en dag vid ulriksdal...



hej ni fina!
i mina drömmar så måste vägen till himlaporten se ut så här;)
en gång med tagetes
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jag såg den på långt håll när vi spankulerade en dag på
stockholms underbaraste oas

eller tänk er ett bröllop här ...
gå längs denna gång upp till det ljuva glashuset
huuuuu nu ryser jag :)))
och med en brudbukett av ringblommor, tagetes och krasse
måste fråga tommy om vi kan göra om et....fniss!!!


nu trallar jag brudmarschen,ler!!!!


ni ser, gången med tagetes där bakom...
 leder till denna lilla oas
mmmmmmmmmmmmmmmm
njutdag!!!
varmkram


Kommentarer

  1. Så fint dom matchat tygerna i glashuset med tagetesgången, och du är så sommarfin där bland blommorna. Och just den tagetesfärgen har rönnbären nu.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack såååååååååååååå anna maria, den där platsen gör mig så glaaaa!
      varmkram

      Radera
  2. Vilka fantastiska bilder vännen, du är ju så fin!!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Så vackert.Både blommor och den vandrande tjejen som är så fin.Fina romantiska bilder.MVH

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej gunsan, tack för din goa hälsning <3
      varmkram

      Radera
  4. Dam, dam, tadam...Jag tycker om det där med BRÖLLOPSMARCH! Säkert att din man kan ställa upp på det där (ni är ju redan gifta) och är det bara en liten march med erföljande picknick så...(!) Why not! Om de bara är så lite som glädjer fru Jonsson...Jättevackert, förstår att du går igång på färgerna!
    Nu väntar vi med iver på BILDbevis herr&fru Jonsson...(Ja, finns bröllopsutstyrseln kvar så inte MIG emot...:))))))
    Kram! ZazzaSusanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. du gör mig alltid såååååååååå himla glad min fina vän, nu ler jag! varmkram

      Radera
  5. Vilka underbara färger.vad beträffar vigsel får Ni ju
    göra om det om Ni vill.Det har ju blivit populärt
    liksom att viga om sig.Ta ett prat med din Tommy så
    kanske Ni kan gå gången fra,m igen.
    kram

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!
    Vad vacker du är där på gången! Känn dig stolt över allt du gör. Är ingen älskare av Tagetis men det där var över förväntan fint, skulle nästan kunna tänka mig att plantera nåt i nästa sommar. Jag får ha bilden kvar i mitt huvud.
    Ha det så gott i veckan!
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. en tagetes gör ingen gla men gången här med mängden
      ohhhhhhhhhhh
      ha det gottigott meta, varmkram

      Radera
  7. Japp, du har rätt !! :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg