jag har en plaaaaaaaaaaaaan...

hej hallåååååååååååå!
pianot är en av mina favoritmöbler härhemma
lika kul att klinka som kul att pynta på!
julgranar i lammöron är min julmelodi, fniss!
jag har varit på en kurs att coacha team
såååååååååå intressant och givande!
nu så ska hjärnan få vila, lite halsband ska nog bli till!

en tjej berättade för mig igår om att
tex om man stickar så aktiveras samma del i hjärnan som vid meditation
är sååå övertygad om att halsbanden har den effekten på mig, blink!

det här halsbandet är värt en fottosession i dagsljus
sååååååå nedrans fint blev det
linneband i kakigrönt
liten fågelbur
tada
blomsterhalsbandet
lilla papegojtulpan varehär!

beställningar som ni grunnar på som julklappar

vill jag ha så fort som...
shoooooooooooooot
kom med edra önkemål
lotten@rudu.se

hörs och störs!
varmkram

jaaaaaaaaaaaaaaaaa planen då...
nu ska här väggord puts väck!
ska beställa canavastavlor av egna foton
tre tavlor som ska stå där och pryda och täcka
mohahahahaha
min goa vän,anette på adigi i sumpan, jag ringer om beställningen!!!!

Kommentarer

  1. Vilka vackra och roliga saker du har på ditt piano! Gillar lammörongranarna och texten på väggen! Snyggt!

    // AH

    SvaraRadera
  2. Planer ska man ha ! Och fint har du !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Så spännande med canvastavolrna!
    LJuvliga saker på ditt piano, och precis som jag gillar du att klinka emellanåt...!

    Halsbandstillverkning är säkert, precis som min målning då...meditation, som jag hoppas få njuta av när jag kommit iordning här!
    Lycka till med tavlorna!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Tjusigt...!!! Gillar dina granar och även orden på väggen. Förstår dock att man vill göra nytt...så är det...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Nää alltså, jag måste plantera ett hav med lammöron, detta är ju inte klokt. Så mycket fint man kan göra med dem.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara granar;) och du jag tror oxå att göra smycken har samma effekt- jag hinner ju aldrig sitta och fixa några nu ju;( Kramen

    SvaraRadera
  7. Härligt Sickan :)!

    Supersötaste granar!!

    Blir så avis för att du har tt piano!
    Jag har flyttat ner mitt till Mårstens då det inte fick plats...lite tråkigt att sitta där i mörkret å klinka...

    Kramisar Hilla

    SvaraRadera
  8. Vackert på ditt piano:))

    kraaaaam kråke

    SvaraRadera
  9. Hallå där Lotten,
    jaa, vad kul med canvastavlor, det skulle jag också vilja prova.
    Jag kan också tänka mig det där med stickning och meditation, låter helt logiskt, hihi!
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg