Jag börjar vakna

Heeeeeej
Finns ni kvar ? 
Tror jag ska väcka liv i bloggen igen , är ni me?
Trädgård mest och mina lottifierade idéer av saker jag hittar
och blir till annat, fortsätter att utreda mitt utevardagsrum
och soooom det hjälp mig i min kamp 
I utmattningsträsket🌺🌺🌺
Välkomna tillbaka till gröna tankar och starksköra känslor
Jag har längtat tillbaka till att sätta ord på mina idéer jag har 
under min sjukskrivningsperiod då fanns inga ord men nu spritter
livet i ådrorna fast jag fortfarande är medtagen såååå 
Är känsla nu att jag lever och inte bara är vida liv
Kramar i lass
                                                                 ❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

  1. Nej men oj vad roligt att du har kommit igång och känner för livet igen. Som jag har saknat dig din trädgård och att kika in till din blogg.
    VÄLKOMMEN tillbaka.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. trädgård och att kika in till din blogg.


    หนังตลก

    SvaraRadera
  3. Jag är så exalterad att min man är tillbaka efter att han har lämnat mig för en annan kvinna. Min man och jag har varit gift i ca 7 år nu. Vi är lyckligtvis gift med två barn, en pojke och en tjej. 3 månader sedan började jag märka något konstigt beteende från honom och några veckor senare fick jag reda på att min man ser någon. Han började komma hem sent från jobbet, han bryr sig knappast om mig eller barnen, Ibland går han ut och kommer inte ens tillbaka hem i ungefär 2-3 dagar. Jag gjorde allt jag kunde för att rätta till detta problem men allt till ingen nytta. Jag blev mycket orolig och behövde hjälp. När jag surfar på internet en dag kom jag över en webbplats som föreslog att Dr OGUNDU kan hjälpa till att lösa äktenskapsproblem, återställa brutna relationer och så vidare. Så jag kände att jag borde ge det ett försök. Jag kontaktade honom och berättade för mina problem och han berättade för mig vad jag skulle göra och det gjorde jag och han gjorde en stavning för mig. 24 timmar senare kom min man till mig och ber om ursäkt för de fel han gjorde och lovar att aldrig göra det igen. Ända sedan dess har allt återgått till det normala. Jag och min familj lever tillsammans lyckligt igen. Allt tack till Dr OGUNDU. Om du har något problem kontakta honom och jag garanterar dig att han hjälper dig. Han kommer inte att göra dig besviken. Maila honom på: {drogunduspellcaster@gmail.com}
    1. Ta med din pojkvän tillbaka
    2. Ta med din man tillbaka
    3. Ta med din fru tillbaka
    4. Ta med din flickvän tillbaka
    5. Vinn lotteri
    6. Främjande på kontor
    7. hjälpa dig att bli gravid om du letar efter livmoderns frukt
    8. Fullständig bot av någon form av sjukdom
    9. äktenskapsengagemang och så många fler.

    SvaraRadera
  4. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!

    ดูหนัง

    SvaraRadera
  5. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    SvaraRadera
  6. Rất tuyệt vời, cám ơn bài viết của tác giả, mời các bạn ghé Showroom nhà mình coi sản phẩm mới nha:
    Sở hữu ngay bàn cầu âm tường Viglacera V55 có một không hai cho bạn chỉ với 7 triệu 300 ngàn

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg