dagen före...


hej ni härliga!
jag är en sån här personlighet som är dagen före...
det är inte så att jag menar att jag är före min tid
utan mer
jag är en sån som liksom genomlever saker
INNAN dom ens händer.
det är inte så att jag är synsk
näääääää
utan mer en scenariobyggare på hög nivå!

i morrn
ska jag och min 15-åring åka till rom
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
har haft det här i tankarna sen vi beställde...i aug,
fnissar åt mig själv och fnissa ni med, det är ok!

ni hajjar att när jag kommer till rom är jag typ klar, haha!
nä skämt åtsido så är det inte rom jag är klar med utan det är det här mankemanget
med att åka flyg
gillar inte alla inchechningar
biljetter som man ska dra ut hemma
(tommy kollade just i min plastficka)
-lotten du har 20 biljetter!?
ehhhhhhhhhh
hängslen och livrem
jag har resfeber hörrni!

coachar mig själv hela tiden
och lite hjälper det men
jag är en hal en att coacha när det kommer till
biljettinchecningsonlineskitmankemang!

tänk en lugn tanke och skicka iväg i morrn uppåt flyget till mig!
ha det bäst ni fina nu hörs vi inte på några dar!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Men gumman det trodde jag inte om dig ;-)
    Det kommer att gå finfint imorron vännen.

    Ha det så härligt i Rom!

    pok Mia

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå hur bra som helst i morgon vid incheckning och flygturen. Innan du vet ordet av är du i Rom :=)
    Njut och må väl!
    Trevlig resa!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis hur du menar med allt incheckningsmankemanget! Det går säkert bra!
    Ha en underbar resa och hälsa Roma!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. åhhhh, jeg forstår dig - men det bliver SÅ GODT når du først er kommet af sted. Ha' en rigtig dejlig tur, og find nogen smukke billeder til os.

    SvaraRadera
  5. Åååå så kul, ha så jättetrevligt ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  6. Det fixar 15-åringen, dom brukar vara bra på sånt där som inckeckning och grejer. Och så roligt och åka till Rom, lyckostar.
    Ha det jättehärligt
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. åååhhh... Roma?? så heldig dere er...! da er man klart full av forventning! var i Roma i vår,en herlig ,herlig opplevelse!!
    klem,magny

    SvaraRadera
  8. Åååååhhh Rom din lyckost! Jag var där för nästan exakt tre år sen (den 3 nov) och blev totalt nerkärad i den staden...vad bra att du har 20 biljetter, då kanske jag kan tjinga en;-) Det kommer att gå kalasbra med incheckning och allt...don't worry.

    Ha det så gott!
    Kraaaaaaaaaaam,
    Regina

    SvaraRadera
  9. Hej!!!
    Då är vi precis likadana....:))
    Kommer gå superbra så klart!!! Ha det så mysigt & njuuuuuuut:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Det kommer att gå toppenbra, blir allt lite avis ha nu det underbart i Rom.
    Kramar Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg