jag mår bra nu!!!!!!




 

fina härliga hejarklack

 

livet har varit tufft ett tag...2014 kommer inte vara mitt turnummer....

 

att hitta tillbaka till mitt egna jag...

att återigen höra min egen röst...

att tycka om mig själv...

kunna ta emot och ge kärlek...

och så har jag blitt kär, sombaraden!!! 

japp det är vad jag har pysslat med ;)

alltså ett själagym och börjar känna mig hel och gryyyyyyymt stark. har min stora kärlek, mina barn och väldigt utvalda väninnor som själa PTs, livscoacher, hejarklack 

och snart står jag på starkare ben och kan åter ge tillbaka

till de, till er till de som behöver...

 

livet känns skönt nu

jag ser framåt

jag har lämnat det som gjort ont

möter en tid som bara kan bli ljus

umgås med människor på riktigt (har dumpat facebook)

och lyssnar in vad universum vill med mig

jag finns

jag är kär

jag har fått lust att skapa igen

 

varmaste kärlekskramarna

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  1. Välkommen tillbaka. allt har sin tid. Härligt att du mår bra igen och vara den där härliga Lotten igen
    Ha det så gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så exalterad att min man är tillbaka efter att han har lämnat mig för en annan kvinna. Min man och jag har varit gift i ca 7 år nu. Vi är lyckligtvis gift med två barn, en pojke och en tjej. 3 månader sedan började jag märka något konstigt beteende från honom och några veckor senare fick jag reda på att min man ser någon. Han började komma hem sent från jobbet, han bryr sig knappast om mig eller barnen, Ibland går han ut och kommer inte ens tillbaka hem i ungefär 2-3 dagar. Jag gjorde allt jag kunde för att rätta till detta problem men allt till ingen nytta. Jag blev mycket orolig och behövde hjälp. När jag surfar på internet en dag kom jag över en webbplats som föreslog att Dr OGUNDU kan hjälpa till att lösa äktenskapsproblem, återställa brutna relationer och så vidare. Så jag kände att jag borde ge det ett försök. Jag kontaktade honom och berättade för mina problem och han berättade för mig vad jag skulle göra och det gjorde jag och han gjorde en stavning för mig. 24 timmar senare kom min man till mig och ber om ursäkt för de fel han gjorde och lovar att aldrig göra det igen. Ända sedan dess har allt återgått till det normala. Jag och min familj lever tillsammans lyckligt igen. Allt tack till Dr OGUNDU. Om du har något problem kontakta honom och jag garanterar dig att han hjälper dig. Han kommer inte att göra dig besviken. Maila honom på: {drogunduspellcaster@gmail.com}
      1. Ta med din pojkvän tillbaka
      2. Ta med din man tillbaka
      3. Ta med din fru tillbaka
      4. Ta med din flickvän tillbaka
      5. Vinn lotteri
      6. Främjande på kontor
      7. hjälpa dig att bli gravid om du letar efter livmoderns frukt
      8. Fullständig bot av någon form av sjukdom
      9. äktenskapsengagemang och så många fler.

      Radera
  2. Välkommen tillbaka ! Allting har ju sin tid .Massor av kramar till dej goa Lotten .Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att höra det :) Lycka till i livet !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Excellent site I have bookmarked your site..

    SvaraRadera
  5. allt har sin tid. Härligt att du mår bra igen och vara den där härliga Lotten igen
    Ha det så gott


    หนังตลก

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg