dom här går jag såååå igång på...




hej hallå!
visade ju nya rabatt projektet igår...
här går idéerna runt i skallen
den här första bilden har jag visat förr
äääääääääääääääääääääääääälskar den
och det var där allt började liksom :)



har jag visat den här med kanske..
från förra årets fixa sommar
sååååååååå fet snyggt :)


guuuuuuuuuuuuu
så vacker måste ha ros!

mossa, plattor och staketet
hittad på nätet och kikas på emellanåt

blommor som jag vill se till sommaren



har gått igång på clematis, kolla denna som en lite balettkjol ohhhhhhhhhhhh








sånt här ger mig energi!
ha det bäst ni varma!
varmkram









Kommentarer

  1. Kära vän vilka vackra bilder Du tar,mästerliga.
    Denna tid vi har framför oss kommer inte igen förrän om, ett år,visst är det märkligt.
    Lyssna på Koltrasten och se på Dina bilder är
    underbart.Tack

    SvaraRadera
  2. Åhh! de där moss"plättarna"
    var hittade du dem? hur göra själv..

    SvaraRadera
  3. Åh nej nu gör du ju sådär igen, ger mig kli i fingrarna att gå ut o gräva o göra om hela trädgården :) DU får komma hit o ge mig ideer om vad vi ska göra om :)
    kram Lina
    (cestlavie.se)

    SvaraRadera
  4. En härlig blogg du har.
    Jag kommer gärna tillbaka.

    Birgitta "Björklyan"

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg