konsten att hitta glädjen...

hej ni fina!
att ta livet för givet gör vi aldrig mer...
vi gläds
åt det minsta lilla,
vi har skakats om denna vår ordentligt i våra liv...

vi har bara ett liv och jag har ansvar för att göra mitt 
positivt och sprida det så gott som jag kan!
ingen annan....

meningen med livet är inte bara de stoooooooooooora frågorna
som de mänskliga rättigheterna och fred på jorden...
utan man måste ta sig tid och se även de små och njuta här och nu...

som min glädje att få skapa med färger och pärlor
det gör mig
på ren svenska
skitglaaaaaaaaaaaaaaaaaa 






nä hörrni
nu måste jag ut och gräva
vi har stora gröna idéer på G
det gör mig skit glaaaaa med!

ha det bäst,
ta dig tid att krypa ner på marken och dofta
på jord och blommor!
ha en härlig valborg!
varmkram

Kommentarer

  1. Gillar en skitglad Lotten. Go Valborg vännen och njut av blomster och fågelsång. KRAM

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt! Njut av det lilla och ta inget för givet, något man lär sig mer och mer med åldern och livets törnar. Det är gott att bli äldre och klokare!
    Nu njuter vi fina valborgen!
    Kram Eija

    SvaraRadera
  3. Så sant som det är sagt! Jag har upptäckt det nu... Jag lever bara en gång så det är mitt ansvar att göra det bästa av tiden jag har! Stora förändringar väntar hos oss på grund av den insikten. ;) Ta hand om dig gumman!

    Varmaste bamsekramen/ Anna

    SvaraRadera
  4. This really is wonderful article ! I simply love’d it !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg