fabrikens tisdagstema är...

...en kär pryl!

en ny kär sak är denna vackra rostiga tös, hon heter ebba säger min lille
mmm hon är bra lik vår ebba
den har jag köpt av min goa fina vän, melinda
mig &alice
som var här hos mig idag

tjingeling!
tisdagens fabrikstema ja
här kommer det
tadaaaaaaaaa!!!
om jag ska välja något ...av allt bråte, blink!
så e det pianot...
ljuvlig möbel
härligt att klinka på
ljuvligt med ungarnas upptäcksfärder på
tangenterna...
=
kär pryl!

ha det fin fint goa fina
varmkram lotten

se flera fabrkörers kära prylar HÄR
oooooooooooops höll på glömma

ha det gräjtans alla norska piger och gutter idag
på er härliga dag!

Kommentarer

  1. Ja, vad kan väl vara kärare än just ett gammalt piano! Så mycket glädje ett sånt kan ge och Ebba pryder verkligen sin plats där...!
    Ha en härlig dag du också!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ditt piano är som ett smycke Lotten, förstår att det är en kär pryl!

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Spelas det fortfarande på pianot. förstår att det är en kär pryl och statyetten gillar jag också.

    Ha en fin tisdag! Lissen

    SvaraRadera
  4. Så fin hon var, den rostiga tösen! Ja pianot ja..även min lilla tösabit hade gärna plinkat lite på det! ;-)
    Ha en bra dag!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Ebba är verkligen en vacker flicka som passar helt perfekt på det gamla fina pianot.
    Så snygg bild!
    Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår att det är en kär pryl. Det är verkligen underbart vackert :)
    Ha en fin dag
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Vackert piano och med en massa fina prylar förståss ;o)
    Jag ska ärligt säga att jag har lite svårt att dekorera mitt svarta piano, får liksom inte till det. För svart, för blankt...vet inte!!
    Vill egentligen ha en annan möbel där, men har väldigt svårt för att göra mig av med det. Barnen gillar ju lite pling, plång... :o)

    Ha en riktigt go' dag!
    Kram, Ulrika

    SvaraRadera
  8. Underbar pryl;o)

    Ha en bra dag Lotten!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Åhhhhh hvilken herlig pryl dit piano er...:-)
    Og din Ebba måtte gerne komme og bo hos mig, hun er smuk.

    Fortsat god dag fra Lisbeth

    SvaraRadera
  10. Så fint och pallen till är superläcker....en vill ha!

    kram goa Lotten!

    /Marina

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!
    Så häftigt att du känner Melinda. Jag har köpt en och annan pryl av henne och hoppas besöka hennes butik när vi har vägarna förbi någon gång.

    Vilken vacker Ebba och ditt piano är härligt. Skulle önska vi hade plats för ett. Lilltösen älskar att spela.
    Kram Monica

    PS: skulle bli glad om du vill lägga en röst på min bild i en liten fototävling. Länk finns på min blogg

    SvaraRadera
  12. Hade jag också haft ett piano skulle det definitivt varit min favoritpryl också!
    Ullis

    SvaraRadera
  13. OOOhhh så vackert!! Letar efter ett svart piano med lite patina...så himla fint och vacker bild:)))

    kramis kråke

    SvaraRadera
  14. Åh vilken vacker Ebba och pianot är också vackert!
    Ha en riktigt härlig onsdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  15. Tänk den som hade plats för ett piano! Gärna ett sådant snyggt som ditt. Och lite rost "emellan" tangenterna sitter inte fel. Kan hon spela, dessutom, Ebba? ;);)
    /helena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg