en kväll på slottsträdgården ulriksdal...















hej ni fina
jag vill dela med mig till er om en härlig stund jag hade med min mamma och syster
igår kväll!
jooooo det var så att
bjöd in till kundkväll
såååååååååååååååååååååååååååå
adventsmysigt
vi möttes av eldkorgar och levande ljus i mörkret och
 butiken
var så underbart fin  och fylld med levande ljus och adventsfint överallt!

bubbel och snittar i orangeriet till toner av ljuv opera
och dofter av jul
då golvet var strösslat med julkryddor
ni hajjar
underbart var det!

nu äntligen fick jag lite lite lite julaning...
ska känna på det lite i helgen om jag ska adventa till det nåstans!
haaaaaaaaaaa det bäst!
varmkram

Kommentarer

  1. Åh så underbart mysigt det ser ut!

    Tänk om jag hade haft mina MillyGranar där då! Men tyvärr så känenr jag inge där och då är det inte så lätt att komma in med nya designer.

    Trevlig Helg!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Tack för att du delar med dej av den julstämningen.Bilder får fram den Så fint.Blev sugen på att göra lite adventsmys men det får vänta till nästa vecka.Ha det gott

    SvaraRadera
  3. ÅH...blir aldeles sjuk av allt det fina!! Alla kransar, ljus!! Så vackert!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Hej lovely;) Så underbara bilder!!! Stor kram från mig

    SvaraRadera
  5. Kanske ska man sätta sig i bilen och fara söderut, in till Ulriksdal?Det är säkert härligt där även när det inte är kundkväll.Det är ju snart dags att öppna julstämningspåsen.

    SvaraRadera
  6. Åhh, vad mysigt Lotten:))

    Varm Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Där fanns det mycket fint att se!!!
    Trevlig helg
    Mariana

    SvaraRadera
  8. å tack för bra blogg. vad fint hur hittar man dit?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg