UTLOTTNING blomsterhalsband...

...fröken lammöra kan bli ditt!


ta en lott hos lotten...

i dag kör jag igång med en utlottning
av ett av mina
BLOMSTERHALSBAND
många fler finns att köpa i min webshop


blomsterhalsbandet heter


fröken lammöra
är designat och skapat av
lottens gröna
där både värme och
kärlek är invävt
bland
vitt virat linnetyg
pärlor 
silvertråd
keramikhänget är skapat av keramiken ingegärd fälth

passar en varm kvinna som är romantisk!
värde 200 kr

för att delta i utlottning

1 lott= en hälsning i detta inlägg
eller å blomsterhalsbandsbloggen (http://www.lottensgrona.blogspot.com/),
eller mejla

2 lotter = bildlänk med någon av de övre bilderna till
 http://www.lottensgrona.blogspot.com/¨  
OBS länken ska gå till BLOMSTERHALSBANDSBLOGGEN inte hit.
länka på egna bloggen, i högerspalt eller som ett inlägg

3 lotter = lägg till dig som följare
http://www.lottensgrona.blogspot.com/
OBS DET ÄR DEN NYA BLOGGEN
MED BLOMSTERHLSBANDEN som du ska lägga till dig som följare!
**************
om du som inte ´har en blogg vill delta
kan du få tre lotter också genom att skiva en hälsning här eller i ett mejl
sprida det i ett inlägg på sin facebooksida
samt att lägga till dig som följare på
http://www.lottensgrona.blogspot.com/

hoppas nu att det inte det känns krångelkrångel med alla länkningar och så, fniss!
OBS att det är NYA bloggen jag vill lansera och den jag vill att ni länkar till!


utlottningen pågår till 9 okt-2011

för er som inte har tävlingsnerver kan gå in på sidan
HÄR
 och se om det är något av de andra blomsterhalsbanden faller er i smaken
jag är öppen får era önskemål i en beställning
mejla bara, lotten@rudu.se


önskar er alla de 4 Ln...  
 L som i len...
L som i lördags...
L som i lammöronskram från...
L som i lotten
over and out...

Kommentarer

  1. Först ut! Och vill gärna vara med!
    En lott till mej!
    /Irene

    SvaraRadera
  2. Liten Lott hos Lotten Lurar, Länkar och Lyssnar till fågelsång. Lägger mej som följare = 3 Lotter!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med, jättevackert. Ska försöka länka till denna samt att jag redan följer//Camilla

    SvaraRadera
  4. Hei. Jeg vil gjerne være med:) Nydelig smykke.
    Jeg er ofte innom din vakre blogg for inspirasjon og glede:)
    Nå har jeg lagt meg som følger.
    Jeg tar 3 lodder. Følger, Link + kommentar:) Klem Ellen.

    SvaraRadera
  5. 3 lotter hos Lotten tack..!

    : )

    Väldigt vackert halsband!

    KRAM & ha en fortsatt fin helg!

    Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!
    Jag vill ju såklart vara med i din utlottning, jag har ju ingen egen blogg så det blir "bara" 1 lott för mig.
    Ha det bäst!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  7. Vilket ljuvligt lammöronhalsband,självklart vill jag ju vara med på den utlottningen! Du är verkligen duktig på att knåpa!!
    Jag länkar och följare är jag ju redan!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Åh vilket vackert halsband, romantisk som jag är, så är jag ju en given kandidat i din fina tävling. Jag länkar och blir följare, så tre lotter grabbar jag åt mig :) Christina

    SvaraRadera
  9. Hej Lotten! Vilka fina halsband du gör! Jag är jättegärna med i tävlingen! Jag har ingen egen blogg, men har lagt till mig som följare.
    Trevlig helg!
    Mvh Erika

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill vara med!En lott på mig rara Lotten! Kram från Torprosen

    SvaraRadera
  11. Vill absolut vara med på denna utlottning, vilka jättefina smycken du gör, mums

    Kram Annika

    3 lyckolotter till mig:)

    SvaraRadera
  12. Kära Lotten,
    Det vore en ära att få bära ett av dina kärleksfullt skapade halsband och jag ber att få två lotter (kommentar + länkat på min blogg).

    Nu håller jag tummarna allt vad jag orkar.

    Stor kram till dig och hoppas din höst har börjat bra!
    Kram, kram, kram! Helena

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med! kram Emelie

    SvaraRadera
  14. Gomorron
    Wow! Vilken fin utlottning, jag gillar dina halsband. Tar såklart 3 lotter och håller tummarna.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  15. Lägger en hälsning i detta inlägg också då, för att vara RIKTIGT säker på att du ser mig ;-)

    Kraaaam!!

    SvaraRadera
  16. Hejsan!
    Vill gärna vara med i utlottningen, Har just nu lite data krångel, men ska även bli din följare = 2 lotter
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  17. 1.Jag är så gänra med.
    tycker halsbandet är så fint!

    2.har länkat på sidebar i min blogg:
    www.gratishav.blogspot.com

    3.blir följare där med bloggnamn Gratishav.

    Hoppas på tur!
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  18. Jo tack , två lotter till mig .Lämkar o lyssnar gärna flera gånger på fågelsången .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Klart jag är med...går inte missa ;)) Tre lotter tack...följer redan och länkar i min blogg ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  20. Hallol Lotten!
    Å,dina halsband är ju ljuvliga,och detta lammöra var nog det finaste!
    Har ju ett förstås,men man kan ju absolut ha flera;)
    Länkar också till din Gröna.
    Ha det allra bäst.
    kram Anette

    SvaraRadera
  21. Hej hej!
    Nu fick jag en lott...fniss..
    kram Katarina

    SvaraRadera
  22. Underbart halsband. Jag är med och tävlar med en lott!

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vara med i din utlottning. Tre lotter blir det för mig.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  24. Hej hej,
    Jag vill gärna vara med med en liten lott!
    /Kicki

    SvaraRadera
  25. Jag vill gärna vara med, jag tar en liten lott och hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag tävlar gärna:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Vilket vackert halsband jag hittade! Det skulle jag gärna bära! Jag länkar från min blogg, så det blir 2 lotter. Nu håller jag tummarna inför dragningen... Lycka till med försäljningen av halsbanden!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  28. Vill gärna vara med!:))

    Tar 1 lott.

    Kram, Nenna :)
    minuhno@gmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg