina Lammörons-dekorationer är väldigt vackra, de lär ju bli lättsålda..!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  44. Vackra paket , till lyckliga vinnare ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  45. Så fint du slagit in! Dubbel glädje för vinnarna! =) Och vadå slottsträdgården.. det måste ju vara hemma hos dig det.. =) Väntar med spänning på tradera-inlägget.
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  46. Hej Lotten!

    Så läckert med svart omslagspapper, elegant!

    Du är en riktig konstnär med dina lammöronsskapelser.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Krm Lena

    SvaraRadera
  47. Bugar och bockar!
    Tack Lotten för det fantastiska paket som kom idag.
    Blev mycket glad över alltihop.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  48. Vilka fina saker du gör med lammöron. Ska bli spännande att följa på Tradera. Kanske lägger jag ett bud.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg