i morrn så ska här festas...

... för då kommer tjejgänget!


tänk att det nästan är lika fina såhär en vecka senare...


L som i lena, där ska du sitta, på min högra sida
förstås!
hejsan svejsan!
i morrn så kommer de som jag känner allra mest, efter min familj...
tjejgänget!!!
vi har känt varandra sååå länge, vi träffades ett tag med alla barn, sen kom vi på att vi har roligare utan...
för då kan vi prata
högt och lågt...
djupt och ytligt...
rent och snusk...
visk och skrik...
och så kommer vi alltid in på förlossningar, nån som känner igen sig med lite vin och massa kvinnor, fniss!
jag är ju lite sån som bara äääääääälskar att duka,
nu suckar kanske några av er..fniss! igen, jaaaa här kommer det bilder på en höstdukning! tänk er sen att uterummet kommer att ha bara levande ljus och massor med maschaller utanför...
min underbara man ska laga höstig mat, sen blir det chokladbjörnbärskaka som jag dregglade över härrom kvällen hos karin...
och så ska det dickas vin, tjoho!!!
på lördag ska vi till enköping på vernisage, min pappa har fotoutställning, kolla i högersidan om länk om ni är i enköpingskrokarna...
sen ska jag ta långa promenader med ungarna i skogen,
såååååååååå
jag känner redan på mig att min helg blir urgo och jag
vill önska er detsamma!!!
varmhöstkram
lotten

Kommentarer

  1. ÅÅÅÅÅ så härligt Ni kommer få i ditt underbara uterum, kom på att det var längesen jag var med mitt tjejgäng...hmmm...har liksom inte fått tid till dem. Näe, det måste ändras på omedelbums...eller så :-) Hoppas ni hade trevligt kramelikram kat

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med tjejträff det är ju så himla skoj.Vad härligt du har dukat i ditt underbara ute rum.Vad god mat och vilken kaka den ska jag ju testa låter hur god som helst.Ha en skön kväll och en helt underbar fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. wow och ojojoj...såå fint ...den dukningen skulle jag vija ha här hos mej ..duktig du må vara...superläckert och mysigt...suck ...får väl önska dej en riktigt rolig och trevlig kväll med tjejgänget..kram..Pia

    SvaraRadera
  4. Hej lotten!

    Jag var ju bara tvungen att kika in till dig och se din underbara dukning, och så fick jag se den snälla länkningen du gjort!

    Nu önskar jag dig och de andra en härlig kväll och hoppas kakan smakar bra *ler*!

    Många kramar till dig Lotten!

    Karin

    SvaraRadera
  5. Hej min allra bästa vän!!!!!!

    Å vad mysigt och roligt vi kommer få det i morgon. Och tänk jag vet redan var jag ska sitta, på din högra sida. Det gör jag så gärna för du är min absolut bästa vän. Du vet hur mycket du betyder för mig. Per säger alltid när jag lägger på luren, jag hörde att du pratade med Lotten för du låter alltid så glad då och skrattar. Gå över till henne en stund du för det behöver du att få snacka av dig.

    Många kramar Lena

    SvaraRadera
  6. OHHHHH MAGNIFIQUE!!! I'm crasy about gorgeous and unique table settings and centerpieces. yours is just perfect! love the deatil on the napkin! your truly talented! always so beauty beauty beauty!Take care lovely Lotten,
    Rosa

    SvaraRadera
  7. Men Lotten då, såå fint du dukar!! Jag är lite kär i dina bokstäver, hoppas jag hittar någon gång.. Vilken citronträd du har!! jag såg faktiskt en begynnan citron på mitt eget i morse, yes!!! Nästa år så hoppas jag...

    Hur går det med dina auktionsplaner?! Jag väntar med spänning för att höra vad du kommer fram till..!

    Ha det BÄST!

    Kära hälsningar,
    Maria

    SvaraRadera
  8. Ååååh vilken vacker dukning...
    Äälskar den duken...
    sitter här o dreglar...hihi...
    men åååå....
    Åsså tjejträff...hur härligt e inte de på en skala?...
    Blir så sugen...hihi...
    Ha nu den allra bästaste av helger..
    KRAAAAAMIZAR Git

    SvaraRadera
  9. OTROLIGT så vackert...ALLA dina bilder platsar i en inredningstidning!

    : )

    Ha det gott,roligt och trevligt!!!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Det låter som om ni kommer att ha det jätte mysigt.
    Vad kul med tjejkväll.
    Jätte vacker dukning.
    Hoppas ni får det jättekul.
    kram Bodil.

    SvaraRadera
  11. Såå fint du har det i ditt uterum !!
    Och vilka underbara tallrikar, var har du hittat dom ?

    Ha en riktigt mysig helg med vänner och familj

    Eva

    SvaraRadera
  12. Åh vad mysigt med tjejkväll och vilken underbar dukning! Jättefint!
    Hoppas ni får en riktigt fin fest!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Hej Lotten!

    Åh vad härligt med tjejfest. Det är så himlan roligt när man träffas och det är som du säger, det brukar vara högt i tak ;)

    Är din pappa fotograf? Det visste jag inte. Ska genast in och kika på länken. Ha nu en supertrevlig kväll!! Jättefin dukning som vanligt.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Jätte fin dukning och det verkar bara vara början på en unerbar helg, du har en massa rligt och härligt för alla sinnen till helgen.
    Ha så kul
    kram sara

    SvaraRadera
  15. Ååå så fint du dukat!!! Å ni kommer säkert att få så himla toppen-kul!!!!
    Ha en fin helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  16. Du är ju fenomenal Lotten!!! Vilken dukning!!! Vilket rum, vilken känsla, vilken hemtrevnad och vilken atmosfär OCH vilka vackra tallrikar och allt annat, suck va fint! Gud va kul att sitta där och äta gott och dricka vin och skratta och prata med alla tjejvänner!!! Och din Pappa har fotoutställning, det ligger således i generna din förmåga!!!

    Ha en toppenhelg!! Mari.

    SvaraRadera
  17. Men en sån fin dukning,underbart.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  18. Det låter verkligen som om ni kommer få en toppenhelg!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  19. Så vackert! Dina vänner kommer verkligen få känna sig välkomna. Ha en underbar fest!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  20. Himmel så vackert!!!Tänk att få sitta där.
    Helt underbara bilder.Du är verkligen duktig på att få till det.

    Ha en riktigt mysig helg!
    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  21. Ååååå vad härligt, tjejgänget på middag !! Det är roligt, vi är också ett gäng som träffas och har skoj...var ett tag sen nu vi hade fest, måste nog ta tag i det !!
    Så himlans vackert du har dukat..ojj..ojj..
    Du får en fin helg !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  22. Godmorgon Lotten!

    Vad mysigt det låter med tjejkväll.. Du har gjort det så fint med dukning och bordsplacering, som upplagt för en urtrevlig kväll!!!

    Önskar dig en av de trevligaste helger, kram Evelina

    SvaraRadera
  23. Så mysigt ni kommer att ha det...med en sån fin dukning! Ha en urmysig helg vännen!!! Kram Tina

    SvaraRadera
  24. Godmorgon Lotten. Så fint du dukat, du har jättefina tallrikar. Och schablonen vid varje glas var läckert. Du kommer och få den bästa av helger. Här blir också kalas ikväll, mannen fyller år. Men det är släkten, så klackar i taket lär det inte bli..fniss. Ha det så gott vännen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  25. Helt underbara bilder!! Så koselig med jentekveld!! Håper dere får en super kveld!!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  26. Låter som en superduperhelg!!
    Vilken ljuvlig dukning du har gjort! Önskar er en riktigt härlig kväll med god mat o dryck o massa surrande. Det är något visst med tjejkvällar!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  27. Hej goa Lotten!

    Åhhhh vad mysigt det ser ut, den översta bilden är rena rama terapin för min själ, sååå vackert!

    Ni kommer få så himla kul..! Jag önskar att jag kunde smyga med :)

    Kram och ha en fin helg vännen ♥

    Mia (Lilla Blanka, som inte orkar logga in nu från jobbet)

    SvaraRadera
  28. Låter kul. Tjejträff är alltid något speciellt och vilken dukning sen. Måste försöka att hinna åka in till Enköping och titta, har ju bara 1,5 mil dit. Så om tiden räcker. Trevlig helg Yvonne

    SvaraRadera
  29. Hej Lotten!
    Jag har kikat in på din blogg nu under ett tag - du har ett fantastiskt fint hem!!
    Men jag undrar lite hur du hinner med??
    Är det inte jobbigt att alltid ha allt så himla perfekt och genomtänkt?
    Det var en fantastisk dukning, men får inte dina vänner lite prestationskrav undrar jag?
    Kan tycka att hela denna bloggvärld inom inredning är så ytlig och "klubben för inbördes beundran" så stor, håller du inte med?
    Har nästan gått till överdrift...
    Önskar er dock en trevlig kväll, och hoppas att den fylls med annat än denna perfekta yta!
    /Jag

    SvaraRadera
  30. En sådan njutning är det att titta in hos dig! :D
    Man fylls av gott i själen.
    Inte bara vackert utan också rofyllt..stämningsfullt.
    Jaaa vinkväll med finaste av vänner, inte mycket kan slå en sådan kväll!
    Sköt om dig.
    //Marie

    SvaraRadera
  31. att, jag!

    hej på dig!
    du undrar hur jag hinner med...ja du jag visar ju inte här på bloggen det andra...jag fotar det som känns fint och inte det andra joxet, kan ju berätta att jag har inte städat övervåningen till denna evening! hur man lägger sin tid är ju olika, en del hänger på gym, kollar tv, går på kvällskurs...jag är hemma med mina barn och så älskar jag det här skrotande, plocka och göra fint, och så kommer mina allra bästa vänner så är det väl det allra minsat man kan göra att göra så fint jag kan och vi älskar varandra sååå så jag kan inte tänka sig att nån går hem och mår dåligt för det...ala människor har olika gåvor och jag är definitivt en människa som är intresserad av människan före inredning...kan hålla med dig att det är en yta här i bloggvärlden, men vem vill se det andra, du får bara försöka förnimma hörnorna och röran som finns...men inte i bild dårå...jag arbetar med rätt så tuffa tunga saker då jag är samatlsterapeut och jag kan faktiskt unna mig denna otroligt glättiga sida för att väga upp...det var allt tor jag, fniss! ha en bra dag!
    kram lotten

    SvaraRadera
  32. håll til godo med alla stavfel, så kan det gå ibland när man blir ivrig!
    kram igen...

    SvaraRadera
  33. Halloj Lotten!

    En sån härlig helg du har framför dig! En blandning av familj, vänner, vin och kultur..Kan det bli bättre... ;)
    Jag ser ditt Glasrum framför mig..lyser som en lykta av alla levande ljus :)

    Ha det såå mysigt!

    Goa kramen kommer ifrån Sanne!!

    SvaraRadera
  34. Vilken underbar dukning!!! o vad underbart ni säkert kommer att få det!!
    Får nog bli skogen för oss också imon en sväng..e ju så härligt nu...:)
    Ha en underbar helg!!! kram elin

    SvaraRadera
  35. åh så trevligt det där låter med tjejfest och allt och vilken ursnygg dukning du har gjort - ser sååå mysigt ut och jag förväntar mig bilder från en mörk kväll med massor av ljus och marshaller tända! ha en trevlig fest och helg - kram

    SvaraRadera
  36. Å vad mysigt!!! Finns inget mysigare än att sitta o prata långt in på småtimmarna o vid ditt fina bord med alla ljus så hade man ju stortrivts....hoppas ni får riktigt mysigt!!!!!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  37. Hej Lotten!

    Idag kom boken och det vackra ägget! Tack hur mycket som helst, kan fortfarande inte fatta vilken tur jag hade!:)

    Underbar dukning...önskar att jag vore en i gänget som fick sitta där och insupa atmosfären och ett par glas vin! :)

    Det är väl konstigt att man ändå pratar förlossningar och barn, när man är utan dem, men det är väl så att det bästa man har vill man ventilera!
    Men det är viktigt att prata om allt det där andra också som du skrev om!
    Jag önskar er en supermysig kväll, och är tjejerna hälften så goa som du, så blir kvällen klockren!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  38. Halloj Lotten!

    Läste den "anonyma"! Bry dig inte!
    AVUNDSJUKA. AVUNDSJUKA. AVUNDSJUKA.
    Finns alltis sådana som är avundsjuka för att man hinner med och har fint. Jag är 100 på att det är en som har en blogg men inte törs stå för vad hon tycker!!!
    Gör inget inlägg om detta! Ignorera bara!

    JAG UNNAR dig att ha fint och att du hinner med!!!! Hoppas att ni får en TREVLIG middag!
    JAG ÄLSKAR DIN HÄRLIGA BLOGG! Så är det!!
    ;=)
    OK! Jag kan hålla med om att det är en yta här i bloggvärlden men vad fasen...skit samma...hahhaaaaaa....


    Kram goa du!!!

    :=)

    SvaraRadera
  39. Hallojsan sköna böna!

    Låter jättemysigt med tjejträff. Dukningen är bara såååå fin och det som läggs på tallriken kommer att smaka ljuvligt. Underbara bilder från ett underbart hem tagna av en underbar vän.... haha. Där fick jag allt till det och det stämmer till 100 nä, 100000000 haha.

    Så synd att du inte kan komma till Susanne i helgen. Jag tror att det var den 15 november igen. Jag tjoar till när det börjar närma sig och då måste du komma haha.

    Ha det bäst och kram på dig / Carina

    SvaraRadera
  40. Hejsan!

    Vilken vacker dukning i ditt fina hus. Vad trevligt med en liten tjejträff. Nu fick även jag lite inspiration att ordna en sån för mina vänner.Hoppas ni haft det riktigt kul med många skratt och delikat mat. Har du receptet på chokladpajen?? Lät så gött.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  41. Åh vännen!! Va mysigt det ser ut..Helt lovely..Ja tjej träffar är så trevliga..saknar mina vänner med..Ska nog ta och samla alla en kväll..Det låter så mysigt..trevligt att få va gäst hos dig..Sitta vid ett så vackert dukat bord..

    ha det så bra..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  42. Gokvällis Lotten!!
    Men herreguuu så fint du har det i ditt matrum!! Bedårande ljuvligt.... Åh va härligt det är med tjejträffar hoppas ni fåre jättemysigt.. kram o trevlig helg till dig sussie

    SvaraRadera
  43. Vilken lycka att få komma till din finaste finaste rummet i hela värden, jaaa jag tror faktiskt det.
    Ojoj vad skoj ni ska ha och vad ni ska babbla hihi.
    I min fantasi så har jag bilden klar för ig hur vackert det är att sitta där i ditt rum, med den fina dukningen och alla ljusen som sprider sitt sken och så du förståss Lotten som sprider mest värme av allt.
    Ha en underbar dag, kram/Ingela.

    SvaraRadera
  44. Party party!!! :-) Vad fick du för skoj då? ;-)
    Kramkram!!

    P:S Har ni orken att svänga in i Bålsta på hemvägen så är det loppis och konstrunda på Systrars söta idag! Tjing!!

    SvaraRadera
  45. Hej !
    Jag hoppas och önskar att din helg ska bli lika underbar som bilderna du visar ! Jag älskar att duka och du gör det så, så fint !
    Ha en mysig tjejkväll & helg !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  46. Vad fint du har dukat!!
    Kul med tjejträff!

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  47. Hej!

    Vackra bilder och inspiration som räcker länge.
    Den känslan infinner sig när jag besöker din härligt positiva blogg.

    Må så gott!
    Cina

    SvaraRadera
  48. Vilken fin dukning! Hoppas att ni hade det riktigt mysigt. Kram Annika.

    SvaraRadera
  49. Såååå vackert du gjort i ordning och dukat i ditt vackra vackra uterum!
    Blundar och kan precis se hur fint där är med tända ljus.
    Ni har säkert haft det urtrevligt där nu i helgen!

    Ha det gott Lottilott!
    Kraaaaam, Carina

    SvaraRadera
  50. Så underbart vackert du har dukat och jag hoppas du hade en härlig kväll med tjejgänget.
    Önskar att söndagen blir en bra dag för dig och din familj!
    Kramen

    SvaraRadera
  51. Hej söta du!
    Tröttnar väl aldrig på dina dukningar, är du galen!!??
    Jag vet vad du menar :) Jag o min bästa kompis, tillika barnens gudmor, har bestämt en helg för bara henne o mig, annars hinner vi aaaaaldrig prata ordentligt.
    Kramelikram Anna

    SvaraRadera
  52. Hej sötaste Lotten!

    Helt underbar dukning, du är ju sanslöst duktig! Hoppas ni hade en toppenrolig tjejkväll med massor av prat och skratt!

    Vi hörs, och så syns vi om några dagar!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  53. Inget ont om de nya vänner man har men det är ju nåt speciellt att få träffa de gamla och ha kul, tänk att få minnas ihop.Kram Katta

    SvaraRadera
  54. Hej min goaste goaste Lotten!

    har inte suttit framför datorn sen förra veckan så jag får tacka dig nu så här några dagar senare...
    TACK....den är såååååå fin.
    Såg mitt fina paket i ditt förra inlägg också.....de var fina allihop...du är såååå duktig!!
    Jag tackar dig inne hos mig i dag också...;)

    Himmel så fint du dukat.
    Där hade jag kunnat sitta i timmat o bablat om både det ena och det andra....
    Jag var på tjejfest i lördags...och det är nåt visst med att bara sitta ett gäng tjejer så där o fnissa o dricka vin..hihi..
    kram goa du!!
    Katarina

    SvaraRadera
  55. Men wow du lotten!! Du lyckas allt alltid att fånga och skapa det där magiska!! Kram petra

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg