GOTT NYTT ÅR!!!!


mina fina vänner!
jag har äntligen gjort lite halsband till mig själv
i kväll ska vi till den goaste vännerna och fira in det nya
och jag tror att mina svarta haremsbyxor och svarta sidenblus blir
fint
till
dessa
blomsterhalsband
som känns som marockanska blommor
tusenskönorna får dom heta
med inspiration från tusen och en natt!
************************************************
gott slut och gott nytt år
nästa år ska
jag se till
att jag
ser möjligheter
inte fegar ut
näpp
jag känner
förändringens vind
och
den känns bra
jag är redo
och jag ser fram emot
2012!
varmastekramarna
till er
alla
och vi hörs nästa år, blink!

Kommentarer

  1. GOTT NYTT ÅR Lotten, önskar dig ett riktigt kreativt år.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vill bara passa på att önska dig ett riktigt gott slut och en magisk början på nästa år.

    varmkram Lydia

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År önskar jag dig!! Jag kommer med fröjd följa din underbara blogg 2012 :)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

    SvaraRadera
  5. Tack för allt fint du visat under året som gått.
    Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt år önskar jag dig.Hoppas år 2012 blir ett bra år för oss alla.Kram

    SvaraRadera
  7. Kram fina lotten och gott nytt till dig:)))

    Kråke

    SvaraRadera
  8. TACK LOTTEN FÖR ALLA TREVLIGA BLOGGINLÄGG UNDER ÅRET. SER FRAM EMOT LIKA MÅNGA 2012! GOTT NYTT ÅR!!

    SvaraRadera
  9. OJOJOJ! Vilka bilder du visar i din årskavalkad nu här på slutet av året! Blir alldeles matt av allt vackert, av allt konstnärligt, snyggt du skapar av rost, skrot mm mm. Och dina bilder...du är väl fotoproffs förstår jag?!
    Härligt att få ta del av allt!
    kram Lena

    SvaraRadera
  10. Ett riktigt Gott Nytt År vilja önska dig.
    Kram Mamma C
    Jättesnygga halsband som du gör.

    SvaraRadera
  11. Ett GOTT NYTT KREATIVT ÅR önskar jag dej och ser fram emot att få följa dej även nästa år!
    Vilket vackert halsband - du blir kvällens vackraste!!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Gott nytt år och lycka till med fortsättning av tillverkning av dina vackra smycken! Christina

    SvaraRadera
  13. Kikar in och önskar ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  14. Gott nytt år till dig Lotten!! Jättevackra är de, kommer bli supersnyggt till svart ;)) Ledsen för missen med halsbandet jag skulle köpt men om det är ok försöker jag gärna igen i det nya året ;))
    kram kram
    susanne

    SvaraRadera
  15. Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij.....xxx...



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    SvaraRadera
  16. Very nice blog !!!

    Happy New Year :):):)

    SvaraRadera
  17. GOTT NYTT ÅR!!!
    ....finaste Lotten!!!
    Tackar dig för alla underbara bilder och kreativa idéer under 2011. Önskar dig ett nytt år fyllt av inspiration, god hälsa och glädje! Kram <3 // Sonja.

    SvaraRadera
  18. Kikar in och önskar dig en riktigt got nytt år och en trevlig kväll!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  19. Gott nytt år! Ser fram emot ett inspirerande 2012, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  20. Hej Lotten!
    Önskar dej ett riktigt
    Gott Nytt År.
    Tack för alla fina och inspirerande inlägg under året.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  21. Tjing fina Lotten!

    Kikar in å önskar dig bästaste starten på året!
    Ser fram emot dina kommande inlägg...d vet du!

    Fin Header! Superfin taklampa!!
    Var kommer den ifrån?

    kramis Hilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg