kors i taket...

...fäst vid kors, korsfäst!


hallå, sitter som en krum märla, så kan det gå när man "utreder" så ivrigt...
när man kommer in efter att ha jobbat med vilande muskler en hel dag så kan jag milt säga att det är lite spänt här och där...

denna lååååååååååååååång fredag passar det att visa mina bilder på två "vinster", jag har budat hem en klocka med en madonna och ett kruscifix från tradera.

ha det gott, kära ni!!!
nu ska jag stoppa näven i ett påskägg och ha det gottigt och lite spänt...

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Snygga fynd! Ta nu o vila dina muskler efter utredandet. ´Själv ägnar jag långfredagskvällen i vitburken. Toan blir fiiin!
    Har jobbat hela dan så nu är det ett glas rött o vitfärgen som gäller!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Vakkert stilleben:O)Senk skuldrene og kos deg ikveld.......Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  3. så är det, utredning gör ont, det gör målning oxå kan jag meddela. Blääk man mår som en ordinär 80-åring.
    Men det kan det väl vara värt. Tog en stillsam promenad på gräsmattan och fick se att mina kungsängsliljor som jag planterade i våras tittat upp. Sånt gör att man mår bättre, så nu känner jag mig som en 79-åring.
    Påskkram Lillemor

    SvaraRadera
  4. Vilka fina fynd! Glad påsk!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Fina fynd du gjort, ta du och vila dina muskler nu och njut av lite godis. Jag ska oxå äta lite godis. Det var inte så många små påskkärringar som knacka på igår. Så det är lite odis kvar i skålen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Hello,
    the chain with the Maria`s follower is really nice.
    HAPPY EASTER!!!!!!!
    Love greetings,
    Elke.

    SvaraRadera
  7. Härliga fynd du gjort!
    Vila dina spända muskler och njut av godisägget!
    Fortsatt go och glad påskhelg.
    Påskkram och solstrålar!
    nina

    SvaraRadera
  8. jätte vackra bilder..Jag förstår att din kropp värker efter et pass i trädgården..
    Ha det så gott..
    kram anna

    SvaraRadera
  9. Ja, när man utreder så värker det verkligen i hela kroppen efteråt. Muskler man inte visste att man hade, gör sig påminda :)
    Har en massa kvar att utreda.

    Din pensé i förra inlägget är så sööööt! Och din potta är verkligen ett fynd, tycker jag.

    Ha en riktigt skön påsk!
    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  10. Oj då är kroppen spänd av allt utredande;-) Stackare! Själv är jag hemma hos mamma och pappa i Mackmyra och njuter i fulla drag av den vackra omgivningen och av att träffa barnen igen. Jag har provat att spela golf för första ggn idag. Skitkul varkligen skitkul.

    Gooo påsk vännen!
    Stor kram/ Maria

    SvaraRadera
  11. Hej och tack för raderna hos mig!!

    Här är en underbar fredagkväll. Inga måsten, bara göra det man känner för. Sådana dagar och kvällar älskar jag! Tur att de inte duggar alltför tätt - då kanske jag inte skulle uppskatta dem så ;-)

    Fina vinster! Även jag har börjat upptäcka tradera...farligt, farligt men jädran så roligt!

    Nu säger jag godkväll. Hoppas allt är bra med dig!

    kram.

    Anna Skata

    SvaraRadera
  12. Mmmm vackert som alltid Lotten!

    Å va kul, ditt hem i Allt i Hemmet! Jag prenumerar på den men jag är borta så mycket på jobb och det var 14 dgr sen jag var hemma nu så jag har ngt att se fram emot ser jag, du har det så himla fint!!!

    GLAD PÅSK!!!!! Mari.

    SvaraRadera
  13. Så fine ting, og som alltid så vakre bilder. Synes det er så mange som er flinke til å ta bilder her blogverden, håper jeg lærer mer etter hvert.. Kos deg videre i påsken og nyt.. Klem Kristin

    SvaraRadera
  14. Hej svejs!!
    Vilka skönheter du fyndat!
    Nu har jag mailat min adress igen, läste din kommentar hahah.
    Du är för go lotten!
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Hei gode Lotten, takk for din fine påskehilsen!! Gulliga goe deg :))

    Jeg skal si deg jeg gleder meg til å se ditt hjem på trykk, jeg bare lengter og venter..Fint bilde du har lagt på siden her av deg. Herlig...

    Håper du får en kjempe hyggelig helg med dine aller kjæreste. Bare god mat, varme og myyys.

    G L A D P Å S K LO T T E N !

    Klem/Aina

    SvaraRadera
  16. GladPåsk önskar Annica på Home No.1

    SvaraRadera
  17. Hallå vännen...så är man då hemma igen efter en underbar vecka och här lyser ju en härlig sol oxå,tänker maila dig om ett par frågor angående programmet, önskar dig och de dina en skön påskhelg, kramen från din VIOLAN

    SvaraRadera
  18. Förstår om du har ont i kroppen om du har utrett hela dagen, så underbart som du har i din trädgård så förstår jag att du har lite att förbereda. Fina saker du budat hem, jag är oxå såå förtjust i kors och madonnor.
    Påskkramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  19. Men så mycket fint du hittat på Tradera - var länge sedan jag la bud där...

    Måste nog kolla in utbudet.

    Glad Påsk!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  20. Fina fynd du gjort - brukar hänga en del där emellanåt och fynda...
    Önskar dig Glad Påsk och Många goa Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  21. Vackert!

    Titta in till mej och min utlottning vettja =)

    Ha en fortsatt bra påsk!

    SvaraRadera
  22. Hej Lotten!
    Vill önska dig en underbar påsk!Vilket fint reportage det var i AiH..så himla fint hem ni har.Så älskar jag din trädgård också!Det är väl härligt med trädgårdsvärk??;))) Nu får du njuta av helgen med god mat och en massa ägg!
    kramar
    Marie minlillaveranda

    SvaraRadera
  23. Det tog ett tag innan jag såg klockan. Det är inte klokt vad mkt fint som finns på Tradera, gäller och spana där. Det hänger allt ngt mer fint bredvid klockan, vacker färg, jag gillar mörka röda toner.
    Ha en fin påskafton
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  24. Vilka härliga fynd!

    Kikar in här första gången och måste säga att du har en riktigt trevlig blogg! Får passa på att önska en riktigt skön påsk

    SvaraRadera
  25. Godmorgon!

    Har precis njutit av frukost och ditt fina reportage. Sååå fint, du måste vara kanonnöjd.

    Fint hem, gulliga barn, du var supersöt, din make snygg (och han bakar!!) :-D :-D

    kram på dig

    SvaraRadera
  26. Hej goaste Lotten! Underbara bilder!!!
    Glad Påsk till dig!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg