om det nån gång ska visas...

...en påsklilja, får det bli i dag!!!



ett underbart ekollon, tack min goa vän J,
äääääääääääääälskar den!

härliga ni!

hoppas ni njuter och bara är!

hmmm här är det fortfarande lite spänt, och händerna är fulla med tagg...

då är det är vår , att varje kväll opereras av sin man med en synål, kan ju säga att jag inte bara säger aj attans då...

en påsklilja har jag förärats,
har ju svårt för gula blommor men i dag är den ju bara sååå
fin där den står i en tage andersen kruka på den rostiga hyllan på altanen, så nu är min gula kvot fyllt för i år, fniss!

nu ska jag ut och plocka vitsippor med ebba och i eftermiddag blir det släktkalas hos syrran!
må väl!
varmkram lotten
en egen stooooooooooooor kram till alla dom som mejlar eller lämnar kommentarer utan blogg, tack vad ni när mig!

Kommentarer

  1. Åh vilka härliga bilder, är inte heller nån gulblomsälskare men just påskliljor som växer på lök brukar få komma in här hemma också.
    Glad Påsk!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Glad påsk till dig Lotten önskar Pia nere på västkusten.

    Vilket strålande väder, det växer så det knakar-härligt!!

    kram

    SvaraRadera
  3. Åh så underbara bilder! Du är så himmla duktig med att få till det. Läste repotaget i Allt i hemmet i går, åh så skoj och vackert det var!! Det kan du verkligen vara stolt över! Glad påsk på dig min vän! Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Så himla fint Lotten..!

    : )

    GLAD PÅSK!!!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  5. Glad Påsk! till dig Lotten & tack för allt vackert du alltid visar.

    Kram Mona

    SvaraRadera
  6. Ahhhh Lotten, det är en fröjd för öga och själ varje gång man besöker dig! :o)
    Stor påskkram på dig,
    Lydia

    SvaraRadera
  7. Åhh, vad vackra rostiga urnor o kottar du har!!!!

    Klar att du ska ha en påsklilja mitt i detta oxå!!
    Jag gillar dom!!hihii

    Glad Påsk på dig!!!
    Kram! Iréne

    SvaraRadera
  8. Fint ekollon och rostiga krukor.
    Satte mej äntligen ner igår och läste repotaget om ert hem. Så fint ni har det och er entré är superfin. Och han den mörke som höll i en liten...wow...hihi.

    Ha det gott
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Herlige billeder som altid Lottan:-)

    Du og hele din familie ønskes en rigtig god påske :-D

    Stor kram fra Pia

    SvaraRadera
  10. Hallo darling!

    Ville bara kika in och säga att solen skiner över oss idag också och det känns bara sååååå bra.(trots gips) Om det beror på solen, den iskalla ölen som runnit genom strupen eller den underbara saken som maken byggt vet jag inte men jag njuuuuuter...

    Vill önska er en fortsatt mysig helg

    Pussar och kramar Viveka

    SvaraRadera
  11. ha en riktigt skööön påsk Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Lilla taggiga Lotten då!!!!!

    Jag förstår precis vad du genomlider för det är lite lika samma här idag. Ingen treningsverk än men den visar sig säkert i morgon :) rostaggar, jaaaa

    Jag har haft en jobbig sak i familjen idag o igår natt så just nu sitter jag bara här och är tacksam över mitt liv min familj och alla goa vänner. Tänk att livet är såå skört och att man inte mer uppskattar vad man har runt i kring sig.....

    Är just nu väldigt glad över min nyfunna vänskap med dig

    Största kramen
    Lena

    SvaraRadera
  13. Tack snälla söta du, för din goá kommentar hos mig!!! va glá jag blir!!!!

    Stor Påsk kram runt dig från mig =)

    SvaraRadera
  14. Vad härligt du har som fått börja i trädgården. Vårtecknen här i norr är duvor,bofink, koltrast,rödhake som sitter och huttrar vid fågelbordet...
    När man bor vid havet här uppe i norr(ja, inte ända längst upp men tillräckligt) blir det lätt dimma på våren och så är det just nu... Men bara det blir varmare så lättar den och vips blir allt bra igen! Tur att det finns trädgård- och inredn.tidningar att drömma sej bort i. Glad Påsk !

    SvaraRadera
  15. Så vakre bilder. Nydelig med all rusten. Det liker jeg:)

    Ha en fortsatt god påske.
    klem

    SvaraRadera
  16. Hej söta Lotten!

    Unerbara ljuvliga bilder! Älskar rostiga saker speciellt i kombination med växter...
    gillar dina pott-bilder jättemycket, jösses vilken fotograf du är Lotten!!!

    Stor kram
    Mia

    SvaraRadera
  17. Just till påsk tycker jag att gula blommor är vackra, det är väl längtan efter grönskan som gör det. Vilket vackert ekollon!
    Ha en underbar kväll !
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  18. Aajjjj!...vad det låter ont! stackars Lotten!*tihi*...operation varje kväll låter tufft, fya mig då!

    Håller med du! gula blommor*ryser*. Här har det smugit sig in ETT påsklilje träd, för barnens skull...vad gör man inte som mor, offrar sig på detta vis göres ju endast för de små!*fniss*

    Hoppas du har en härlig helg! Men med detta väder kan man ju inte må annat än bra....bara njuter och har det gott! FAST imorgon blir det nog till att testa om knäna håller och kolla om jorden är lika svart som vanligt*tihi*, blir storskrubb imorgon kväll!*haha*
    Typ julbadet*hihi*

    Många påskkramar du goa Lotten!
    Ulrika

    SvaraRadera
  19. Okey då låt gå för den här gången med de gula blommorna bara det inte blir nåt mer i år hihi.Dina rostiga urnor är helt underbara och ditt ollon sen då ojoj det ska vi inte tala om. Jag ska säga till min dotter att du tyckte om hennes röst då blir hon såå glad.
    Påskkramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  20. fina bilder.. Glad påsk!

    //Fredrik Frisören

    SvaraRadera
  21. Vill önska en glad och trevlig påsk!

    SvaraRadera
  22. Hej Lotten.
    Är alla fina bilder från ditt hem? på rosten,löven och påsskliljan.
    De är ju jääääääättesnygga.
    O vilken läcker potta, jag har en sån hink som liknar den om inte mannen kastade den i höstas.
    Ja du har verkligen vackert i bloggen, tyvärr så har jag inte varit i stan och fått tag i någon tidning ännu.
    Men hoppas att jag hinner.
    Vi bor 6 mil från närmaste stad.
    Så det är inte alltid enkelt när man ska ha tag i något, man får passa på att köpa inredningstidningar när man är där.
    Jag trodde att jag tog en premuneration på den tidningen som ditt hem är med i men har inte sett någon tidning ännu.
    Nåja det är verkligen kul att titta in och se allt vackert här.
    Påskkram på dig från
    Zara

    SvaraRadera
  23. Love all the rusty pots....Happy Easter!!!

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Läste om dig i Allt i hemmet! Du har det så fint hemma! Men det ser man ju här på bloggen också =)
    Såg bara först att det stod "Lotten" i artikeln och tänkte på en gång att det måste vara du =) och sen såg jag ju webbadressen också =)
    Påskkramar Malin

    SvaraRadera
  25. Vilka underbara bilder du har lagt upp nu till påsk :-)
    Vad har du hittat på denna helgen?

    Kram!

    SvaraRadera
  26. Hej vännen!
    ett tag sen jag hann in till dig nu... såå mycket fina inlägg, som alltid hos dig :D
    Även en gul påsklilja blir fin a´la Lotten ;)

    Stor påskkram till dig!!
    /Hanna

    SvaraRadera
  27. Men ååå så fina bilder, så fint du får till det jämt! Kram

    SvaraRadera
  28. Hei Lotten!

    Hvilke herlige bilder du viser i dag!! (ja alltid da) Jeg er heller ikke så veldig glad i gult, men det hører på en måte våren til. I tillegg gir det sånn kraft, i små doser vel og merke :)
    Jeg fikk selv en bukett med vitsippor fra min nabo i dag, jeg ble så utrolig glad og satte dem i vase med en gang.

    Håper du hadde en fin tur med Ebba!
    Klem Aina

    SvaraRadera
  29. hej goa du!
    vet inte om jag varit inne och kommenterat det vackra repotaget i Allt i Hemmet... gudomligt vackert var det.. stort grattis till det!!

    men så fint väder vi har va-- knappt man tror det är på riktigt!
    Håller med dig om gula blommor.. men så här i påsktider är de väldigt fina!1


    kram på dig
    A-C

    SvaraRadera
  30. Härliga bilder...vilken påsk vi haft! Jag hoppas att du har haft fina dagar! Nu får vi njuta av dagen i morgon...sedan börjar ju vardagen igen..( och den är ju inte heller så dum...!) Kram fr C

    SvaraRadera
  31. UNDERBARA bilder du visar
    Älskar att titta in på din sida

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  32. Hei!
    Så mange vakre bilder du viser fra ditt hjem. Og så gøy at det skal inn i det interiørbladet!!

    Ha en kjempe fin dag og takk for titten.
    Hilsen Ljo :O)

    SvaraRadera
  33. Hej på dig. Allt väl?
    Fiiint med rostiga sakerna. Gult passade bra där =)

    Ha en super bra dag idag. Kram Pirre

    SvaraRadera
  34. Påskliljorna gjorde sig bra bland dina rost-saker. Sen kan du ju gräva ner dom. Här har varit Rådjur inatt, och det enda dom sparade var mina Gula Hyacinter!
    Ha en fin ledig måndag
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  35. Hej och tack för kommentar på min sida, hoppas du fick lite påskgodis o god mat. Jag inser att jag har ätit alldeles för mycket av det goda, så nu blir det till att röra på sig. Ha en bra fortsättning på annandag påsk/Eva

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg