grönt och skönt...

...lent och fått!







hej!!!
här kommer världens snabbaste inlägg...
måste visa min suuuuuuuperfina present, den ljuvligaste av kistor,
som jag fick av de goaste av kompisar i fredags!
och heeeeeeeeeeelt i rätt färg, lammöronsgrönt, fniss!
jag såg den för ett tag sen på systrars sötas lager...min lilla goa vän pernilla hörde...sen spann dom på, det kan jag kalla överraskning!!!
för er som nu undrar, hjääälp vilka värdinnegåvor...
näää det är min 40 års present såhär nästan 1 år efter,
jag har inte fått häcken ur vagnen att få till denna middag..
såkandevaju...
gissa om jag är glad för den!!!
lite lammöronssaker har jag skapat i helgens vackra väder med...
dessa kommer snart att läggas ut på tradera, ny skapelse är den lena burken!
ha den bästa av dagar och håll huvuddet uppåt så ingen helikopter går förbi er
(ett superrån har ägt rum i morse här i stockholm med hjälp av en helikopter)
stoooooorlenvarmgrönkram lotten
nästa gång ska jag visa badrummet i serien, rocka runt!

Kommentarer

  1. Vilken present!!!! o vilka underbara grejor du gjort..ja är med lite galen i lammöron..har fullt ute i trädgården..så vackra!!

    Ha en bra dag, ser fram emot o se din omändring..:)

    Kram elin

    SvaraRadera
  2. Lammöronslotten!!! Du skapar de mest ljuvliga ting med desas växter, allt lika vackert och fint stylat!! Mari.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ask du har gjort Lotten! Ursöt!
    Måste försöka mig på något med våra egna lammöron... Får börja med något enkelt.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. hej Lotten! ja då är det väl bäst att låsa dörrarna och lyssna efter helikoptern.otroligt fina lammörons grejor du har gjort. Mitt lyckoägg vilar så skönt i min hand.

    ha en bra dag kram tessan

    SvaraRadera
  5. Men vilka underbara saker du gjort av lammöronen! Jag bara älskar lammöron, mjuka som sammet. Men hur blir det när de torkat, är de fortfarande lika snygga då...? En stilla undran...
    Helena

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!

    Vilka vackra skapelser i lammöron beklädnad. Du ger oss alla inspiration!
    Kram Viola

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig present!
    Och lådan du gjort va ju bara helt underbar :)

    Ha d bäst!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder du visat medan jag varit borta! Buketter och dukning och lammöron om vartannat, jag blir helt matt :) Kul att du tänker sälja lite, det tycker jag absolut att du ska göra. Prissättning lär man sig eftersom, jag blir kaxigare och kaxigare :) Kram, Tina

    SvaraRadera
  9. Tycker absolut man ska dra ut på sin födelsedag hela året :) Asken är helt ljuvlig även strutarna är jättefina. Ha det gott, kram Katta

    SvaraRadera
  10. Halloj!

    En sån härlig kista.. det märks att du har vänner som känner dig och din smak väl!!

    Så fräcktrån..!!
    var lite orolig för om jag skulle komma fram till jobbet i morse..Jobbar i Mälarhöjden.
    Men det hade lugnat ner sig när jag kom..

    Ha det gott!!

    Kraam Sanne

    SvaraRadera
  11. Hej !
    Vilken fin present du har fått ! Den lena asken är helt underbar !! Du har fått mig att älska lammöron :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar gåva!

    Va spännande med dina skapelser som du ska sälja på tradera..
    jag diggar dina skapelser stort..
    ha det så bra..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Vilka gosiga mjuka skapelser du gör. Kommer alltid att förknippa lammöron med Dej! Asken är verkligen ljuvlig o konerna tycker jag är så vackra.
    Förstår att kistan gjorde dej lycklig! Vilka ljuvliga väninnor du har som har öronen så på skaft o lyckas överraska dej så!
    Ha en mysig kväll! Kram Cilla

    SvaraRadera
  14. Så läckra bladmojänger du har bjort! Jag skulle gärna greja på med sådana mjuka blad. Det ser nästan ätbart ut!

    Nu önskar jag godkväll. Skall måla en kortis innan det är dags för idol :)

    Kram,

    Anna Glad

    SvaraRadera
  15. Vilka saker du kan fixa till av dessa lammöron. Du är helt otrolig på detta.
    Kramis Mamma C

    SvaraRadera
  16. Hej goa Lotten!

    Åhh vilken underbar lammöronsgrön kista!!! Passar perfekt till dina underbara alster =)

    Stor kram
    Mia

    SvaraRadera
  17. Vad härlig, den liksom ropade Lotten också tycker jag, särskilt med den färgen och härliga lammöron-alster ovanpå. Jag tänker på dig när jag ser mina här hemma :-)

    Kram kram på dig Lottenvännen!

    SvaraRadera
  18. Oj, vilket fint skrin! Otroligt vad vackert det blir med dessa lammöron. Har aldrig gjort något av detta själv, måste ha tagit tid. Fin present!
    Ha det gott!
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  19. Så fin present du har fått!!!
    Läbbigt med det där rånet, är väl extra känsligt just nu tror jag men varför kan inte alla bara vara snälla?
    Mina hormoner är verkligen inte att leka med just nu...
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  20. Guuud vilken fin ask! Vilka vänner! Dina lammörons-skapelser är ju så fina, de borde du ju bara starta egen butik och sälja!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  21. Hej Lotten!

    Åhh så fina saker du gjort och vilken present!!! Ha en riktigt bra helg!

    Hälsar/Anna

    SvaraRadera
  22. Hej Lotten, En fråga håller sig lammöronen fina länge??behandlar du dom? Limmar du fast dom med limpistol??Krukorna i fönstret är jätte fina vad är det fö matrial?? Ha en jätte bra dag.
    Kramkram marie

    SvaraRadera
  23. Vilka vackra skapelser, vad duktig du är.
    Hoppas du får en härlig dag.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  24. Vilken fin present, den stod det Lotten på. Härligt att ni hade ett kul kalas. Ska bli spännande och se dina Tradera-saker. Ha nu en toppendag.
    Goa kramen
    AnnaMaria
    Ps, nu är "hjärnskavet" borta..fniss

    SvaraRadera
  25. Men det är ju klart du ska, de finingarna måste ut till andra hem oxå - visst länkar du då, visst?! :)

    SvaraRadera
  26. Hellooo darling!
    Aaahh...jag dånar över den vackra burken med sammetslena lammisar, vackert foto och nyckel! Huuuur fint som helst! Du e bara såååå kreativ o duktig du Lotten!
    Jag älskar att titta på dina ljuvliga bilder :)))

    Kraaaaam!
    Carina

    SvaraRadera
  27. Hej Lotten! Jag har skickat en liten utmaning till dig. Vet inte om du vill vara med men hoppas det.

    ha riktigt bra dag kram tessan

    SvaraRadera
  28. Tittelitutar bara in för att säga hej och se vad du har för dig.

    Vilken underbar present du fick.

    Har du funderat på att byta efternamn någon gång? Kanske Lammöra skulle passa. Lotten Lammöra*fniss*

    Kram Annica

    SvaraRadera
  29. Hej
    Å så fin, förstår att du blev glad.
    Å du är alldeles enastående med att få till allt så fint!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg