köksprylar...






hejochhå alla sötnosar!
har flyttat om lite i köket...känns som jag leker, det är sååå kul!
mitt piano fungerar som avställningsyta med det som blir över, jösses nu är det fullt och matbordet med...
båda porslinsskärbrädorna kan ni iaf ana från bilderna, lite mer gamla kakburkar och så en gammal satbytta har jag loppisfyndat!
ska nu hjälpa gubben med häcken...
nenuni som tänkte så... usch på er, hihi! nej det är ligustern som kallar!
jösses vad trädgården hinner härja till sig på en veckas opysslande...
hittade hos mina blompojkar ett stort lagerbladsträd i går för 89 pix, det ni!
neeeeee pysel pyssel...och idag så kommer de och hämtar datorn igen, kunde inte förhandla till mig en lånedator, hm...
såååååååå ha det underbart mina goa underbara cyberfriends,
måååååååå väääääääääääääääääääääl!
p&k lotten

Kommentarer

  1. Du har SÅ FIIINT i ditt kök!!! Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Du har så mycket fint på kökshyllorna, jag bara njuter av dina bilder! Och jag ser minsann porslinsskärbrädorna, ljuvliga!!!!

    Du, självklart vill jag träffas nästa vecka, ska bli superduper kul! Du kommer älska Lustfyllt! Jag ringer dig här i veckan så kanske vi kan bestämma lite mera.

    Hoppas verkligen att de fixar din dator den här gången, man får ju Lottenabstinens när du är borta från bloggvärlden, hihi.
    Ha en bra dag!
    Kramar Marie

    Ps. Avundsjuk på ditt lagerbladsträd, såååå billigt!!!!

    SvaraRadera
  3. Oj, så fina kökshyllor du har! Underbara saker! Men visst är det kul att pyssla om lite ibland!
    Du verkar ha fyndat en hel del du!:)

    Ha det fortsatt gott i sommaren!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Oj så många fina saker du har. Ingen dator, låter hemskt!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nu har jag förstorat varje bild och bara njutit :) Så mycket vackert porslin! Skärbrädorna är verkligen jätte fina!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!
    Men vad mycket fint du har i ditt kök, blir alldeles avundsjuk! Mina skåp och hyllor ska också få sig en omgång för jag är snart ledig (nya ägare på gång). Det känns otroligt skönt efter allt.

    Tack för dina underbara bilder och hoppas datorn kryar på sig!

    Många kramar
    Karin
    ps Er trädgård ser underbar ut!

    SvaraRadera
  7. SÅÅÅ fint du har det..! Sådana hyllor tänker jag också ha när jag flyttat, jättefina saker du har på hyllorna också : )

    Kom SNART tillbaka !!!

    Många kramar från Jenny

    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  8. Underbart i dina hyllor, sååå fint alltihop!! Porslin kan va så vackert.

    Kram.

    SvaraRadera
  9. Åh vilka härliga hyllor:)

    Kram Annica

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Å herregud vad mycket fina saker i ditt kök, jag blir helt sjuk =) Nu måst ejag fixa lite öppna hyllor i mitt kök också, fast jag har ju inte en bråkdel av allt fint du har =)
    Läste om din mormor och vill skicka en liten värmande kram!
    Ha en skön helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Så fint du har i ditt kök!
    Kram!
    husetpabacken.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Ljuvliga köksbilder att inspireras av!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg