nu ni....

...hör ni trumvirveln?!
ljuva blommor plockade på ulriksdalsslottsträdgård i ett härligt sorl och fnitter mellan mig och lena
krondill är ju bara sååå vackert i buketter!
dukning pågår, en spånkorg är då bra att ha...

käraste ni
stunden är nu inne tadadada...
det är för mig helt ofattbart att sååå många ville delta i min enkla
utlottning, det har varit totalt
338 lotter!!!
och lite mankemang att räkna, jag har använt mig av excel och satt in vartanefter som lotter plockats och såklart har dessa som länkat fått två chanser!

kan säga att jag har haft hjälp heeeeeela vägen av statens lotteriinspektion, fniss! nej min dotter och hennes goa kompis var med och drog vinstlotterna!

tack till er alla som deltagit och för varma ord och för att ni länkat hit!
superduper glad är jag med för alla härliga mejl från er som inte har blogg!
såååååååå kul att ni alla ville delta!
jaaaaaa
så här är det dårå...

boken och ägget går till...


lammöronskransen går till...


och tröstpriset med ljus och zinkäpple till...
annika f som mejlat!

och det 2a tröstpriset med likadant innehåll går till...
största grattis till er!!!
mejla mig så jag får era adresser!

den som dragit den mest turlotten i dag är iallfall jag
som har er alla, ska försöka att kolla in alla nya bloggar med!

varmakramar turlotten

pst om ett par veckor ska jag sälja lite av mina lammöronsalster,
kanske nån vill!?

Kommentarer

  1. Grattis till vinnarna!!!
    Så fina priser!
    Härliga bilder har du som alltid!
    Ha en fin kväll!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina vinnare...:) och du ..här sitter man nu med öm bak och benen som känns som bly...men kul var det, kram

    SvaraRadera
  3. vad vackert det va på dina bilder, jag som i vanliga fall inte gillag gult, måster säga att det var väldigt vackert till all vitt, bra gjort. Kolla gärna in min nystartade blog:
    blomsterbodeniskanor.blogspot.com
    trevlig kväll
    Marie

    SvaraRadera
  4. Grattis til de heldige vinnerne:o)Gøy med så stor respons på din konkurranse:o)Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna!!!!!! Så underbara vinster.Helt underbara bilder som alltid.Du Lotten du och din blogg ÄLSKAS ju av alla.Så om du ska sälja lammöronsgrejer.......Tog jag nyss en kölapp.....ojoj på den står det nr 1.yes.hihi.Ha en skön och mysig söndag vännen kramizar ***RITA***

    SvaraRadera
  6. Gratulerer til vinnerene!!!
    For noen utrolig nydelige bilder, du har det helt skjønt i det rommet hvor bukettene stod!!! Vakkert!!! Kjempe fin og inspirerende blogg!!!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Lunalu

    SvaraRadera
  7. Grattis till alla lyckliga vinnare!
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  8. Buhuuu....jag som ville vinna...=((
    Neee...GRATTIS till vinnarna....
    o grattis till dej...shit pommes...338 stycken!...=)))
    Ha en fin kväll...
    Kraamizr Git

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnarna!!! Vilka härliga priser ni har att se fram emot, kul.
    Ha de gott TurLotten:).

    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  10. Grattis alla som vunnit! e såå avundsjuk..

    Tänk vad häftigt att så många deltog :)..
    Det är nog för att alla vill ha lammöronsgrejer..hihi..ditt påhitt som blivit "mode"..

    Ha en skön fortsatt söndagskväll!!

    Varma kramen ifrån Sanne!!

    SvaraRadera
  11. Grattis alla vinnare! Och tack till dig Lotten för en kul utlottning. Ska bli spännande och se vad du säljer av lammöron.
    Ha en bra vecka
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Gratulere til vinnerne. Hærlige bilder som du alltid har. Ha en fin uke.
    Klem Kristin

    SvaraRadera
  13. Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna av de jättefina priserna!!!

    Men Lotten, vilka bilder, vilket hem, vilket rum och den korgen med glasen, så fint att jag får andnöd... Mari.

    SvaraRadera
  14. Hej..superdupergrattis till alla de där lyckliga vinnarna..:)..kram..pia

    SvaraRadera
  15. Hejsan!

    Vilken tur vinnarna har som får så fina priser...grattis till dem:-)

    Ha nu en riktig mysig söndagskväll, Anneli...SussiLi...

    SvaraRadera
  16. I've been catching up on your latest posts and ... wow! so many amazing things!! thanks for sharing so much. Take care,
    Rosa

    SvaraRadera
  17. Hej Lotten!

    Får man önska..?! Jag skulle vilja köpa ett lammöronalster av dig, ett litet hjärta, ca 10-15 cm där inte "hela" lammörat är limmat utan det är lite slarvigt löst, du vet..? Och silvertråd runtom, lite slarvigt sådär..?! Jag betalar bra så klart! Nåt att tänka på?!

    Hälsningar,
    Maria

    SvaraRadera
  18. Hejsan Lotten, så bra att Ni finns där :-) tack...Grattis får jag väl också säga till alla dina vinnare och till dig förstås. Vet att vimplarna skall vara klara men har ej fått dem levererade än..bara så du vet, så det är säkert på gång närsomhelst..:-) Hoppas vi syns snart igen...kramelikram kat.

    SvaraRadera
  19. Grattis til de heldige vinneren...og wow så amnge lodder som ble tatt....
    Nydelige bilder...som jeg virkleig nyter...

    klem Kerstin

    SvaraRadera
  20. Hej och grattis till alla vinnare. Tyvärr så hade jag missat din tävling, vilka fina vinster... Ha en härlig måndag/Eva

    SvaraRadera
  21. Tack för en fin tävling Lotten!
    O grattis till alla lyckliga vinnare. Vi som inte vann är ju lylliga som får ta del av din inspiration ändå!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  22. Grattis ni som fått de fina vinsterna.
    Så vackert du har i uterummet, väldigt fint.Ha det så bra Lotten.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  23. GULLIGA DU!!!

    Vilken lycka! Jag är sååå glad trallallala!!
    En sån tur jag hade!!

    Har mailat dig!

    Kramen

    SvaraRadera
  24. Hallå Lotten!
    Underbara buketter!!!

    Och stort grattis till de lyckliga vinnarna!!!


    Kram Mariette

    SvaraRadera
  25. Åhej åhå så många som sökte lyckan.

    Garttis till vinnarna!


    Jättefina vinster.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  26. Grattis til vinnarna!
    Härlig bukett med krondill och solrosor!
    Ha en fin vecka!
    kramiz
    nina

    SvaraRadera
  27. Stort grattis till vinnarna!!!

    SvaraRadera
  28. Hej Lotten! Sååå vackra bilder som vanligt drömmer jag mig bort när jag tittar in här, sån härlig start på dagen. Ett stort grattis till vinnarna, särskilt till min goda vän Camilla :-) Ha en underbar dag. Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  29. Hej Lotten! Grattis till de lyckliga vinnarna! Men oj vilket arbete med så många lotter, tur att du fick hjälp! =)
    Så fina blommor du köpt!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  30. Stort grattis till alla vinnare!!
    Såå fina priser!
    Bättre lycka till mig nästa gång :P

    Underbara buketter, Lotten!
    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  31. Grattis till alla som hittat denna fina blogg. Ska följa den, du har så fina bilder och ger mycken inspiration. Kram Yvonne

    SvaraRadera
  32. ÅÅÅÅÅÅÅÅ......
    Goaste Lotten...vann jag!!!!!
    Det hade jag ju aldrig kunnat tro...jag som aldrig vinner....
    ÅÅÅÅÅ.....
    Nu fick jag allt torka bort en liten tår i ögonvrån....
    TACK!!

    Tack så hemskt mycket....
    ÅÅÅÅå....ska den fina få bo hos mig!!!
    Jag bara gapar...
    ÅÅÅÅÅå....

    Fniss...som du märker blev jag alldeles mållös..hittar inga ord.
    Jag har beundrat dina skapelser sååå länge...ja hela din blogg och ditt hem....
    Så ska jag få en....ååååå....
    Skickar du med bruksanvisning.....hihi...
    Alltså på hur man ska dekorera runt omkring den...hihi....
    ojoj...
    Jag ska genast maila dig min adress...
    Stooor kram o återigen TACK!!
    Inte bara för den underbara kransen utan för att du finns och för att du delar med dig av ditt underbara hem.
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  33. Kul att du fick en sådann respons på lotterna. Det är ju bara bevis på att många gillar det du gör.
    kram sara

    SvaraRadera
  34. Hej Lotten,

    congratulations to you for so many fans and to the winners....

    I would like to invite you to my hearty giveaway.

    Kram Bine

    SvaraRadera
  35. Älskar det självplocket på Ulrik, var där själv för ett tag sen och plockade har gjort det till lite av en tradition på hösten.och tänk grönsakerna att få komma hem med dem och äta dem helt nyplockade. grattis till vinnarna i din tävling.Kram Katta

    SvaraRadera
  36. Hej Kära Lotten!
    Grattis till alla som vann!!!
    Och till dig Lotten med en sådan hög siffra. Det kännas jättekul! :)

    Dina bilder i bloggen är som vanligt så härliga, vackra och jag önska jag satt där vid bordet som håller på att dukas... ;)

    Dina lammöron...Jojo, dem är jag allt intresserde av! :)

    Säg till när du har dem på gång, om jag inte hunnit dykt in till dig först!

    Önskar dig en helmysig vecka!
    Stor KRAAAM / Åsa.

    SvaraRadera
  37. Attans oxå att jag inte vann hihi såklart vill jag gratta alla som vann i din tävling, de kommer att bli så glada såå.
    Vilken ofattbar stor tävlingssiffra wow vad kul att så många ville vara med.
    Ditt uterum är fantastiskt och du med.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  38. Hallå Lotten,,
    Grattis till alla vinnare.. Åh du ditt uterum.. hmmmmm så snyggt.... kram till dig sussie

    SvaraRadera
  39. Mmm så vackert, så vackert!

    Grattis till vinnarna av de fina priserna!

    Ha en härlig fortsättning på veckan!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  40. Congratulations to the winners!!! Very nice photos!!!
    Hugs
    Vale

    SvaraRadera
  41. Hej !
    Grattis till vinnarna. De är nog jätteglada nu.
    Dina bilder är som poesi utan ord och dina ord är en skatt i sig :)

    Stor kram
    Anci

    SvaraRadera
  42. Stort grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!
    Kram!

    SvaraRadera
  43. Hej du min goa Lotten,

    Sååååå roligt att såååå många varit med och deltagit hos dig.
    Tänk vilken härlig känsla!!!!

    Njut!!!!!

    Grattis till Alla er tjejer som hade turen med Er.
    GRATTIS!!!!!!

    Klart jag vill vara med på ett hörn och köpa lite av dina fina lammörons saker.
    Love!!!!!!

    Önskar dig en härlig vecka.

    Kramisar Jeanette

    PS UNDERBART VACKRA BILDER!!!!!

    SvaraRadera
  44. I'm always amazed how sunlight your rooms are. It must so invigorating to wake in the morning in such a room.
    Congrats to the winners....lucky girls!

    SvaraRadera
  45. Jag är BITTER!! Varför vinner aldrig JAG?? Nää jag bara skojar, jag har tur i kärlek istället och det är ju inte fel det heller. GRATTIS till er som hade turlotten hos Lotten! Såå fina bilder du har Lotten! Hoppas du får en bra vecka! Kram kram//Anna

    SvaraRadera
  46. Grattis till vinnarna!!!
    Tack snälla goa rara du för kramen...:-) Den kändes ända hit! Kramis Tina

    SvaraRadera
  47. Grattis till vinnarna! :-)

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  48. Hej du rara Lotten,
    men hur kan detta ha hänt? jag har missat hela utlottningen!
    typiskt. Tiden framför datorn är just nu aaaalldeles för knapp, tycker jag i alla fall själv, he he.
    Jobbet tar massor med energi och sen tar ungarna resten just nu. :-)

    Stort grattis till vinnarna, vilken supertävling... ha det så gott Lotten!
    Kram!

    SvaraRadera
  49. GRATTIS till ER alla LYCKLIGA vinnare.........

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg