min sluss...

...slottsträdgården ulriksdal!



hej ni fina!
här är ett av mina vattenhål...
ett ställe där axlarna åker ner!

ett hav med blommor
får mina tankar att blomma
och energin kommer smygandes tillbaks!

det här är min sluss...
efter en tung arbetsdag
ett stop här så
kommer livsanden tillbaks!

besök
slottsträdgården ulriksdal
och njut du me!






varmt välkommen att vara i med
i min utlottning
av blomsterhalsbandet
fröken lammöra
tryck dig till den
 HÄR!

ha det gott denna härliga söndag!
varmkram

Kommentarer

  1. Hej Lotten!

    Ååå vad jag skulle önska att jag bodde närmare. Vilket underbart ställe!

    Jag är gärna med och tävlar. Jag länkar till dig och håller tummarna!

    Ha en underbar söndag Lotten!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Följare blir jag också ;-)

    SvaraRadera
  3. Vilka vilsamma bilder du har tagit och du skrev så vackert i början så när jag kom till raden där du skrev att det var stället där axlarna åkte ner så var det precis det mina gjorde :) Tack för ett litet andningshål, nu ska jag ta hand om disken... Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  4. alla behöver vi en sluss vännen! Underbara bilder på "din" Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Om jag bara bodde lite närmre så skulle jag gärna åka dit så ofta jag bara kunde. Vackert i alla fall:) Christina

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder från Ulriksdal! Tänk, så mycket som blommar fortfarande - ljuvliga färger!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder från Ulriksdal! Tänk, så mycket som blommar fortfarande - ljuvliga färger!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder från Ulriksdal! Tänk, så mycket som blommar fortfarande - ljuvliga färger!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Hej Gulliga Lotten
    Har aldrig varit där tyvärr......ser underbart ut....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter......
    redan 72bloggar med......
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  10. Skønne billeder.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera
  11. Tack för tipset och påminnelsen !

    Ha det så bra !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  12. For et nydelig sted! der skulle jeg gjerne vært:) Ser virkelig skjønt ut:) God søndag til deg. Klem Ellen.

    SvaraRadera
  13. Jamen då har vi samma sluss du och jag!!! Ska dit och luncha på fredag igen trots 9 mil härifrån. Ett bra sätt att träffa sina vänner på. Du den där paviljongen eller vad man ska kalla den med dagbädden har jag drömt om sen jag såg den första gången för massa år sen. VILL HA!!!!
    Stor kram
    Barbro

    SvaraRadera
  14. Så otroligt vackert, färgerna...
    Tack för dina underbara bilder.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  15. Hvor ser det dejligt ud, bare jeg også kunne komme dér.

    SvaraRadera
  16. Alla borde ha en sluss!
    Amdas lite klorofyll så länge den varar..
    Kram Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg