jag är med klänning....


hejhallååååååååååååååå
oh håll i er
 nu kommer ni se varendaste vinkel av den ljuvligaste klänningar
jag nånsin sett
och jag slog till!!!!

inget tokfynd och inte tokdyr heller
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
jag tvekade lite...en hel natt
och sen åkte jag och köpte den
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
nöjd!!!

den är från noa noas ouletbutik i barkarby
och är i min absoluta
älsklingsfärg
smutsaprikost

jag kommer inviga den på en konirmation
sen ska jag bära den till träskor
gummistövlar
tillfinfint...till vardags på ica
vi är numer ett;)

jooooooooooooooooorå
jag var ju tvungen att tillverka
ett nytt blomsterhalsband till mig själv 
som skulle vara ämnad denna aprikos!

det med sötvattenspärlor finns i webboutiqen











varmkram

Kommentarer

  1. Helt otroligt snygg klänning & dina vackra halsband till...wow!
    Du är såå himla duktig, du har magi i dina händer, vad du än gör blir det vackert.
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  2. Ja den där drömde jag mig bort i förra sommaren i ett provrum!!!!! Blev inte något köp för min del dock då jag såg ut som en havande groda i skitande ställning i den... ny "efter gravid" som jag var!

    Men ljuvlig är den!!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Magiskt fin, vackra bilder. Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Oh wow! This is so me and you too I see! I love your beautiful necklaces too...so girly, pretty and stylish. It looks perfect with this dress. Smiles, Angela.

    SvaraRadera
  5. Väldigt vacker kreation och med dina halsband så blev den komplett...=)

    Ha det bra !!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Så snygg.Du kommer att bli så fin i den och i ditt smycke.Härlig färg.MVH

    SvaraRadera
  7. SNYYYYYYYYG!!!

    Ha en skön nationaldag!
    Camilla

    SvaraRadera
  8. precis min stil, gillar deras kläder! Finns en butik i närheten, när jag är där blir kontot nästan länsat. Men de kläderna jag köper där, används oftast. Passar min stil.
    Fina är dina smycken också, väldigt!
    kram lena

    SvaraRadera
  9. Tooooooookfin, Love it:))

    Ha det bäst fina Lotten!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. vilken underbar klänning...sååå fiiin :-)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  11. Den här klänningen skulle min dotter bli helkär i liksom dina halsband. Jag var in och kikade på den tidigare men måste kika en gång till, lika bra då att lämna en kommentar. Magisk.
    Cia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg