mmmmmmm noa...

...kan kläder vara inredning?


(här är jagi min favvonoa! )
joooooorå, det tycker jag!!!
att kläder kan få hänga framme och vara en del i inredningen...
är otroligt svag för noa noas kläder, det ljuva romantiska, pudriga färger och kvinnlig snitt!
skorna är väl söta men ack så obekväma...så de är bara till pynt, hihi!
jag bor alldeles för nära deras oulet butik i barkarby, där har jag gjort många goa fynd!
i dag är jag alldeles rusig!!!
har varit på loppis med caroline som har den ljuvligaste av bloggar evelinas hus,
sen bar det av till hennes hus på lunch!
vilken underbart trevlig och rolig tjej och vilket vackert hem!!!
mitt hår har i kväll blivit alldeles krusigt av alla idéer därifrån,
tack caroline, är såååå glad att ha mött dig!

vill önska er en underbar helg,
är ursugen att gå på formex nästa helg, nån som har en biljett över, blink!
varmvarmkram lotten
pst i helgen ska det göras pergola av armeringsjärn...

Kommentarer

  1. Definitivt - jeg synes klær kan være innredning. Vakker innredning. Om du så knaggene der jeg har tatt bilde av kjolen og dressen til bryllupet, så bruker det å henge tøy jeg liker å se på der. Smykker også. Nå henger det blant annet en vintage pelskåpe og en vintage persianer der - som jeg har kjøpt second hand i sommer. Et par sjal også. En søt sommerkjole av norsk design (alldeles for dyr til å henge i et skap).

    Noa Noa er vel bare såååå romantisk. Jeg og har noen av deres plagg som jeg er glad i. Gikk forbi en av butikkene deres i Oslo i kveld - men da var de stengt. Så HELDIG du er som bor ved en outlet!!!

    Takk for superkoselig kommentar om vår hovedstad-weekend ;0). Ha en flott helg. Klem klem, Nina

    SvaraRadera
  2. Hej Lotten!

    Håller med - jättefina kläder!!

    Jag kan nog skaka fram en Formex biljett om du vill ha en. Tänkte gå på fredag själv. Måste rota i byggdammet och se vart jag lagt dem men nästan säker på att jag har en över. Ska kolla.

    PS. Bor inte så långt från Barkarby jag heller ....

    Kram och önskar dig en härlig helg !!

    SvaraRadera
  3. Det är alltså DU på bilden..? Vilken underbar bild, och helt ljuvliga kläder..!

    : )

    KRAM & trevlig helg!

    / Jenny

    <3

    SvaraRadera
  4. SÅ ohyggligt fina kläder! *håller med*... Kan nästan känna att förklaringen "det är ju danskt" är nog på ntt vis! :)
    Jag vet ännu inte om vi ska gå eller ej - om inte så hör jag av mig innan hmmm onsdag... okej?!
    Må SÅ gott!!!

    SvaraRadera
  5. Visst kan kläder vara inredning, absolut! Jag lät en grå kofta hänga framme här när aftonbladet fotade, får se om den kommer med i reportaget *fniss* Noa Noa är min favorit, de har SÅÅ fina kläder!

    Vad skoj att få träffa Caroline, hon har ju ett underbart hem, liksom du! kram

    SvaraRadera
  6. Håller med, NoaNoa har verkligen urfina kläder! Jag tycker absolut kläder kan vara en del av inredningen, det gör många gånger att rummet känns personligt tycker jag!

    Ska bli spännande att se hur er pergola av armeringsjärn kommer att se ut! Tycker armeringsjärn i trädgården är sååååå snyggt!

    Ha en härlig helg!
    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  7. Åh jag de kläderna där är ju inredning! :) Låter som en underbar dag! Spännande med pergolan... hoppas vi får se det dokumenterat!?.. ;) Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  8. Underbara kläder!! Å visst passar de lika bra till pynt som att klä sig med!

    Kul med shopping och mys tillsammans med bloggvän, bloggandet leder verkligen till massor av roliga möten!

    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Hejsan, så klart att kläder är vacker inredning, i högsta grad. Håller med dig fullständigt. Tackar som vanligt för alla fina bilder som du alltid skämmer bort oss med och alla klädtipsställen. Här är en nervös Viola idag, får ha överseende om jag glömt ord, kramar Viola

    SvaraRadera
  10. Såklart ska Noa´s skönheter förtjäna att visas upp. Älskar också deras pudriga nyanser och tidlösa stil. Vilken lycka att bo så nära outleten!
    Kram Randi

    SvaraRadera
  11. Tycker absolut att vackra kläder och skor ska få vara framme liksom vackra tyger,lakan etc. varför gömma ngot så fint i skåp? Vilken fin hylla du har där på den första bilden!!
    Noanoa har mycket fina kläder, väcker verkligen habegär!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  12. Taaack själv för senast, så himla trevligt.
    Jag håller verkligen med om att kläder kan vara inredning. Du ser ut som en fotomodell på bilden!
    Pergola av armeringsjärn, det låter som det kan bli ursnyggt.
    Jag har också trädgådsarbete idag, men nu tog jag en liten paus.
    Tevlig lördag underbara vännen.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  13. Klart att kläder kan vara inredning!
    Och så vackert..alltså Noa´s är ändå bara helt ljuvligt!
    Och du...så himla söt du är...du kloka kvinna!
    Jag kan tänka mig att du och Carolin trivs ihop, hon är bara så himla go...och jag avundas dig som njutit av hennes hem!

    Och så bara rös jag när jag läste om kvinnors avundsjuka...visst är det märkligt?! Jag har oändligt många gånger stött på detta...man blir sämre om någon annan är bättre..eller?! Och för mycket komplimanger, vaddå?! Jag har öst komplimanger hela mitt liv. SÅ fort tanken slår mig, så säger jag det. Och mår bra av det...varför ska man sitta inne med bra tankar om någon annan, av rädsla för att göra någon glad...eller?!...beats me!
    Japp, sorry, men du ser att jag verkligen gick igång...*fniss*
    Du den goda gränsen som du snart ska passera, är inte så märkvärdig. Själv tyckte jag att det var jobbigare innan...och sen förstås att säga att jag är 40...men, men man vänjer sig. Och vet du vad...visdom, det innebär visdom, förhoppningsvis..:)Eller så vill jag bara gottgöra mig själv att åren rullar på...*thi,hi*

    Nej, nu slutar jag.
    Varmaste kramen min till dig...ha en härlig helg..:)
    Kraaaaaaaam...

    SvaraRadera
  14. Hallå där vännen! Det var ett tag sen...å, så mycket fint du visar...som vanligt...jag har oxå gärna vackra kläder som dekoration. Tänker på då jag köpte min brudklänning ett halvår innan vigseln och hade den hängande framme i sovrummet och bara njöt av att se den...TILLS..min dotter, då 2 år, blev magsjuk och kräktes över hela klänningen..Kan ju säga att jag var rätt nervös att den inte skulle kunna bli ren..kräks är ju väldigt starkt och kan nästan fräta på kläder...Det gick bort och nu kan jag bara skratta åt det hela...

    Vad fiiiin du är på bilden, vilka vackra kläder..noanoa är oxå en favorit till mig!

    Jag längtar efter onsdag...ska bli så kul att ses!

    K R A M
    Hanna

    SvaraRadera
  15. Halloj. Underbara kläder. Fotot på dig var riktigt fin, längtar tills det kommer NoaNoa kläder hit, en tjej med en fantastisk butik ska börja sälja dem kläderna här ;) ( "Här" skriver jag, det låter som att jag bor ute i Ingenstans...men är man en uppvuxen 08 så känns det så ibland ;)Själv har jag spenderat min lördag på jobbet. Urk...hade kunnat haft det lite roligare. Ha det gott. Kram Pirre

    SvaraRadera
  16. Hej hej, tittar in och önskar dig en skön lördag kväll!
    Kläder är fin inredning, sonens skate kläder är inte fina i hallen...
    Jobbet går bra, som du sa är barnavd är en favorit!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Hej goa Lotten!

    Åhh, du ser helt underbar ut där du sitter i dina ljuvliga NoaNoa-kläder.

    Nu har du gjort ett sånt där tänkvärt inlägg igen och det du skriver om kvinnors avundsjuka är tyvärr så sant.

    Jag hade turen att få en entrébiljett till Formex av en go vän, tjohoo jag är sååå lycklig! Hoppas du också kan få fatt i en.

    kram!
    Camilla

    SvaraRadera
  18. Visst är noa noas kläder underbara, sååå vackra!!! De är verkligen som smycken och passar ju utmärkt att inreda med. Så fin bild på dig Lotten, du är lika söt som jag minns dig!
    Tänk vad roligt du och Caroline måste ha haft det, önskar att jag hade kunnat vara med, då hade nog mitt hår också varit krusigt, hihi.

    Längtar efter att få se eran pergola framöver, den kommer att bli sååååå fin, jag vet!!!!!!!

    Ha det härligt!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  19. Hej Lotten!

    Jag har 2 st biljetter till Formex...om du vill kan jag skicka dom till dig...sen kostar det ju 200 kr i inträde men det gäller ju alla dagar.
    Vi har tyvärr ingen möjlighet att åka dit i år.
    Hör av dig om du vill ha biljetterna?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  20. Pergola av armeringsjärn? Lät jättespännande!!!! Återkommer hit! //Linda

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Ja vist kan kläder vara inredning!!!
    Jag håller med du!!

    Gillar också Noa Noas kläder...
    Hade jag inte egen butik skulle jag också vara stammis där...nu blir det mest inhandlat till dottern därifrån...

    Vilken fin konsoll du har under hyllan...
    Kram katarina

    SvaraRadera
  22. Allt är möjligt och tillåtet i det egna hemmet=))
    Och vackra saker ska väl synas??

    Vilken fin bild på dig!

    Formex ja!
    Hoppas du kommer i väg.
    Himmelriket för en inredningsgalen=))

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  23. Visst är det fint att ha kläder hängande framme, det blir ett så vackert stilleben. Fina kläder du har, och vilken tur du har som bor så nära outleten! LÅter som du hade en jättemysig dag! Kram /Anna

    SvaraRadera
  24. javisst! Allt som gör att hemmet får en speciell atmosfär måste väl räknas som inredning:) (i min sons rum är det äppleskruttar och gamla chipspåsar;)That is kind of special huh?)

    Jättefin bild på dig och underbara kläder. Syster min bor i närheten av Barkarby så på outleten har vi varit några gånger:)

    Kram Annica

    SvaraRadera
  25. Ja jag håller oxå med =)
    Så fin klänning du har där på bilden!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  26. hej
    Absolut kan kläder vara en del av inredningen. Ja noa har helt underbara kläder, det håller jag med dig om. Fin bild på dej oxå i båten.
    Må så gott//Marie

    SvaraRadera
  27. Hej igen
    Fin bild på dej på BRYGGAN ska det vara och inte båten hi hi
    Ha de bra
    Marie

    SvaraRadera
  28. Oj så fin du är på bilden i din NOA!

    Har saknat din blogg under mitt sommaruppehåll!

    Kram o lycka till med pergolan, vi skall också använda armeringsjärn till trädgården i höst....

    Kram L

    SvaraRadera
  29. Nej men vilken härlig hörna av ditt hem, den bilden skulle ha kunnat vara med i vilket modereportage som helst,såå ljuvligt.
    Skit samma att skorna är obekväma de är ju hur snygga som helst att titta på.
    Vad fin du är när du sitter och kisar i solen.
    Kram hela dan vännen./ingela

    SvaraRadera
  30. Tack gulliga Lotten!!! Jag blev så glad för dina snälla ord.

    Jag känner mig mer peppad att fortsätta blogga nu när man vet att det är fler som känner likadant!

    Vad fint du visar! Ja NoaNoa har fina saker, jag jobbar farligt nära deras butik på Kungsgatan....

    Ha en bra vecka!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  31. Åhh jag bara älskar noas kläder... men tyvärr blev jag lite besviken på höstens kollektion, visste ej att det fanns på outlet, måste åka dit nästa gånga jag är i Stockholm....
    Kram cicci

    SvaraRadera
  32. Hej på dig!!
    Ville bara säga att du har en utmärkelse att hämta hos mig... =)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  33. Kläder förhöjer verkligen känslan
    i inredningen tycker jag,man kan hänga dem lite här och var,och speciellt noanoa,som har den rätta looken vad gäller utstyrslar som passar både på väggen och kroppen ...
    Kavajen du visar är helt ljuvlig!
    Kram Marlene.

    SvaraRadera
  34. ABSOLUT!! Verkligen.. och skor med! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg