jantelagen!
ja, ni vet att du ska inte tro att du är nåt har mött mig i idag i min euforiska glädje över denna lilla sida.
tänk att det är sååå lätt att reta upp folk, och folk som man tror är en nära...jag blir ledsen!
jag vill i allafall förklara att jag inte alls tror att jag är någon inte i allfall förmer än någon annan...jag tror inte att mitt hem är bättre än någon annans,
jag gör det här för att jag glädjs åt det,
och jag vill säga till er som förskräcks av detta,
sudda ut mig från era datorer så kommer jag försöka sudda detta ur i mitt hjärta.
kram till er alla andra!
bild;min underbara tavla från petit le crapaud,.

Kommentarer

  1. Håller fullständigt med dig! Låt dig inte påverkas av vad andra tycker. Vi alla inredningsbloggare gör det här för att det är underbart roligt och att få njuta av alla andras vackra hem med samma intressen.
    Förresten, bara älskar kläderna du visar i ditt förra inlägg... Vill ha!!!
    snöiga kramar från Dalarna /Susanne
    ps. Vilket vackert dokument...

    SvaraRadera
  2. hjälp!

    om jag vill publicera en bild från tex House doctor, akn man göra det utan att fråga? jag anger såklart källa och bifogar länk.

    SvaraRadera
  3. Hej! Skit i vad andra tycker, folk som inte delar vårt intresse, fattar inte hur roligt de är när man "möter" andra med precis samma smak och intresse....
    Jag tror att de flesta bara är avundsjuka...
    Försök att glömma allt och fortsätt inspirera oss med din fina blogg:)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej raring!
    Vad tråkigt att någon måste häva ur sig en massa skräp! Håller med tjejerna ovan... det är absolut inget att bry sig om! Det är ju allmänt känt att bittra, ledsna människor får fnatt på internet och i stort sett kan börja trakassera någon... men i verkliga livet skulle peronen i fråga inte säga ett ont pip till någon. På nätet är man ju anonym.. där kan ju dessa personer häva ur sig sin egen ångest genom att ta ut den på andra! Fy för sånt!!

    Kramar från Jenny!
    --<-@

    SvaraRadera
  5. Men jag kanske missförstod... det var en person utanför bloggvärlden du menade kanske... ja det är ju lika hemskt det!

    Kram igen!

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Vilket vacket hem du har och trädgården ser ju helt otrolig ut.
    Bry dig inte om vad andra tycker.
    Jag återkommer.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  7. Jag kan bara hålla med de andra, strunta i vad andra tycker! Alla vi som håller på med det här gör ju det för att inredning är det roligaste vi vet och för att det är underbart att det finns så många likasinnade som delar ens intresse.

    Många kramar!
    Marie

    SvaraRadera
  8. Usch vad tråkigt om du fått utstå tråkigheter från (avundssjuka?) håll! Försök och sudda bort det och tänk på den glädje du sprider med din blogg!!!!

    Stor kram Jes

    SvaraRadera
  9. tack snälla goa ni! i eftermiddags kände jag att jag tappade lusten, jag är rätt känslig och när man hör bakvägen om att folk kommenterar en som om jag trodde att jag var nåt...jag kommer igen, men jag är ju en skorpion så denna gliring glömmer jag inte...tack ännu en gång, mina nya bekanskaper, det här är sååååå kul!
    kraaaaaaaaaaaaam lotten

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vilken fin blogg óch vilka fina bilder! Det ser ju helt underbart ut i köket :)
    Förstår att det är tråkigt om någon nära ger tråkiga kommentarer, men troligtvis handlar det bara om avundsjuka.
    Försök strunta i det och fortsätt med det här fina du har påbörjat nu! Ví är ju en massa personer som gillar det!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Usch vad tråkigt. men visst är det svårt att inte ta illa vid sig när folk pratar illa om en. Försök ändå att inte bry dig, vi vet ju alla den här sortens bloggande inte går ut på att skryta eller för att göra sig märkvärdig. De är allra troligast bara sotis på dig, inget annat. Fortsätt som du gjort, tycker du har en jättefin blogg som är kul att titta in på!
    Ha en fin helg!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  12. Hej gumman!!
    Lova att absolut inte låta det beröra dig...har varit med om samma sak.
    Jag får fortfarande konstiga kommentarer på min sida titta på den anonyma på mitt förra inlägg.
    Du har en underbar sida o en underbar smak,folk är avundsjuka för att man har ett intresse o kan dela det med så många mysiga människor.
    stå på dig
    mängder av kramar från mig

    SvaraRadera
  13. GO GIRL!
    Skit i dem, lätt sagt va? Visst blir man ledsen men vi är många som inte tycker som denns osäkra/elaka människa.
    JAg älskara den där "tavlan" den är bara SÅ Fin!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  14. Glömde fråga dig om det är och att jag lägger till dig på min sida som en länk, ok?
    Kram och ha en go helg!
    /Petra

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg