nordiska trädgårdar 2013




















hej alla sköna gröna :)
har idag trängts på trädgårdsmässan
mycket folk
ojämt
mycket pryttlar
alldeles för lite trädgårdsinspiration
utan det här har blitt mer en köpmässa...

att få igång min vårinspiration
så är betyget njaaaaaaa :(

bästa var 
bakong utställningen
de få idéträdgårdarna
och att vi åkte hela familjen minus 17 åring ;)

sämsta
var
bedövande trängseln
mycket krimskrams

och massor av ställen där man bara fick handla kontant
och så var det typ 3 bankomater totalt
när jag stått i typ en halvtimme i kö för att kunna köpa 3 strutar...ska visa nån dag
så frågade jag efter kvitto
då svarade hon med ett flin och sa
nääää sånt kör ja inte me
näheeee då hajjade jag varför dom bara tog cash...trist!

men nu när jag kommit hem och suttit i karanän ett tag med 1000 intryck med hörlurar på med sköna jazztoner i örat och med bilderna
sååå
jooooooo
startskottet på våren är nordiska trädgårdar!!!!

och mycket var fint fast vi 
sa maken och jag att vi oftast är mer inspirerade 
när vi besökt zetas eller slottsträdgården ulrikdal !!!

jag kommer med fler fina bilder i morgon :)
ha det gött!

varmkram


Kommentarer

  1. Hej Bästaste Lotten
    Tack för en titt på mässan, jag som aldrig kommer dit.....
    de e klart de e VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR nu :)
    å missa nu inte...

    SATURDAY SHOW OFF

    massor med fina bloggar är med...
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för titten.
    Jag var själv på Helsingfors trädgårdsmässa igår och kan instämma med dig, inspirationen uteblev.
    Men nog har jag vårkänslor ändo.
    Linnea

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg