vakre hjem har kommit!

här intas i min läsfotölj vakre hjem, den kom i brevlådan igår, den stunden är helig. då åker findus ut!

fotöljen är även den ett fynd från läkarmissionen. när jag börjar tänka på vad alla mina möbler kommer ifrån så slås jag att det enda vi köpt som nytt är vår vita soffa och öppna spisen, låter som värsta miljövännen...


jag har fått ett hemligt inlägg från min son kalle som är 11 år, han följer denna blogg med spändhet, kommer nån för att kolla in vårt hem. han är väldigt inredningsinresserad och har redan planerat hur han ska inreda när han har flyttat hemmifrån. undrar just vem han ärvt detta planerande från...ibland är jag år före min man!

ha en trevlig tisdag!

Kommentarer

  1. Vad mysigt det ser ut och heja sonen som är intresserad.....Jag har inte fått tidningen i brevlådan än :( suck lyckliga du...Kram/Majsan

    SvaraRadera
  2. Fick tidningen igår...men lite besviken...man har ju så höga förväntningar på den fina tidningen, men jag tyckte inte den var så himla rolig igår tyvärr...

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Mysig blogg, jag har oxå nyligen landat i bloggvärlden, titta gärna in hos mig!
    Sååå mysigt med ett nytt Inredningsmagasin, vardagslyx! Kul att sonen oxå är intresserad, likadant här, fast han bara är 4 år, hi hi! Han ser alltid när jag har ändrat om, bytt gardiner eller så :-)
    Ha en bra dag!
    Kram Vitating

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg