min lilla hoveleverantör

kolla vimpel, är den inte fin! den och linnepåsen, som vi ska ha som nappgömma, kom på posten
igår. jag har budat på tradera, jag tror inte jag är den enda av er som är därinne och nosar runt.

jag har iallfall hittat en tjej som går under namnet "kvinnan" som gör såå fina saker på löpande band. jag som har en tremånaders bebis är det inte rätt läge att pyssla och sy så "kvinnan" är min hovleverantör. hon är värdens goaste person också! sök henne på "shabby chic". jag tycker hon borde starta företag!

min duk är en vaxduk jag köpt på årstiden, den är från trendkompaniet, det är "stilla natt" på franska, visst kan man vällan ha den ett tag till, bara lite till....

kram på er alla!

Kommentarer

  1. Villket härligt lantig kök du har!!!

    SvaraRadera
  2. Förstår att tiden inte riktigt finns till pyssel när man har en 3 månaders liten en... Min är sex månader nu, och lite tid tycker jag mig ha nu när det inte bara är amning som gäller!
    Ha det gott!
    Kram Hanna
    P.s jättefina saker!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att du tittade förbi! Blev full i skratt när jag såg vimpeln... känner igen den nämligen! Jag budade också på den men gav upp när jag blev överbjuden :) Vad det du då kanske! Hihi... Jag har också grejer ute på Tradera under shabby chic.. Men det är mest antika saker och vintage prylar...

    Mina hantverk har jag sålt på blocket då jag inte vågar lägga ut för så lågt pris. Har ju kämpat så många timmar för att få till grejerna... hon är tålmodig din hoveleverantör som kämpar på så hårt på Tradera!

    Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Har precis hittat till din blogg. Vilket mysigt hem du har!!Kollade oxå på vimpeln på tradera men hann inte riktigt med i budgivningen.Lycliga du!!
    Kommer snart igen o hälsar på.
    Hälsningar Gunilla

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fantastisk blogg du har, vd skj att du lämnat en kommentar hos mig så att jag hittat hit! Jag kommer komma tillbax massor av ggr! Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Jättefint...Och vi har sålt av den duken och vissa har satt texten på tavelduk och satt på väggen...Kram/Majsan

    SvaraRadera
  7. Vilka fina saker du köpt...måste kolla in Tradera.
    Blocket kollar jag ofta på men Tradera är jag dålig på att kolla.
    Duken var ju oxå jättefin..och det är klart att du kan ha den läääänge till.
    Ha det gott!Maria

    SvaraRadera
  8. Hihi, jag har också en vimpel här hemma gjord av din hovleverantör, hon gör verkligen massor av vackra saker!

    Jag är på jakt efter en vaxduk, din var verkligen superfin! Klart du kan ha på den även efter jul!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Åh DU - nu blev jag så glad så glad så glad!!! Tack för dina goa ord Lotten!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg