sådärjaaaaaaaaa...


hej hej hej

nuså ska jag bege mig till lägenheten..känns inte kul! hemskt när man känner att man gjort så fint och får lämna....
men nu är livet såhär och det går liksom vidare fast det inte känns nåt vidare just nu...

har dansat i själen idag, med jordsäckar, koskit och kånkat runt och gjort i ordning.
vi har konfirmation här nästa helg såååå jag kände att jag ville göra extra fint när vi nu väntar massor av gäster :)

ska lägga mig i ett varmt bad för nu ömmar typ allt men det är go ont serru så det gör gött!!!!

varmkram

Kommentarer

  1. Visst är det tufft att lämna det man älskar. Undrar ibland om jag skulle orka det.
    Du har det så fint så jag förstår dig helt.
    Ha en fin vecka i din lägenhet i alla fall.snart är det din husvecka igen
    Kram Meta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg