Jag börjar vakna

Heeeeeej
Finns ni kvar ? 
Tror jag ska väcka liv i bloggen igen , är ni me?
Trädgård mest och mina lottifierade idéer av saker jag hittar
och blir till annat, fortsätter att utreda mitt utevardagsrum
och soooom det hjälp mig i min kamp 
I utmattningsträsket🌺🌺🌺
Välkomna tillbaka till gröna tankar och starksköra känslor
Jag har längtat tillbaka till att sätta ord på mina idéer jag har 
under min sjukskrivningsperiod då fanns inga ord men nu spritter
livet i ådrorna fast jag fortfarande är medtagen såååå 
Är känsla nu att jag lever och inte bara är vida liv
Kramar i lass
                                                                 ❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

  1. Nej men oj vad roligt att du har kommit igång och känner för livet igen. Som jag har saknat dig din trädgård och att kika in till din blogg.
    VÄLKOMMEN tillbaka.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. trädgård och att kika in till din blogg.


    หนังตลก

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg