pryder mina fönster...


heeeeeeeeeeeeej!
lite lammöron blev kvar efter äggkläckningen av lammöronsäggen...
har ju vääääääääääääääääääldigt svårt att slänga nåt och trädde snabbt en krans av kvarvarande blad
också i mitt fönster
vackert och helt
underhållsfritt, blink!!!

den blå hortensian var jag tvungen att knipsa av härom kvällen,
det var frostvarning och klasarna med de blå är ju underbara att torka

nu står dom i fönstret för att torka
såååååå
vackert!

lite nya blomsterhalsband
i klockrankafamiljen, intresserad
mejla lotten@rudu.se

ha den bästa av dagar!!!
varmkram

Kommentarer

  1. Hejsan Lotten.

    Undrar lite, hur och vad du limmar lammöronen med. Ska lammöronen vara torra osv?

    Ha det fint!
    Rose-marie

    SvaraRadera
  2. Så fint, du har det. Hortensian är ljuvlig! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Lotten!
    Vad jag älskar dina lammöronskapelser!! Skulle göra ett själv i somras men öronen hann o torka. Jag tittar på dina ist och njuter! Dina blomuppsättningar är alltid fina, vackra och personliga. Tack för allt fint du delar med dig av!!
    Må gott!

    SvaraRadera
  4. Så otroligt gulliga lammöronsäggen är.Blir glad av att se dom. Hade lammöron i min trädgård tidigare men inte nu...det ska ändras på till nästa sommar:)
    Hade varit kul att få veta hur du gör dom, eller är det kanske en yrkeshemlighet? :)

    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Oj, så finvärpt lammöronägget är! Ljuvligt och så underbara halsband du gör!
    SEr att utredningen är lika fin som inredning i förra inlägget! Så vackert och snyggt!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Halloj! Bara jag som kikar in och njuter av alla coola bilder. Jag har ju MASSOR av lammöron, vad ska jag hitta på med dom? Du gör ju så snyggt!
    Kram kram
    Susanne

    SvaraRadera
  7. De er skønne dine blå Hortensiaer, mon ikke de beholder lidt af den blå farve.

    SvaraRadera
  8. What a nice Blog! So beautiful impressionen and inspirations! I love your creativity!

    Greetings Sylvia

    SvaraRadera
  9. Kjære Lotten :o)
    Lammøreneggan dine e bære såååå mysig...hihi...ikkje har eg lammøren og ikkje kainn eg lage sånne om eg hadde hatt...mæn hortensia har eg tørka mange kvesta som eg fekk hos søstra mi...syns næst`n dæm e æinda finar når dæm e tørka...bruke dæm overaillt i dæ likkje rø`e huse` i skogen...skal se om eg får tell å lage en krains av kvestan :o)
    Her strekkes dæ lilla tøfla førr harde live` og så har eg byjnnt så smått å jobbe igænn no når fibroen har roa seg aldri så lite...ønske deg en mysig fredag...klæm...Vintagepia

    SvaraRadera
  10. Du har verkligen förmågan att göra vackra saker !

    Hoppas att du också får en fin dag !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  11. Din blogg är så fin, mycket fina bilder. Lammöronen blev ju bara såå söta.
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  12. Vackra bilder, hos mig skrumpnar hortensian bara ihop. Och vilka fantastiskt stora plättar i luften. Blir inte alls avis. Näedå, ut och njut bästa Lotten.
    Trevlig helg
    Annika

    SvaraRadera
  13. Så vackert... njutfullt!!!
    Dina halsband är jätteläckra Lotten!

    Kram Annie (som har börjat blogga igen!) :)

    SvaraRadera
  14. Hej Lotten, tack för din gulliga kommentar. Jag älskar dina lammörons-grejor.... har faktiskt bett min kära syster att skicka ner ett gäng lammöron, så att jag kan pyssla lite fint till jul(har inte så många själv).Kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg