sköna gröna...

...maj, välkommen!!!!

 
hej hallå!
vilken dag va!?
har känt flow hela dagen
då känner jag att allt flyter i hjärta och själ
och det inte är en melker dagbu
då allt ramlar och fumlar...
jag har varit på loppis minsann...
det var evigeheter sen jag hade lust till det...
är loppiloppmätt
och skulle kunna hålla en hel marknad själv med prylar som känns passé
ska försöka komma iväg till täby bakluckeloppis nångång här innan sommaren
japp vi får se om tid och lust finns till det..
hitta jag någe
jaaaaaaaaaaa en blomkålsskål lika som mina talrikar mohahaha
spreds i ådrorna då, fniss!

japp tillbaka till dagens flyt...
jag har målat en här och där...nu är jag svart som natten, hehe!

vi föreberder nästa helgs konfirmationsfest
håll tummarna att det blir gräjtans med sol
så det går att sitta ute!
må väl ni fina
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Bara att hålla med, vilken underbar dag vi haft. Jag har "utrett" hela dagen och fortsätter i morgon. Ryggen skriker men jag är lycklig när jag grejar ändå =) och i morgon är det Trädgårdstoppen igen ;) och mer inspiration.

    Nu börjar en fin tid med dina fina buketter. Njuter! Och så bestämmer vi att det blir fint konfirmations-väder. Så blir det!

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  2. Klart det blir fint väder nesta helg! Har planerat med ute konfirmation här ochså!

    Ha en fin söndag!

    Klem Irene

    SvaraRadera
  3. Godmorgon vännen!

    ja vilken underbar tid vi har nu.. finge man stnan tiden om så baraf för en stund

    Man vill bara vara ute..
    så härligt med dessa ljusa kvällar

    Vi år färska räkor igår i växthuset med tända ljus... mm

    Alltid så mysigt att kika in till dig-- även om jag urdåli att kommentera

    många kramar
    Ann-Catrin

    SvaraRadera
  4. ja det är en fantastisk tid nu!
    Ha en härlig söndag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    LOTTENS VITA OCH GRONA

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

    José
    Ramón...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg