sen sommarblues...


tjing!
denna sommar har vi suttit just här, på altanen :)
härlig skugga ger taket i bast!



har varit en motståndare till dahlior förr..
nu känns det som jag inte kan leva utan dom ;)
sååååååååå skönt att inte hålla så hårt på  alla priciper!




ska visa er i morgon eller typ i morrn... 
nåt jag pysslat med idag!
har nu tagit en ipren och värmande bad för att...
jag kan nu inte typ röra mig, grrr!

men jag har ju lekt runt i rabatter och flyttat både stenblock och buskar, glömmer då kropp, tid och rum, hamnar i medtitations mood :)

mohahahahahaha
känner mig så glad, stark och livfull
samma känsla nu fast i en mer klämd pose, fniss!
vi hörs när vi hörs!

take care <3
varmkram

Kommentarer

  1. Hej Lotten! Hoppas att ditt bad gjort nytta! Stackare! Det verkar dock som om du har modet uppe iallafall! Gott!!
    Är det små budda figurer jag ser där? Underbar färg på dem!!!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hallojsan!

    Vilken mysig hörna ni har där under skuggan..så fintmed all rost mot de gröna!!
    Ligger hema sjuk och ditt tidigare inlägg ifråm Ockelbo var en reeen energikick för mig!! Tak snälla för ett så sprudlande inlägg!!
    kramkram Sanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg