mer tage andersen...

...goes inside!

den ni, jisses!


detta golv är heeeeeeeeelt i min smak, är gjort av zinkrutor, suck!


så här fint kan det vara på en bajja majja...


kolla hur golvet är målat!


soffa som jag får ståpäls av, dynorna är av lin och stoppade med halm.


här har tage soaréer, antagligen helt underbart!


måste lära mig svetsa....



tjingeling tjingeling


nu kikar vi hos tage in...




i morrn ska ni få se mitt senaste lammöronsprojekt...


tjing tjong det var allt för denna gång!

lotten


Kommentarer

  1. Men så härliga bilder! Så rena, smakfulla....
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Vad härliga bilder.Smakfulla och rena.Ja det var snyggt.Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Men jag säger bara Oj - så - snyggt!
    :)
    Ha en fin måndag gumman
    kram Lallis

    SvaraRadera
  4. Sååå fint , så fint...helt underbart tjusigt
    kram
    annelie

    SvaraRadera
  5. Heja Tage och heja Lotten!!! Utsökt! Vilken känsla, vilken stil! Mari.

    SvaraRadera
  6. Iiiiiiiiiii....vilka bilder du skakat fram. Visste inte att det fanns så mycket vackert. tvättstället, soffan - jag kommer att drömma om dessa.

    Tack vare dig har jag planterat tre lammöron i år :)

    Kramr till dig min skatt

    viveka

    SvaraRadera
  7. Ja jisses vilken säng, den du skulle man ha. Den här mannen har otroliga skönhets-skapelser. Och så fint du rimmar Lotten.
    Kramar AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Åh, wow och vill ha ! Det var ett inspirerande ställe som du har varit på.

    Kram till dig

    SvaraRadera
  9. Snälla värld vad vackert. Golven är helt outstanding!
    Nyfiken i en strut när det handlar om din lammöronsalster.

    Må väl!
    Anna

    SvaraRadera
  10. Tage Andersen är en favorit sen många år. Besökte hans butik i Köpenhamn för många år sedan och det var med en fantastisk upplevelse, var även på Norrvikens trädgårdar när han var där.. så lite avundsjuk är jag på dig som har varit på hans nya ställe och kollat...
    Snygga bilder!
    Hälsningar från Torprosen

    SvaraRadera
  11. Hej sötis!

    Vad roligt att du fotade så mycket när vi var där, själv var jag inte lika flitig. Visst var det en supermysig dag, så mycket vackert och så var det ju så kul att träffa er allihopa.
    Det där rutiga golver var ju sååå snyggt och den där toaletten kommer man ju aldrig att glömma!!!!

    Nu blir man ju nyfken på ditt senaste lammöronsprojekt?

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  12. Hei..ja her var det masse inspirasjon..Nå er jeg spent på hva du lager?Bli gjerne med i konkurransen min hvis du vil:O)Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  13. Men...karln är ju helt otrolig! Ljuvligt helt enkelt.
    Längtar att få se lammöronkreationer. :o)
    Kram lydia

    SvaraRadera
  14. Hej Lotten!
    Jag kan förstå att eran semester varit toppen,med så mycket spännande intryck.
    Ha det så bra kram Agneta

    SvaraRadera
  15. Men wow! Så vackra saker!!! Ha en fin dag vännen! Kram Petra

    SvaraRadera
  16. DEN mannen han kan, han!
    Funderar allvarigt på att anmäla mig till en svetskurs till hösten. Hade varit så hiimla kul att kunna.
    Tack för att du visar på insirerande bilder!
    kram
    Ann

    SvaraRadera
  17. Hej Lotten,
    jag har varit på semester o inte bloggat på ett tag så nu har jag VÄLDIGT mycket att ta igen på din sida,,,,måste säga att din nya rubriksbild är underbart fin.
    Hoppas du har fått njuta av sommaren lilla vän,,,nu ska jag läsa vidare
    Kramis Sari

    SvaraRadera
  18. Kära nån vilka inspirerande och vackra bilder från Tage-utställningen! Både i detta inlägg och det förra.
    Ska bli spännande att se vad du fick av Marie när du var där och hälsade på. Hm...något du kan leka med, hihi ;)
    Kraaam på dig tjejen!
    , Carina

    SvaraRadera
  19. Jag håller med föregående kommentarskrivare. Det är mycket smakfullt och stilrent.
    Mycket vackra bilder!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  20. Hej där kära Lotten!
    TAGE är helt otrolig med sina fantastiska skapelser...helt otrolig. Du har tagit hur många vackra bilder som helst!!!!
    Alltså hur har han gjort med trädet, blir helt mållös!!

    Du, vilken underbar mamma du har! Bara så där så dök en såååå vacker Molly upp hos dig!! Den var verkligen ljuvlig. Du måste känna dig lika ljuvlig i den!

    Hur mår lillkillen? Min lillkille mår finfint, är nu 5 månader och vill stå upp och böja benen hela tiden. Hänger mer än gärna i sin hoppgunga...helt underbart att se hur han står där och stutsar och har sig...hihi....

    Jaggerdigenvarmvarmastekram
    frånmigtilldig...puss!

    Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg