lilla vitsippan...





såklart har det blivt en liten vitsippa född i blomsterhalsbands familjen!!!

hej hallå!
efter en dag bland
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassor
av andra på trädgårdsmässan
med
make
4 åring
tonårig dotter
och så lilla mormor
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
då var det lite... lite knepigt emellanåt
att hålla ihop flocken samt hålla alla vid gott humör!

maken blev extra glaaaaa ;)
när jag köpte en
lååååååååååååååååååååång rostig hylla
och ett ett rostigt klematisställ,
vilka resulterade att
vi inte alla kunde åka hem i bilen
ehhhhhhhhhhhhh joooooo
så jag och gustav hamnade på pendeltåget, fniss!
så kan det gå!
i morrn ska jag fota mina fynd :)

varmkram

Kommentarer

  1. Vackra bilder du visar! Ja tänk så tokigt det kan bli, tur ni kom hem iallafall!

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Haha...vad gör man inte för en rostig hylla...jag förstår att maken blev glad;)det var säkert han som fick släpa på den också...men väl hemma och han ser hur fint det blev...tycker han nog att det var värt besväret...ha det gott/Maria

    SvaraRadera
  3. Ja, vad gör man väl inte för en rostig hylla! Härligt vackra bilder!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Det är smällar man får ta...vad gör man inte för ett snyggt klätterstöd;)
    Jätte fina bilder!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg