trädgårdsfix...

...på kvällskvisten!

från gavlen,
en glimt in i trädgården grinden är på glänt
då jag och katten findus är på fixarrrunda


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
ni fina varma människor, tack så för alla glada tillrop både här och där
jubel och hjulningar!

idag har jag examinerats till diplomerad coach
en utbildning jag har gått på under våren
det har varit mycket slit men sååååååå
 fanastisk resa, är så nedrans stolt
och glad, för jag har hittat hem liksom!
har nu många tankar om detta och
 hoppas så småninom bli min egen inom detta!
japp  jag tror iaf att det är det som tagit så otrolig plats i mitt huvve,
fyllt hela mig faktiskt så jag inte orkat
med vare sig fota eller blogga.
vi får se...
här e jag iaf idag, blink!!!
hörs vi inte innan midsommar så
ha det bäst!
varmkram

Kommentarer

  1. Åh, vad lummigt och mysigt det ser ut att vara i din trädgård. Christina

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar blogg du har!!! Jag håller med dig om att coaching passar dig mycket bra!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Stort grattis!!! Coach som är ett sånt spännande yrke!!!

    jättesöt kissemissse....

    Glad midsommar till dig också....
    Kram
    /Charlotte

    SvaraRadera
  4. Hej fina Quinna

    jag bara vill önska Dej en Skön Midsommar
    Älskar Din blogg-sluta inte snälla :)

    Kram

    /Louise

    SvaraRadera
  5. Tillykke, tillykke - mon ikke det bliver meget spændende - god midsommerfest.

    SvaraRadera
  6. Grattis och lycka till! Hoppas du kan njuta av din vackra trädgård nu.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Mysmys ala Lotten, grattis till din nya titel, det verkar vara ett yrke för dig!!! Och gullig misse,jg har också två som älskar att hänga med på allt matte gör, de bästa vänner man kan ha... en skön midsommar önskar jag dig!!! Mari.

    SvaraRadera
  8. Men du GRATTIS- du är ju grym, vad kul att du är klar och känner att det är rätt! Jag är klar med min handledarkurs oxå! Vilken härlig bild på din fina katt!!! Ja jag önskar dig en helt underbar midsommar. Stor Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Hej vännen:-)

    Grattis och Lycka till!! Passar dig perfekt....och som vanligt är det lika underbart att läsa din blogg och ta del av alla vackra bilder, härliga texter m.m <3

    Glad Midsommar till dig och din familj!!

    Kram
    Christina Niska Andersson

    SvaraRadera
  10. ett stort grattis till det nya yrket ,coach!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  11. Men GRATTIS vännen !! Himmel vad du är duktig..coach !! Jaa, nya möjligheter öppnas för dig nu !! Toppen, passar dig så himla bra, du var ju med på ett hörn o coachade mig till ett nytt jobb..det glömmer jag aldrig !!
    Kraaam vännen o ha en fin Midsommar helg
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  12. grattis till din coach utbildning!
    glad midsommar
    susanne

    SvaraRadera
  13. Hej fina Lotten! Grattis till diplomet! Jättekul! Stolt som en tupp ska du vara. :)
    Midsommarkramar!

    SvaraRadera
  14. Hej
    Vilken härlig trädgård och ett stort grattis till dig:)
    önskar dig en skön skön midsommar med vänner och familj.
    kram
    andra

    SvaraRadera
  15. Underbar trädgård, fantastisk!
    Grattis till din fina titel och examen.
    Ha en underbar midsommar.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  16. Stort GRATTIS!!! Härliga bilder från din trädgård!
    Ha en härlig midsommar!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  17. Spännande! Lycka till med allt och ha nu en härlig midsommar med massor av jordgubbar och sol!
    Kram,
    Titti på ön

    SvaraRadera
  18. midsommarkramar till dig lotten:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  19. Ett stort varmt grattis!! Härlig känsla förstår jag!!

    Jag önskar dig en ljuvlig Midsommarafton goaste bloggisvän!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  20. Stort Grattis!!! Skönt att känna att du har 'hittat hem' och lycka till i framtiden :o)

    Önskar dig en riktigt härlig Midsommar!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  21. Kikar in och önskar dig en underbar midsommarafton och helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  22. Grattis!!
    Ta dig tid att njuta av skönheten.
    De gör jag genom din blogg. Tack.
    Söt liten misse.

    Kram
    Katha

    Välkommen att besöka min lilla blogg.

    SvaraRadera
  23. Åh, så kul. Jättegrattis till "Coachexamen". kan inte tänka mig bättre coach än dig med hela huvudet fullt av fantasi, idéer, vilt och vackert, möjligheter och nytänk! Du är så fri i din tanke och inte inramad av något staket! Världsbäst då då!!
    Lycka till!!
    //Sonja.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg