blommor från mig...

...till er alla!








hej ni alla goa!
älskar att plocka blommor, tur jag har vurm för vaser med, hihi, behövs när jag tagit promenad med gustis och barnvagnen...
hittar mycket vackert på en stor industritomt vi passerar,
vackert skirt....ogräs!
joooooo det är vackert, tycker jag!
har så svårt för köpebuketter med röda rosor och brudslöja...jaja mina älsklingsbuketter är iaf alldeles gratis!
skulle vilja ge en stoooooooooor bukett till er var, så glad att jag har er, solstrålar!
p&k
lotten
pst gus har börjat vinka igen...och säger titta med en viskande stämma (teatraliskt liksom),
då känner mamma igen sin lilla sjukling som låg för två dygn sen med dropp helt orörlig...
jösses denna sommar har varit rena bergochdalbanan...

Kommentarer

  1. God morgon, en till som är morgonpigg ser jag. Ville bara lämna ett avtryck och önska en bra dag och tack för blommorna, Viola

    SvaraRadera
  2. Hej :). Åh tack goa du, för din alltför snälla kommentar. Blev såå glad :). Vilken härlig start på dagen!
    Vet du vad...jag måste erkänna att jag smygit runt i din underbara blogg flera gånger förr *harkel harkel* ;). Bl a när du och VitaRanukler-Marie var på Lustfyllt *avis* :). Du visar ofta fina bilder och det är roligt att titta på de.
    Tråkigt att dina barn haft sådan otur. Jag förstår din oro för den lille som inte kunnat behålla maten, stackarn. Skönt att höra att alla är på bättringsvägen :).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nämen, fy vad obehaglig med er lille son! Det bara knöt sig i magen när jag läste om era senaste dagar... Så himmelens skönt att han är på bättringsvägen!!!

    Fina buketter du har plockat in!

    Tänker på Er o ta hand om Er!
    Många kramar från Jenny

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul att plocka i sommarblommor. Visst dom håller inte alltför länge i vasen. Men fint blir det i huset.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!1
    men goa Lotten vilken mors mardröm du har upplevt..hua vad hemskt att din andra son oxå blev dålig..ja det är hemskt jobbigt när ens barn blir sjuka..skönt att han är på bättringsvägen nu!!

    ha det så gott..
    kram anna

    SvaraRadera
  6. Hej hej.... Åååå, vad ja blev glad nu av din snälla kommentar! Sitter och ler och tackar!!!! Kramar j

    SvaraRadera
  7. Vilken oro...först den ena och sen den andra...men skönt att allt ordnat upp sig. Tack för den fina buketten, jag föredar också "ogräset" :-) Kramis Tina

    SvaraRadera
  8. JAg håller med - det finns så m,ycket vackra växter i naturen som itne riktigt uppskattas tillräckligt. Dina buketter var jättehärliga! Tack för dem :).


    Men vad härligt astt han börjar komma igen, lilla Gustav.

    Ha det bra! Kram M

    SvaraRadera
  9. Vad skönt att lille Gustis börjar må bättre.Visst är det fint med ogräs och vildblommor.Kram Katta

    SvaraRadera
  10. Skönt att lillkillen är mer sig lik nu! Två riktiga pärser ni haft denna sommaren, verkligen skönt att allt slutat lyckligt!

    GIllar också ogräsbuketter, att de är gratis och man plockar själv gör inte saken sämre...

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig bukett vi får, jag bjuder också på blommor, men här i Singapore blir det köpeblommor, finns inte så mycket annat:-

    Ha en superfin dag!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  12. Hej,
    Fy vad läskigt med lilla gusten. Det är läskigt för dom kan bli dåliga så fort som små. *ryser* Skönt att ha är bättre och nästan återställd. Hoppas ni kan få lite lugn och ro nu då.
    Så då gillar du inte heller dom här buketterna som kommer från bensinstationerna, hihi.
    Underbara bilder du visar. Ha en bra dag.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  13. Vilka fina blommor du har fyndat..ler
    Oj inte är det roligt när barnen är sjuk......hoppas att den lille och stora grabben mår mycket bättre.
    Ha en trevlig dag /Kram Irene

    SvaraRadera
  14. Men hjälp, det är rena berg- och dalbanan att kika in här också, först blir man alldeles glad av alla vackra bilder och blommorna, och sen läser man om den goa lille Gustav och blir alldeles iskall i hjärtat - lilla killen!!!
    Tur att han börjar krya på sig. Ge honom en stor varm kram och ta hand om dig själv också min vän!

    Många varma hälsningar,
    Susanne

    SvaraRadera
  15. Hje!

    Men så tråkigt med sonen men så bra att det är bättre..puh....
    Barnen är ju det bästa vi har....

    En varm hälsning!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  16. Tack för de fina blommorna!
    Här är en till som gillar att plocka vilda blommor!
    Så skönt att höra att den lille är på bättringsvägen... en extra kram till honom!
    Kram
    marie

    SvaraRadera
  17. Skönt att lille Gus börjar piggna till igen..!

    Vackra bilder...jag föredrar också vilda blommor faktiskt..!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Skönt att han börjar piggna på sig, lillskrutten :)
    Tack för de fina blommorna!
    kram!

    SvaraRadera
  19. Vad skönt att han är piggare igen!!!

    Underbara blomster bilder! Blir lika vårigt yr då man kikar in hos dg och hör ljuvt fågelkvitter...gillar det!

    ha en skön helg, kramar!

    SvaraRadera
  20. Du goa myspysar människa!!! Sköt om er, dig MASSOR!!!

    SvaraRadera
  21. Jaa, det är ju jättevackert med "ogräs"! Vem bestämmer vad som är ogräs eller inte! Carl Von Linné!?.. ;D HE he... Iaf jätteflott! :D Får inspiration till detsamma, synd det spöregnat idag och jag har oooont i halsen!..

    SvaraRadera
  22. Hej på dig goa Lotten!!!

    Jag gillar också färska blommor sådär, att plocka in och sniffa på och njuta av :)

    Hoppas ni mår bra nu allihop..det är så otäckt när de små är sjuka..

    Kraaam
    Mia

    SvaraRadera
  23. Hej kära du!

    Men hu så hemskt med din lilla son...vilken tur att han mår bättre...tänk vad mycket som kan hända. STOR KRAM till dig och din familj!!!

    Det ska blii såååå kul att ses...blir så inspirerad att jag kommer på nya saker hela tiden...Å, vad vackra blommor..älskar oxå vilda blommor och gräs...nu kan man plocka in vacker vass....

    Vi hörs snart!!

    K R A M
    Hanna

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Hoppas sonen mår bättre nu. Man blir ju så rädd när det är ens barn, oavsett vad det är.
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  25. Så det är inte bara jag som är vaken..här får man bara ha datorn på kvällen...fast vi har 2 st.
    Så jag försöker få till ett inlägg mitt i nassen.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  26. Och du är likaså unik Lotten!
    DU sprider glädje och klokhet i varje inlägg...och jag njuter och tackar för att få vara en del av det!

    Skönt att din lille son mår bättre!
    Jag vet hur det kan kännas, min yngste blev inlagd som liten med näringsbrist, helt apatisk. Stannade i vikt ett helt år, men är nu idag en frisk liten kille som är stolt av att vara "rolig och klassens minst kille"...hans egna ord..:) Men jag vet att det är jobbigt, när oron rullar runt i magen.
    Jag skickar mina varmaste tankar och kramar och en massa isländsk energi..;)...hoppas du känner det!
    Största kramen min är din vännen och du...
    tack för blommorna, det vildaste är vackrast, instämmer! Samtidigt som jag smilar över att Maries strutar kan ge sån beslutsångest...*thi,hi*
    Kram igen...

    SvaraRadera
  27. Åh blommor till mig?! Tack! :-)
    Hoppas att allt är bra och att du får en trevlig helg!

    Kramar Johanna

    Fina bilder du visar!

    SvaraRadera
  28. Underbara blommor du visar.. i ditt vackra hem.. Skönt att Gus börjar bli som vanligt igen! =) Ha en skön helg! KRam /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg