mina små sticklingar....


min lilla guddotter som är 7 år
beundrade en dag min smyckes studio
hon suckade hänfört och sa
-jag älskar dom där blommorna  <3 font="font">

min lilla bella gav mig i den sekunden
idéen
till

bellas small flower necklaces

taaaaaaada min kollektion för de små !

bella är min viktigaste inspirationskälla
och kommer snart och hjälper mig
skapa vidare med sina härliga smakråd!

min tanke..
de ska få de små att sucka av lycka
priset kommer att ligga strax under hundringen
vara handgjorda och helt unika!

snart i web boutiquen!


varmkram


Kommentarer

  1. Har kollat igenom din blogg och kikat runt... Jag blir så otroligt glad av att se dina bilder och jag fylls av en så enorm skaparkänsla. Vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  2. Du är för påhittig,eller 7 åringen som kom med ett sådant bra förslag.
    Ej jättefin blogg Du har som jag kollar på och i varje dag.
    tack och kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg