L+T=12...

...12+10=3

made by love!

hönsnätskomposition...

hortensia och austinros på bädd av kärleksört!

Du är min man
och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Jag vet hur jag får dig att glömma
så bara nuet spelar roll
Så att du skrattar igen
och slutar att döma dig själv för en stund
och vågar drömma
Och om den bistra verkligheten
är mer än du kan ta just nu
Så låt mig hjälpa dig då
att svälja förtreten
För mig finns det bara du
Du är min man
och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Du är min man
Och om den bittra hopplösheten
har slagit rot hos dig just nu
Så låt mig hjälpa dig då
att svälja förtreten
För mig finns det bara du
Du är min man
och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
(helen sjöholms slagdänga, ni sjöng med va?!)
till tommy
som jag nu varit
gift med i 12 år...
tillsammans med i 22 år...
och har
3 underbara ungar med...
kan matte vara vackrare!
p&k lotten

Kommentarer

  1. SÅ vackra bilder du visar! Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Så bedövande vackert - både hyllningen och blommorna!!

    Blir rörd till tårar...

    Grattis på bröllopsdagen!!!


    Kramar Willewira

    SvaraRadera
  3. Du - din blog var aldeles underbar:-) Det var konstigt, da jeg hørte Fuglarne som sang i baggrunden, trodde jeg det var ute i min egen have... det tog et par sekunder, før jeg forstod det kom fra din blog, ha ha:-) Men herlig lyd, hvordan får du den lagt ind på bloggen?

    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till er båda!!!
    Många kramar från Rana

    SvaraRadera
  5. Hi hi... GRATULERAR! Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  6. Så ljuvligt arrangemang!

    Grattis på er 12-åriga bröllopsdag!

    Kram från Jenny

    SvaraRadera
  7. GRATTIS!!!

    : )

    Ljuvliga blommor...

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  8. Hurra hurra för Lotten och hennes Tommy!!!

    Kärleksört, det passade ju alldeles extra bra in i kompositionen idag!

    Stor kram och mycket lööööööv!

    Susanne

    SvaraRadera
  9. Så fint med texten...! Får man fråga hur i hela världen du fått till bakgrundsljud till din blogg?? Är det komplicerat tro? Uuunderbara bilder!! Ha det gott och Kram!

    SvaraRadera
  10. Gratulationshälsningar på er bröllopsdag! Vilket fint arrangemang du gjort till denna dag, du är verkligen duktig! Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans med god mat & dryck kanske..?
    Själv har min man o jag varit tillsammans i 25år (jag är 45) och våra barn brukar baka tårta till vår bröllopsdag med tema på vilket år det är. Lika kul varje år.
    Grattiskramar ifrån Anneli

    SvaraRadera
  11. OH Lotten! Du ger mig tårar i ögonen, så rart , vore jag din man så skulle jag bli så glad över denna kärleksförklaring, snyft, GRATTIS! många kramar VIOLAN

    SvaraRadera
  12. Tack för din gulliga kommentar i min blogg. Det är så roligt med bloggandet för man kommer i kontakt med så många fina bloggvänner som delar med sig av sina underbara bilder och tankar.

    Kul att jag hittade till din blogg, du har så många vackra bilder!
    Hit kommer jag snart igen :-)

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  13. Åh vilka vackra ord. Jag blir alltid så glad och rörd, när jag läser kärleksförklaringar...är nog en riktig romantiker :).
    Många gratulationer till er :).
    WOW, 22 år...vad är hemligheten ;)?Ni måste ha varit unga när ni träffades för du ser yngre ut än mig (34 år). Å jag menar det förstås som en ärlig komplimang och inget du ska svara på :).
    Jag fnissade lite när jag läste din kommentar om den bittra Traderaförsäljaren :). Å själv såg jag nog ut som Tomten idag, med 20 paket i en överfull stor blå Ikeapåse *fniss*. Men nu har jag "bara" 17 kvar att skicka *asg*.
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Grattis till så många år ni levt tillsammans. Det var en jätte vacker sång. Man skulle behöva tänka så själv ibland...istället för att säga gämt att." du gör aldrig något". Fast han gör ju det. Kanske inte alltid det jag vill.
    Jätte fina bilder du har.
    kram..marlene

    SvaraRadera
  15. Vilken vacker komposition...ja jag menar blomman! Låten går inte av för hackor den heller;)

    Grattis grattis till er båda på bröllopsdagen!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  16. Hje!

    Såklart att jag sjöng med......
    Grattis till er tu.....

    Så vackert arrangemang du gjort med blommorna....

    Ha´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  17. Hej vännen,

    Stort GRATTIS till Er 12-årsdag ♥ ♥ ♥!

    Vilka härliga bilder...som vanligt hos dig Lotten! Lämnar alltid denna blogg full av inspiration & välbefinnande :)

    KRAM Jes

    SvaraRadera
  18. Vad kärleksfull du är Lotten, gulligt av dig och fin sång.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  19. Grattis till er båda på bröllopsdagen...tolv år och tre barn...och i nästa liv björn...
    Jag kunde inte låta bli att hålla med dig...björn verkar vara ett bra alternativ...nästa gång...
    Vilket vackert blomsterarrangemang!
    Njut av dagen och lyckan av att få vara tillsammans!
    Stor kram,
    Bella

    SvaraRadera
  20. Grattis till er 2!
    Vilka fina bilder.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  21. Grattis på 12-årsdagen!
    Nu har ni bara en liten bit kvar till silverbrölopp;-)

    Kram Maud

    SvaraRadera
  22. STORT GRATTIS till er.... Härligt de lät,,, och du, den låten är fanken riktigt bra!!!!

    Kramar j

    SvaraRadera
  23. Hej Lotten!

    Jättefina bilder på ett underbart blomsterarrangemang..älskar färgnyanserna..såå fint!

    Texten var jättefin och grattis på bröllopsdagen!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  24. Vilken fin kärlekförklaring till din man och och ohyggligt vackert arrangemang med hortensian! Mari.

    SvaraRadera
  25. åååå.....grattis!!

    Jag tror jag åtminstonne torkade bort 15 tårar som letade sig ner.......sååå fin text!

    Jag har vist inte varit här på ett tag tror jag för jag har missat
    714 inlägg.......

    Som jag skrev inne hos mig.....(andra bloggen)....har jag kännt mig lite ledsen och nedstämd ett tag.....vet inte riktigt varför.....tror jag är hemskt trött...
    Kajsas rum blev ett lite för stort projekt just nu......
    Men så har man ju en man som var helt emot det från början...som absolut inte skulle hjälpa till...som nu ligger på knä hemma o målar golvet sista varvet medans jag är på jobbet....så den där texten fick nog ögonen att tåras ännu mer......
    I morgon ska vi äääntligen börja ställa in möbler.....som bara ska målas först...ha ha...fast det känns som rena baggatellen att måla möbler....

    Sååååå snyggt ditt köksbord blev och golven...vilket jobb!
    Va du är duktig...mammaledig å allt...hur hinner du med???
    Ha ha.....lillkillen kanske har en sån där sparkdräkt de gjorde reklam för i Japans tv...(eller var det Kina?)...
    Som har en golvmogg på sig...så när de ålar fram o tillbaka över golvet...städar de samtidigt....;)

    Nix nu måste jag allt försöka jobba lite....kraaaam

    SvaraRadera
  26. Stort grattis på er 12 års dag!
    vilka makalöst vackra bilder!
    Kram Marlene.

    SvaraRadera
  27. Grattis till alla åren! Va härligt.
    Den låten är så fin. Min ens dotter, som nu är 8, sjöng den för jämnan då hon var liten. Lät så roligt.

    Kram i höstrusket!
    /Ewa

    SvaraRadera
  28. Halloj. Underbara bilder, o grattis =0)....Ha en bra dag. Kram Pirre

    SvaraRadera
  29. Vackert var det den fina texten som var riktad till din man.
    Grattis till er båda, det är ju inte alltid lätt att leva ihop, det är en konst varje dag.
    Har varit tillsammans med min lika länge som dig.

    Buketten var så ljuvlig.

    Idag har jag fått min vinst, blev ju så glad.
    Har lagt ut den på bloggen.

    Kram på dig gulliga du/Ingela.
    Ps..kul att du nappade...

    SvaraRadera
  30. Grattis, grattis!

    Underbara bilder....

    kram

    SvaraRadera
  31. Så jätte fint!!!
    Har man varit ihop så länge så måste det vara meningen....
    Kram Helena

    SvaraRadera
  32. Ett stort GRATTIS till er båda på eran 12-åriga bröllopsdag! Och vilket ljuvligt blomsterarrangemang, jag blir alldeles lycklig!

    Nu ska jag äntligen maila dig receptet, hihi.

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  33. Ja, nog är jag skruttig just nu... men sämst var jag nog igår, så nu ska det väl bli bättre..!

    Prova gärna hairmixer.com, jag är smått beroende av den sidan...

    Bloggkoll funkar som den ska för mig, märkligt att din krånglar...

    Och jag håller med, i år blir julen TIDIG!!!

    ; )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  34. Lotten du goa!
    Tack för kramen!

    Stort grattis till er!
    Det gnistrade av kärlek!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  35. Glömde ju skriva om Idol, man kan ju bli smått mörkrädd av en del som är med...verkligen tokingar!!!

    /Jenny

    <3

    SvaraRadera
  36. Ja du det var vacker matte. Grattis!!!Helt underbart blomsterkonstverk du gjort.Ha det bäst, kram Katta

    SvaraRadera
  37. Å, en till som gillar BAO...jag älskar verkligen både Helenes och Tommys röster..Så underbart att se texten i ord...vilken kärleksförklaring till din man...han verkar snäll! GRATTISKRAM till era 12 år!!

    Vilka konstverk du gör med blommor...skulle du inte bli florist??? Du är så duktig!!

    STOR KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  38. Hej! Känns som om jag klampar in i din kärlekshälsning till din man... men jag chansar ;-) Fint skrivet!

    /A.

    SvaraRadera
  39. Vilken vacker kärleksförklaring!! Jag får en tår i ögat när jag läser. Så himla vackert du har gjort med blommorna också.
    Stort grattis i efterskott.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  40. Så himmla vackert! Din Tommy måste vara stolt! Så fina ord!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  41. Missade att säga Grattis till dig!
    Ett stort Grattis ifrån Mig till DIG!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  42. Å, så vackert!!!
    Och grattis till er båda!!!!
    kram

    SvaraRadera
  43. Ohhh så fint..alltihopa, blommorna och den där sången ...jag sjöng med..för full hals, hörde du det..hii..hii..
    Ha det så bra Kram Anette

    SvaraRadera
  44. Grattis vännen på 12 års dagen! Vilken otroig text det är! Måste lyssna på den på you tube engång direkt, hihihh
    Ha en fin dag vännen! Kram Petra
    http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

    SvaraRadera
  45. Så nydelig blomesterarrangement og hyllest til din mann - ble helt rørt... :)
    Og hvilken flott blogg - det er 1. gang jeg er her - fant den igjennom Inspirasjon i Hvitt.
    Er helt ny i bloggeverden men man blir jo i så godt humør av å lese alles herlig blogger!
    Ha en flott dag ønsker Solveig i Oslo :)

    SvaraRadera
  46. Hej, självklart får du länka till min blogg, det är bara kul, hoppas att det är ok att jag länkar tillbaka:-) Kram Katarina

    SvaraRadera
  47. Vilket underbart inlägg!
    ...som alltid!
    Grattis!
    Tänk så rik man känner sig!

    Hoppas du mår bäst min vän!
    Största kramen...

    SvaraRadera
  48. Oppps! Jag glömde!
    Jag har en krage till.
    Om du är intresserad så kan du maila mig på
    dunda67@hotmail.com

    Kram igen...

    SvaraRadera
  49. ååå, vad du e gullig Lotten...hoppas ni hade en sjuhelvetes trevlig dag hahahaha...:-D//kram kat

    SvaraRadera
  50. ' not sure what the poem says, but the pictures are gorgeous! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg