japp japp jag är färgstark

hösten är bara bäst, älskar luften, solen, ljuset och färgerna 



flowernecklace finns på INSTAGRAM, 
mycket mycket är på gång där nu använder alla mina sinnen till att skapa unika halsband, kolla där eller på www.flowernecklace.se

 hej

nuså har jag krupit fram ur det grå och jag vet att bara jag kan göra mitt liv färgrikt igen...
fast tack för att ni puttar mig ditåt, peppar, kramas och skarttar och gråter med mig <3

jag är intensiv sa nån-----jag svarar jag är passionerad!
nån annan sa du är känslig-----tack svara jag då, jag är inkännande!
nån sa du är för mycket-----ja svara jag då...eller du för lite ;)

jag har en gåva, jag är känslig men stark...starkskör liksom...
 jag är en high sensitiv person som vill anväda detta till det yttersta,
I got the power ;)


skaffa er en bra dag :)

varmkram

Kommentarer

  1. Härliga du! När nån sa du är för mycket och du svarade eller du för lite. Underbart! Det ska jag verkligen ta till mig. Precis som allt annat klokt du skriver.
    Stora varma kramar till dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg