bilder som får igång lotten...



här växer det till några mossiga idéer, hehe!

rost is da shit!


jooooo kan tänka mig att bo här, kan byta ohlalala!

ni varma, hej!
såhär på höstkanten när jag
har mer tid i soffan
så bläddras det ordentligt i böcker som inspirerar
jaaaa ni som känner mig
vet att jag inte tröttnar på
blomsterkonstnären tage andersens
ljuuuuuuuuuvliga
böcker.
här föds egna idéer
från de dova färgerna och rostiga formerna
mohahaha
nu sprakar det av kraft!

näää nu ska jag iväg på
ett kvinnligt affärsnätverk som jag är medlem i
=
en trevlig start på fredagen!
take care!
varmkram

Kommentarer

  1. den där unrnan med mossa är alldeles underbar!
    trevlig helg
    susanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Den siata bilden skulle jag också kunna bo i, helt underbart!
    Ha enbra fredag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Den första bilden...mums. Färgerna är ju helt fantastiska, rost, bly och de rosa,aprikosa blommorna.
    Den bilden får igång mig:)
    Ett kvinnligt nätverk låter underbart...får man fråga vad det handlar om?
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Jag går också igång på de bilderna... Särskilt den med urnan och mossan som tittar fram. Snyggt!!! Så här års är det alltid mycket mosstankar. Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Kære Lotten.
    Tage Andersen kan bare det der :-)
    Ha' en smuk weekend.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder!!! Gillar särskilt krukan med mossa i.....önskar dig en fin fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Man förstå det ;) Urnan med mossa, underbar! Christina

    SvaraRadera
  8. Rostigt är vackert och urnan med mossan är verkligen läcker! Trevligt med nätverk! Vad hittar ni på?

    Kram Annie

    SvaraRadera
  9. Hej igen, tack för dina gulliga kommentarer, jag blir så glad.....
    Klart att du får visa mina julstrumpor, om du vill..... Kram och God natt!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg