rensandets tid...

...ger klirr till resandes tid!

tjingeling!
vad kul att det blivit sån succé med loppisenibland är man i ett sånt behov att rensa och denna rensaloppis ska bli till min och kalles fickpengar när vi är i rom.
idag ska det packas grejjor och skickas till alla möjliga hörn av sverige
och några till norge med.
har alltid haft något lite motstånd till det här med att packa...
därav väldigt lite lottensälj på tradera till exempel...
nu ska jag bita ihop och bara göra det
ihhhhhhhhhhhhhhhh, japp det ska funka, blink!

jag är liten mer en mötare om man så säger,
jag har träffat helt underbar människor som kommit hit och köpt från min loppis.
det har varit jättekul!
menmen alla goingar bor ju inte just här såååå det är bara att gilla läget och packa!

jag kommer att lägga ut en heeeel del nytt under helgen!

den som är observant och kika på bilden har borden vid soffhörna blivit
svarta.
kul med förändring!

må bäst varmkram lotten

Kommentarer

  1. Svart är snyggt, och rensa är skööönt! Kramar till min vän <3

    SvaraRadera
  2. Kul att du har fart på loppisen. Mycket bra att dina saker kommer till nya hem och får glädjas av andra. Kramen Marie

    SvaraRadera
  3. Va du är duktig och så fint du har det! Härligt höstig och snyggt med mycke grått! det gilalr jag skarpt!"


    God natt vännen
    /Marina

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du har på din loppis! Själv håller jag också på och avyttrar, så prylarna får vänta för min del, men njuta kan man ju!
    Så fint du har med mörkare detaljer!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Må bäst du med fina Lotten! Vad mysigt med Rom:))

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tänk att man har så mycket som kan förvandlas till fickpengar=) Roligt att det gått bra!

    Fint med de "nya" svarta möblerna.

    Ha en fin avslutning på veckan!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. så fint du har det vännen:)) Alltid kul med loppis...möten med fantastiska människor och härliga skatter att ta med hem:))

    kramis kråke

    SvaraRadera
  8. så fint du har det- snyggt med svarta bord! Kanske lika bara att vänta tills jag har handlat lite mera då;) Kram

    SvaraRadera
  9. Snyggt med svart Lotten! haha du skulle kräkas på mitt jobb då, här packas det jämt ;-) kram Annica.

    SvaraRadera
  10. Vilken mysig hörna du har, skönt med lite mörkare toner när det blir höst.
    Visst är det tråkigt att packa men roligt att packa upp. Tänk så många som blir glada när de får paket ifrån dig. Jag hade så gärna köpt ditt stora kors men jag bor för långt borta för att hämta det :(

    Hoppas du får en härlig helg, kramar Maria!

    SvaraRadera
  11. Superfint verkligen.
    Grattis till lyckad Loppis.
    Underbar plansch du har på vägge, får man fråga vart du köpt den :))
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Gaaahh vad snyggt med det svarta!!!! Undrar om inte jag oxå ska prova en bloppis. Prova och se hur det går...

    Kram Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg