framgångsrapport...

...o trevlig helg alla goingar!

till er, en fredagsros!

en pinochioros, färgen är chokladrosa mmmmm!

världens finaste halsband, present från en vän jag är så glad över att ha träffat!

jag har haft det varenda dag sen förra veckan då vi sågs...

tack goa caroline!

också ett kostverk som jag fått av caroline!
tjingelingling ni alla fina!
i kväll har jag pirr i magen, är sååå förväntansfull!
i morgon ska jag gå på formex med caroline och anna, guuuu så kul!
vet inte om man får fota, måste ju kunna ta lite smygbilder så jag kan visa er!
hoppas det är mycket julgrejjor, ohhh nu börjar den längtan med redan...typiskt mig!
framgångsrapport,
i morgon kommer en snickare hit, är så glad att vi fått tag i en seriös, hoppas att han hinner och vill ta sig an vårt uterum! oh vad jag längtar till det är klart mmen denna vecka har det ju gått sjumilakliv på den fronten om jämför...

ha en underbar lördag, alla ni som kommer hit,

nu börjar jag närma mig 50 000

det är ju helt overkligt!

ska grunna på en finfin utlottning!

p&k lotten

Kommentarer

  1. Hallå going..!

    ; )

    Vacker ros, och vackra gåvor du har fått..!

    Ha det så bra på Formex!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får underbar tur till formex med masor att frossa i!

    Vilka fina gåvor!

    Ha en riktigt bra helg, kramar!

    SvaraRadera
  3. Hejsan Lotten, jag har gett dig en utmärkelse på min blogg - för att jag bara är helt frälst i din blogg! Här finns så mycket att hämta! Vilket underbart kort du fått av din väninna - jag är oerhört svag för de sakrala korten med små kors på.... Ha det så roligt på Formex!!! Du, vilken underbar ros. Har du många rosor?
    /Fredrika

    SvaraRadera
  4. Nu ska du ha en underbar dag på mässan med dina vaänner. Så fint halsband du fått av din vän. Ha en bra helg nu. Så vill vi höra några rapporter från mässan vi som inte är där.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  5. Här är en till som har pirr i magen!!! Ska bli såååå kul att få träffa er imorgon, jag längtar!!!! Jag hoppas också på mycket jul att frossa i, hihi. Vi kan väl höras imorgon och bestämma någon tid!

    Vilka underbara saker du har fått av Caroline, förstår att du är jätteglad!

    Så du har varit hos frisören idag! Vet du vad, det har jag också varit, hihi. Tänk så snygga vi kommer att vara imorgon!!!!!

    Ha en trevlig kväll och så ses vi imorgon!
    Kramar i massor
    Marie

    SvaraRadera
  6. Hallåjsan, jag tog lite bilder med min telefon i går på mässan *visslar lite oskyldigt* Man kan ju inte låta bli ;0) Ha det så gott i morgon Kram sari

    PS kan säga att jag är snurrig än i dag av alla fina grejer...

    SvaraRadera
  7. Formex....ååååh jag vill jag med!
    Var på väg dit men planeringsmässigt fick vi inte ihop det här hemma. Snyft! :(

    Ta massor av foton!!! Vill så gärna se...

    Din ros är underbar! Så är färgen... CHOKLADROSA!!!

    Ha en riktigt mysig helg med dina vänner!
    Kram Willewira

    SvaraRadera
  8. Hej gumman,

    Önskar Dig lycka till på Formex mässan.
    Det är ett sant nöje att få komma dit. Skall själv försöka komma med i januari/februari då nästa mässa brukar gå av stapeln!

    Klart att du måste plåta, vi andra olyckliga själar som endast får se sakerna senare i butikerna längtar efter ögongodis!

    Grattis till de fina gåvorna du fått.
    Är väl härligt att både få och ta emot paket!
    Rosen, ja den är UNDERBAR!
    ha en härlig helg och var rädd om dina fötter!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  9. Chokladrosa ros det låter ju gott ju. vilket fint halsband och krt du fått. Kram Katta

    SvaraRadera
  10. Ta det riktigt lungt nu på mässan.Vila dina ömma fötter och ben ofta, drick mycket vätska och öppna upp alla dina underbara sinnen så kommer det bli en bra dag för dig tillsammans med goa kambrater.
    Ja tack jag tar rosen , behöver en sådan när jag ska gå bort.
    Kram hela dan/Ingela.

    SvaraRadera
  11. Hej :). Åh vad kul att gå på Formex...vill ju oxå dit :). Hoppas att du får massor med inspiration o har möjlighet att fota och visa oss *kniiiper så tummarna vitnar* ;).
    Vad gullig bloggvän du har. Jättefina gåvor :)!
    Å du...tack för din supersnälla kommentar. Jag blev så glad :)!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hejsan Lotten, ljuvlig ros och så rara presenter, halsbandet var ju för vackert. Denna mässa har jag inte tid med just nu efter bröllopets eferdyningar, men nästa år blir det kan jag garantera. Här firar vi 50 ooo ser jag och jag som nykomling firar 1000 på två veckor stort för lilla mig vill jag lova, så även lilla jag har nu en utlottning, kom och titta in om du får en stund över, kramar från ett solig skärgård, VIOLAN

    SvaraRadera
  13. Jag hoppas att du får det trevligt på Formex! Det kan inte bli fel med en hel mässa fylld med inredning!
    Vi har fått tag på murare till källaren och husgrunden. Nu blir det ordning på torpet! :) Det är inte lätt med hantverkare...
    Ha det bäst!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg