lotten har nu dragit lotten...

...största tack till alla!

grattis till det ena priset!
grattis till det andra priset!!!

2 st extrapriser
grattis
!!!
redan inpackade, hihi!!!
ohhh
nu är det äntligen dax,
att dra vinnarna i lottens lilla rostutlottning!
jag är alldeles till mig av ert intresse, tack alla som lagt så fina kommentar och tack till er som mailat så gulligt!
jag har gjort om priserna lite också...
de priserna som jag presenterat förrut har nu blivit med ett betydligt större kors,
kors i taket!!!
och de små korsen har tillsammans med en franskliljeblompinne och en madonna att sätta på ljus eller dylikt blivit till två extrapriser...
jaaaaaaaajaaaaaa...
till min hjälp med dragningen har jag haft mina stora ungar...
oooooooooooch nu så....
det ena priset går till under en vind
det andra till viola
extrapris 1 går till ingela - inspiration i vitt
extrapris 2 går till j nyberg
kära vinnare största grattis!
mejla mig era adresser, lotten@rudu.se
största tack alla som visat sånt intresse,
jag är alldeles rörd!
p&k
lott i lott lotten

Kommentarer

  1. NÄMEN SNÄLLA LOTTEN KAN DET VARA SANT, SÅ GLA JAG BLIR, JAG SOM ÄLSKAR ROST OXÅ, NU KOMMER JAG BAAAAAARA ATT VÄNTA PÅ PAKETET, PUSS OCH KRAM, DIN BLOGGIS VIOLAN

    SvaraRadera
  2. Men wow!!! Tack gulliga rara Lotten vad glad jag blir! Ska maila dig så klart! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla vinnarna.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Så fina priser!!

    Grattis till vinnarna!

    Ha´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till de lyckliga vinnarna, SUPERFINA priser de vann!!!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  6. Hej!
    åh så fina vinster! Vad gulligt av dig att göra 2 extrapriser :) Stort grattis till vinnarna!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Varmt grattis till vinnarna!

    Må så gott!
    kramis
    nina

    SvaraRadera
  8. Menar du Lotten att ett utav de där fina paketen är mitt?
    ÅÅÅ vad roligt att jag lyckades knippsa hem ett pris och utav dig oxå.
    Jag blev så glag och myser när jag tänker på att det snart ska dimpa ner ett paket hos mig,
    jag brukar inte ha tur då det gäller lotter och sånt men nu kanske det har vänt.
    Stor kram till dig och din fina blogg/Ingela.
    Mailar dig.

    SvaraRadera
  9. Åhhhh....Lotten vad har jag missat?!?!*suck*....Vilka fina vinster!! Grattis till de lyckliga vinnarna!
    Och ett stort Grattis till dig och dina 50 000!! kommer inte ihåg om jag grattat dig, så jag gör det för säkerhets skull nu. Jooo men vänta....har jag inte det?...jo det har jag.....väl?

    Det är du som lärt mig älska rost, du som fått mig att se det vackra i det! Vem trodde att jag skulle ha maken till att sätta upp rostiga armeringsjärn som blomsterspaljeér? inte jag för ett år sedan....det är Lottens förtjänst! Tackar!

    Hoppas att allt är väl med dig och familjen!

    Må så gott!
    Kramar, Ulrika

    SvaraRadera
  10. Vad fint du har gjort! Vad är det för fint keramikfat du har där!?
    Jag förstår att stolen är livsfarlig för lillparveln, men snart kommer den vara super.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  11. Man får verkligen gratta de lyckliga vinnarna!!
    jag har ju haft förmånen att vinna underbara priser av dig förutjag!!

    ha en fin dag trots gråväder!

    KRAAM A-C

    SvaraRadera
  12. Grattis till de lyckliga vinnarna =) vilka fina presenter!!!

    Ha en fin dag
    kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Hej Lotten!

    Grattis Viola, Sara, Ingela och J Nyberg!

    Underbara vinster..!

    Jag måste prova att göra ett sånt rostigt kors..nu i helgen, och ha ute :)

    Kram du goooooooa Lotten!
    Mia

    SvaraRadera
  14. Hej hopp!

    Grattis till vinnarna...bara lite avundsjuk...hihi

    Ha det bäst!

    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg