fabrikens tisdagstema är...

...min favoritplats!

tjing ni fina!
idag tisdag är det dags för
inspirationsfabrikens tema
favoritplatsen hemma.

detta är min favoritplats
uterummet och altanen
mmmmmmmmmm!
ser ni,nytt tak på altanen...armeringsnät och stråtak
o
nya gardiner med
i
gasväv i linne
najs najs!

som silduk nästan...
sila skuggor ska dom få göra
som en liten gräns mellan
ute och inne!

må väl idag är det ju tisdagsledigt med gussi
och vi ska ut och lukta på våren
mohahahahahaaaaaaaaa!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Åhh vilket paradis- helt ljuvligt!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Inte svårt att se att det är din favoritplats! Alldeles ljuvligt! Och så fint det belv med nya taket och gardinerna.
    Njut!!!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Så utrolig fint. En herlig favorittplass:)
    Klem

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt à la Lotten;o)

    Ha en skön ledig dag!!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Underbart vackert...förstår att detta är din favoritplats :) Hoppas du får en skön vecka. Kramar från Maria

    SvaraRadera
  6. Så ljuvligt, förstår att detta är din favoritplats nu:)
    Ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Det ser fantastiskt ut ! Så mysigt och vackert !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  8. Hej
    En helt underbar plats du har:)
    härligt att njuta där ute...
    ha en skön sommardag.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  9. Förstår att detta är din favoritplats så vackert!
    Ha en härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. så vackert! ser riktigt avkopplande ut!
    Ullis

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig favoritplats och så fina gardiner! Var har du fått tag i dem?!
    Kramar i sommarvärmen!
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Men duu så läckert! Förstår precis att det är bästa platsen! Gardiner i gasväv i linne??? Var köper du det tyget om du köper det i tyg o inte färdiga?? Frågar jag som kallar mig textilexpert....men behöver tydligen råd även i den saken!! Taket såå härligt. Ja som du sa, du o jag har nog lika smak men du är mycket mer påhittig o kreativ...
    Kram Barbro

    SvaraRadera
  13. Ser alldeles underbart ut!!! Det får mig att längta ännu mer efter vår glasveranda som jag hoppas snart kan bli verklighet ;o)

    Hoppas din lediga dag var varm o skön och full av glädje :o)
    Soliga kramar från mig!
    Ulrika

    SvaraRadera
  14. Nyyyydeli` uteplass...stråtak...lingardina...
    skjønne godt at du stortrives dær
    <3 Tell hælga får eg mett ætterlængta varandadrivhus tell gårs`...så gjænstår dæ å se om mainn får tell å montere dæ...gleeeer meg!!!! Ha en suuuuper vårdag...dæ våres sakte mæn sekkert her i nord og :o)
    Vintagepia

    SvaraRadera
  15. Så vackert du har det på din favoritplats!
    Ja, jag skulle oxå vilja veta var du hittar gasväv i linne! SÅ vackert, skulle passa som solkskydd i mitt växtlusthus!
    Snälla, ge en vink!
    Ha det gott där bland din svajande väv!
    Lena

    SvaraRadera
  16. Ohhh Lotten vilken underbar plats att ladda batterierna på, ser ljuvligt ut. Kramen på dig //Paula

    SvaraRadera
  17. Vilken underbar plats!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg