skåpet del 2...

ska jag vänta på ljuset så lär ni få vänta så...



hej ni goa!

här kommer lite helbilder i ett ljus som är urkasst men men...jag är bara så gla för mitt skåp!

underdel ska jag väl byta ut nu när jag springer på nåt bättre!

och öppna spisen är såld,tjoho!

tavloran hittade jag med på loppisen, med motiv från paris, och på baksidan stod det skrivet 1928, tycker dom var fina där med stolen, dom leker rätt bra!

foto från; tage andersen



en kavalkad julrosor vill jag ge till dessa underbara härliga kvinnor som gett mig utmärkelser, ni ska veta att ni värmer mig så, jag blir sååå stolt och lite blossande rörd, jag hjular och skuttar, varmt tack till;






birgitte- birgittes blog


tina- vackra magnolia

kolla in dessa tjejjers bloggar och njut en stund!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. vilket underbart skåp. Blev helt såld av att titta på det/Kramisar

    SvaraRadera
  2. Gillar ditt skåp!
    Lampan där i hörnet va häftigt o :)
    Snyggt snyggt!

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Vitrinskåpet är bara sååå fint så jag förstår att du fastnade för det.

    Den hörnan skulle jag gärna sätta mig och läsa inrednings- och trädgårdstidningar i, ser ju så mysigt ut.

    Mörker och grått, jo en tid till får vi nog stå ut men ljuset är ju på väg. Nu är det ju inte helt becksvart ute förrän efter fem på eftermiddagarna. :)

    Bloggträffen ja, den ser jag så fram emot. Det måste ju finnas hur många härliga bloggare som helst här i krokarna.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Behöver du verkligen en annan underdel...tycker att de gifter sig fint med varandra!
    Grattis till alla utmärkelser! Din sida är underbar (du med tjejen) och den är verkligen värd att uppskattas!
    Kramar,
    Bella
    Pst. Perfekt det här med att följa bloggar...ser ju direkt nu när nya inlägg kommer...brukar aldrig hinna kommentera så här bland de första annars!

    SvaraRadera
  5. Skåpet är verkligen vackert..!

    GRATTIS till alla utmärkelser, som du är SÅ värd att få!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  6. Åh, Lotten så härligt ruffigt! Vad du är duktig! Jättefint, allt!
    Grattis till alla utmärkelser! Tack för vackra blommor!
    Må så gott!
    kram goa vännen!
    nina

    SvaraRadera
  7. Vad fint det blev!!
    Vem skulle kunna motstå det skåpet...INTE JAG...VILL HAA..LER
    Är nog inte så bra med bloggandet får ett sådant ha begär..ler
    Kram Irene

    SvaraRadera
  8. Underbart skåp Lotten! Alltihop leker väldigt bra tillsammans tycker jag! =) Jag njuter av dina bilder, ljusa som mörka! =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  9. Åh det där skåpet förföljer mig i mina drömmar...fniss...VILL HA!!!

    Klart du ska ha MASSOR med utmärkelser du goa glädjespridare!!!

    Ha det bäst!

    Kram Anna Panna

    SvaraRadera
  10. Ditt skåp är bara alldeles...alldeles underbart! Jag blev galen i spröjsen. Började fantisera om mannen kunde snickra till såna på ett fönster vi har. Hmm... får väl ta det vid rätt tillfälle.
    Grattis till alla awarder du fått! Himmel... du hjular väl inte så trillar och slår dig raring ;)

    Gonatt kramar

    Viveka

    SvaraRadera
  11. Åh så fint skåp!!

    Det är ljuvligt fint!! Förstår att du är så glad för det!!

    Nu ska jag till jobbet!!
    Kram anna

    SvaraRadera
  12. Ja så fint det är Lotten! Så roligt att leta underrede till den också! Hoppas att du snart hittar någonting som passar :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Åhhh så underbart fint !!
    Jag har förstorat bilden på skåpet så att jag kan glutta riktigt ordentligt !!
    Wow vilket skåp...
    Kraam Anette
    P.s Tavlorna var ju också super duper fina !!

    SvaraRadera
  14. ton blog est magnifique!!!

    manon

    SvaraRadera
  15. God morgen, Lotten!
    Skjønner du er glad for skapet - det er jo så fint =) Og bildene også, særlig der sammen med "rottepelsen" ;-)
    Ønsker deg en fin dag!

    SvaraRadera
  16. Sååå himla fint skåp..ha en kanondag kram snowwhite-sussie

    SvaraRadera
  17. Rent ut sagt-vilket skitsnyggt skpå Lotten!!! Mycket fint och passande där det står och du har fyllt det stilsäkert också ser jag! Mysig hörna där. Bakstycket påminner lite om mitt skåp, det har också pärlspont baktill och hyllor så där men mitt har inga vackra dörrar....Mari.

    SvaraRadera
  18. Har du tittat i senaste Hem & Antik? Där visar Peter Ödegaard (Herr Peter Blomster) alldeles fantastiska arrangemang, jag satt och flämtade en lång stund över anemonerna, ska göra en total rip-off av det!

    Skået är fantastiskt Lotten - vad härligt att få lite fler hyllor att fylla!

    Största kramen/Lena

    SvaraRadera
  19. VIlket härligt skåp! Hur lyckas man hitta ett såndt på loppis?
    Målat och på plats redan, underbart!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  20. Underbart skåp kul att vi fick mera

    Du har en Torsdags utmaning hos mej (torsdagarna i februari)- kika in och se om det är något för dig
    kramen

    SvaraRadera
  21. men tack vännen vad glad jag blir.
    Bra med virituella blommor eftersom det bara är de som överlever Saltos framfart...*ler*
    Tack igen och ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  22. Vilka otroligt vackra bilder du lägger in.

    SvaraRadera
  23. Skåpet är jättefint! Ser så mysigt ut där i vrån med fotöljen och fällen!


    Ha det gott!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  24. Åh, sååå oerhört duktig du är på växtstilleben, din jul/ vinterdukning är bara helt superb... Och lammöron som är så mysiga!

    SvaraRadera
  25. Men Lotten vart hittar du allt vackert du är att en riktig skattjaktskvinna du.
    Ditt skåp är jätte fint och bara fina saker har du där inne.
    Förstår att du slitit med att måla det med all spröjs som sitter på dörrarna.
    Grattis till alla gulliga utmärkelser du fått.
    Kram heeela dan/Ingela.

    SvaraRadera
  26. tack, de oxå!!! gulliga du!!
    fint skåp i sin helhet oxå!!
    kramar linnea

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg