jag har fått pricksjukan idag!


dagens mönstertema - prickar
........................
plättar i luften brevid ett gammalt notblad!


vit lungört , sååååå fint!


grus är väl vackert, har många planer med grus i trädgården...

här serveras lottens favoritpricklista!

.................


favoritprickarna - ungarnas underbara vårfräknar och alla glada "prickar" jag känner

favoritprickmat - ärtor och såklart prickig korv

favoritprickvove - syrrans welsh med brunprickig nos

favoritprickblommor - plättar i luften, vit lungört

favoritpricka - pippi långstrump


prickigastekramen från en glad prick


håll i er i morgon blir det blommigt, min mönsterfavorit!

Kommentarer

  1. Hej!
    Vilken himla bra prick-lista du har gjort!!
    Inte har man tänkt på att tex gruset är prickigt, hihi :)
    Hoppas du får en bra dag!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt tema och va bra du beskriver det......själv har jag missat detta helt....Snyggt jobbat Kramiz pricken/Majsan

    SvaraRadera
  3. Vilken suverän pricklista du har åstakommit.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder, gumman. Ibland undrar jag om du ÄR så där himla glad och sprudlande som du verkar. ;-D Gissa om jag dreglade särskilt mycket över grusbilden? Jag ska följa dig olidligt tätt i hälarna när dina grusprojekt framskrider. På snart återhörande! PoK, Rana

    SvaraRadera
  5. Här lämnar du en prick-fri lista på massa underbart prickigt!
    Läste någonstans att den vita lungörten är utsedd till årets perenn. Den är såå fin!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. hellojs,,så du har med fått pricksjukan:)

    Fina prickar..vi hat lyckats fota samma sak du o jag....)

    Ha det så fint i vår solen!!
    Kramar från en kul "prick"
    ♥ Millan♥

    SvaraRadera
  7. Perfekta bilder för temat : )

    Din vinst skickas idag!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  8. Har insätt att jag missat förra inlägget, villken fin bild på katten!!

    SvaraRadera
  9. hihi, vilket härligt fågelläte på din sida! Började kika ut genom fönstret för jag tänkte att nu jäklar har fåglarna vaknat till! Till och med katten kom hoppande med svansen viftandes o satte sig i fönstret..:-) vi är lite lättlurade tro jag ;-)
    Trevlig dag/Annelie

    SvaraRadera
  10. härlig prisklista...
    Man blir glad av prickar...

    Hoppas att du har det gott!!
    Solen värmer härligt men lite kallt i vinden är det allt..

    kram anna

    SvaraRadera
  11. Å jag älskar prickar...

    SvaraRadera
  12. Vad många härliga prickar du visar i dag!! Det blir kul att se ditt blommiga tema i morgon, jag älskar oxå blommigt !

    kram på dig !
    Camilla

    SvaraRadera
  13. Jag har också sån vit lungört.
    De är fina, gillar bladen på dem.

    Kul med temadagar.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  14. Tack gulliga du, för din kommentar.:-)

    Du har ingen dålig sida du heller. Kramis Stina

    SvaraRadera
  15. Hej pricken!

    Älskar alla veckans mönster, men prickar är number one för mig!
    Idag LUKTAR jag som en prickig korv, har varit ute med eleverna på skolresa och suttit vid elden hela dagen...;-)

    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej gumman!

    Vilken kul idé, med olika teman.

    Va glad man blir av Koltrasten på din blogg. Det är sommar det!

    Erat uterum kommer att bli himmelskt med alla fina saker, och med den sängen. Vill också ha ett uterum, och tids nog kanske. Vill även ha en järnsäng, men de är så himla dyra...

    Köpte också handdukarna och har tänkt sy en kudde av ena, och göra en tavla av den andra. De är ju alldeles för fina för att torka sig på.

    Vaxduken du har är fin. Vart får man tag i den? Den de hade med det franska dokumentet var så dyr. Men fin, den med, som så mycket annat man gärna skulle vilja ha. Lite mer pengar vore inte så dumt. Får ännu sämre löner nu när jag aldrig kan hålla mig frisk. Ett gissel!

    Kramis
    /Ewa

    SvaraRadera
  17. Underbara prickar - ser fram emot blommorna!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  18. Halloj, vad roligt med olika teman.

    Är för första gången och kikar på din blogg. Jättefin blogg du har!!

    Kramis Lila

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Du undrade vad jag bakat för tårtbotten. Jag använde ett recept för prinsesstårta, men bytte ut den gröna marsipanen mot blå marsipan. Gott blev det! Lycka till med ert dop - vårt gick riktigt bra!
    Kram, Lotta

    SvaraRadera
  20. Underbara tolkningar av mönster vart man än ser, gillar dina prickar! Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  21. Haha! Vilket roligt inlägg om prickar!

    Ha en bra kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  22. Hej Lotten med pricksjukan!

    Härliga prickbilder, allt finns här hemma hos mig också, hihi. På favoritlistan plockar jag dock bort den prickiga korven, inte min favorit!
    Ser fram emot morgondagens blommiga inlägg!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  23. Haha.. jag och sambon tittar på din sida för första gången och har suttit här en bra stund och undrat vad det är för fågel som kvittrar så högt och fint så här sent på kvällen ;-)

    Din sida är verkligen jättefin!
    Mvh Frida

    SvaraRadera
  24. Den härligaste pricken i bloggvärlden får här en kram av mig!!!

    Kram L

    SvaraRadera
  25. Hi,hi du är rolig du! Kul teman du valt för denna vecka! Har varit ute i solen ett par dagar och missat nått inlägg.
    Prickigt är på något härligt vis så sommrigt! Spanar på en prickig vaxduk till trädgårdsbordet, känns som om man kan "leva ut" med lite färg i den färgglada trädgården. Inne blir det ju som sagt mest vitt,vitt.Men det är lite kul att blanda, randigt,rutigt,prickigt och blommigt!Det blir lite lantligt över det hela. Ser fram emot ett nytt inlägg om nästa tema/Kram vännen tack för ett gott skratt i en lite seeeg vardag

    SvaraRadera
  26. Vilken kul pricklista du har gjort!
    Det här var ett roligt tema, jag har nog inte tänkt på att gruset är prickigt.
    Ha det fortsatt bra!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  27. Härlig prickig tolkning! Spännande med morgondagen! Kram Karin

    SvaraRadera
  28. Ja - det kan vara lätt att få pricksjukan. För de passar ju liksom bra på så mycket! Gruset - det var en bra tolkning det!

    Ha det fint! //Jill.

    SvaraRadera
  29. Hallålå Lotten i det Gröna! Den lilla vita lungörten är ju söt, såg att den också hade prickar på sig i form av vattendroppar. Ja du i morgon blir det blommigt det är ju även mitt favvomönster,KRAM Katta

    SvaraRadera
  30. åh,så vackra prickar du visar.
    kramar
    malin

    SvaraRadera
  31. Fler som har "prick-sjukan"?....härligt är det...fina bilder kram på dig!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg