hjärtlig utlottning...



hej alla varma!
jo idag är jag varm värre...
kom hem från två intressanta konferensdagar med knallfeber
hoppas den lämnar lika fort som det kom!

en reminder om min
alla hjärtans utlottning
ta en lott hos lotten!


ta chansen att vinna ett
av mina egendesignade
blomsterhalsband

det kommer nästan se ut som det här ovan
(det där ligger just paketerat till en sköning)

ALLA är såååklart
välkomna att delta,
med blogg eller utan!
sprid gärna, lotten ler!


1 lott
kommentar eller mejl


2 lotter
GILLA min SIDA
lottens blomsterhalsband-flower necklace
FACEBOOK
tryck på facebook rutan i höger kant och gilla sidan!

3 lotter
gör ett inlägg eller länka med bild på din blogg
till utlottningen

tävlingen håller på till den 28 februari


varmt välkomna!

ha det bäst!

hjärtevarmkram

Kommentarer

  1. Hej Lotten! Va kul med en sån finutlottning. Jag vill vara med så klart. Jag kommenterar och länkar till Dig. Det måste väl betyda TVÅ lotter.
    Hoppas på tur.
    KRAM från Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Visst vill jag vara med och pröva lyckan att få vinna ditt Hjärtehalsband. Då tar jag 2 lotter, Tack.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Är såklart gärna med i din fina utlottning 1 lott.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  4. Det fantastiskt fina halsbandet skulle jag gärna bära.

    Tar 3 lotter och hoppas på en riktigt stor tur.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag tar gärna 2 lotter och gillar dig på FB.

    Hoppas du kryar på dig snart!

    Hälsn. Marie

    SvaraRadera
  6. två lotter för min del
    ha de bra
    susanne

    SvaraRadera
  7. Hej! får man vara med i sluttampen om två lotter tack,kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Herrejisses, jag måste ju bara vara med, tar 3 lotter eftersom jag verkligen gillar vad jag ser! Så snyggt!

    Gillar på FB (Cassandra Hs)
    Och så har jag bloggat:
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/tavla-om-underbart-halsband-28feb.html

    Håller tummarna stenhårt :)
    Kram Cassandra

    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Tar gärna 2 lotter :-)
    Hälsningar Paul

    SvaraRadera
  10. Oj nu var jag ute i sista minuten;) Jag är gärna med och tar 3 lotter, tack!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter , kommentar + länkning och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/28-februari-vinn-halsband.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med,och tar 2 lotter.
    gillat på fb sida med namn Lili Ying.
    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  13. Oj vilket halsband, det här blir jag gärna med på! 1 lott, klem Anna

    SvaraRadera
  14. HEJ! Jag har gillat din sida så det blir 2 lotter, jag hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej Lotten!
    Jag är gärna med och tävlar om det superfina halsbandet!
    Jag tar två lotter,tack!
    Gillar din sida på fb.

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  16. Ljuvligt halsband! Jag är gärna med ännu i sista minuten med 1 lott.
    kram Tini

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg