lotten har dragit lotten...





hej ni varma!

denna helg har jag
tagit in alla mina krukor med växter
rätt många 
monsterstora plättar...vet ni dom blommar med små små blommor, ohhh!
ett gäng myrten
två gigantiska olivträd
ja allt ska in i uterummet som nu känns som en djungel, haha!
ont som bara attsingen av allt kånkande
det är liksom baksidan av utredning
men
jag vääääääääääääääääääääääääägrar
göra som dom flesta
"stänga trädgården för säsongen!
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
nu börjar bara en annan typ av utredning
slingor
mossbollar
lammfällar
filtar
och tehörnor
skulle aldrig komma på tanken att göra ett
pressenningpaket av allt
nääää
nött patina och lite skavningar
är ju stilen som jag ändå gillar, fniss!

nu till dagens höjdpunkt, dragningen av vinnaren
av blomsterhalsbandet
lammöra

jag har haft mina goungar till hjälp
tack ebba för alla lappar du skrev och gus för att
du drog lotten...
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
trumvirvel....
annika forsberg du får priset!!!!
största grattis hoppas du och fröken lammöra fattar tycke!
annika jag har ju din mejladress då du inte har blogg men
jag behöver ju din adress så halsbandet snart kan pryda din hals!
1000 1000 1000 tack till er
alla som deltog, jag blir rörd av att nån ens vill
ha ett, blink!!!

nu väntar en höstgryta som maken gjort
mums!
ha det bäst!
det finns många nya blomsterhalsband
nu i
välkomna dit!

varmkram

Kommentarer

  1. Stort GRATTIS till vinnaren!
    Tack för en fin utlottning!
    Trevlig söndagskväll!

    SvaraRadera
  2. Var årstid har verkligen sin skönhet!
    Du är sååååå bra på att plocka fram underbara bilder med allt det ljuvliga du skapar! Blomsterkonstnär Lotten!

    Må så gott!

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. jA NU E de kanske bäst å ta in en del........men de allt lite tidigt..
    GRATTIS till vinnaren :)
    Lotten å lotten , du e lite rolig :)
    å missa nu inte.....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till den lyckliga vinnaren!! Oj, så glad hon ska bli nu!!!
    Vilka underbara buketter!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Grattis Annika, lyckost som vann det fina. Känns i ryggen här också, blev lite kånkande igår och idag, farbror frost kom ju inatt. Men inte stänger vi utelivet för det, blir bara med lite andra saker precis som du skriver.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Åh, grattis till dig som vann, vilken tur:) Såg ditt krukinlägg en del saker kan man ibland inte ha för många av, eller;)?Christina

    SvaraRadera
  7. Meeen määäänniska - vilken vacker bukett!
    Vi ses på tisdag :-)

    Kraaam Mia

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder goa Lotten!!!
    Grattis till din vinnare:)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Jättefin höstbukett! Tänk så mycket man kan hitta fastän hösten har gjort antåg...
    Ha det bäst / Liv

    SvaraRadera
  10. Bara att gratulera vinnaren:)
    Tack för en toppenutlottning, kanske det blir fler framöver;)

    Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Vackra bilder! Här har höstandet av växthuset påbörjats, men än är det växter kvar där.

    Grattis till den lyckliga vinnaren av ditt fina halsband!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnaren. Så jättefina bilder du visar. Önskar dig en skön start på veckan. Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Hej Goaste Lotten!
    Har missat några av dina inlägg men nu har jag läst ikapp....och jag ser att du har fått tråkig kommentar som jag verkligen inte förstår, många andra har skrivit precis vad jag tycker också, så istället för ett långt utlägg så sänder jag en superduperbautabamsestooooooooooooor Kram!
    Du skriver vad du vill på din blogg, det är ju därför jag gillar den i alla fall!!!!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  14. Hon hade tur hon som fick det fina halsbandet!
    Här står utemöbler kvar under vintern, så fint när metallsoffornas rutiga sits blir snötäckt, som ett konstverk...
    Mariana

    SvaraRadera
  15. Hej hej du gooing..;)
    Vad ska jag då använda presseningen till...??..
    *gapskratt*
    Hahaha....himmel så rolig du är!!
    Vi brukar stuva undan möblerna borta i fallfärdiga ladan...men jag gillar din målande beskrivning där av mossbollar, plädar, fällar o te....hmmm...jag brukar försöka mysa till det lite på verandan...men vår trädgård är ju så nedrans stor så det är svårt att få till heela trädgården till nåt höstigt paradis...
    Tack för din gulliga kommentar om vårt skåp och jag ska absolut tänka på dig om vi ska göra oss av med det...fast det ska vi inte...
    Jag tänkte först måla fönstren..
    huuu...nu så här några år senare är jag så glad att jaginte gjorde det.
    Vet du jag skrattade så jag började hosta igen när jag såg scenen framför mig...du med krukan i famnen och din man som helst vill börja grina men inser att det är lika bra att gilla läget...hihi...att du lixom är hopplös...haha....
    Kram på dig tokstolle o tack för att du lättar upp en sjuklings hjärna..;)
    katarina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg