sol sol sooooooooooool...

...lilla tusselull!!!





tjingeling!
känner mig lätt på foten...
alltså inte lössläppt dårå
utan mer luft i  livslungan...
är på min utbildning igen, där mitt mål är att bli certifierad coach
en lång resa som kommer bli sååååå
spännande och jag känner stor motivation
hmmmmm det var verkligen länge sen...
ahhhh som jag väntat och som jag längtat!

min minsta sol, gustav, och jag var i solskenet och äntligen
hittade vi solarnas sol
tussilagona,
ahhhhhhh som vi väntat och som vi längtat!

jag blir värmd i själen

när väntans stigar närmar sig längtans mål!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Fina tussisar;) Vad för slags coach ska du bli? Kram

    SvaraRadera
  2. so pretty!
    love the rust!
    take care,
    Rosa

    SvaraRadera
  3. Gud så vackert med tussilagon i den fina krukan, du får alltid till det så snyggt.
    Kram på dig
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Härligt goa du!

    Ljuvliga färger i bilderna!!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Så härligt med solarnas sol och du låter verkligen som om du fått en rejäl dos av sol idag! Vilken underbar dag vi fick!
    Vilken härlig tid det är!
    Fortsatt lycka med utbildningen - så spännande det låter!
    Tussilullkramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Tak for din søde kommentar på min blog. Det er altid sjovt at høre fra andre og se andres billeder

    Hav en dejlig aften

    SvaraRadera
  7. Herlige bilder som alltid... Du er flink, fikk skikkelig vår følelse.. Ha en strålende vår helg og god påske. Klem Kristin

    SvaraRadera
  8. Sickna söta tussilago!! Smart att ta en liten 'planta' och sätta i en kruka.... Så himlarns vackert!!

    Åh, så du håller på att utbilda dig till coach.... Mycket spännande!! Har läst en del sån litteratur och 'fuskat' som coach i mitt förra jobb. SÅ kul och utvecklande! Då hade jag funderingar på att utbilda mig och bli certifierad. Men, det blev inte så :-)

    Ha det toppen med solarna :-)
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  9. Underbart inlägg, Lotten!

    Kram, Helena

    SvaraRadera
  10. Så vakre bilder. Hva kaller dere de gule små blomstene? Hos oss heter de hestehov (hvis jeg ser riktig).
    Ha en riktig god natt:)
    Klem

    SvaraRadera
  11. Tjusigt Lotten! Sällan har väl tussilagon varit såååååååå himla efterlängtad som i år;o)

    Härligt att du följer din dröm...kan tänka mig att du är den bästa cochen!!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. åå tussilago!!
    Lycka till med utbildningen.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  13. Ja visst är det underbart med så mycket hopp alla frägklickar av blommor ger? :)

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder från dig som alltid..
    man blir så glad :)
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Tussilago är i mitt tycke inte en speciellt vacker blomma, med den tjocka stjälken. Men det finns nog ingen blomma som ger upphov till så mycket känslor...ha en fin helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  16. När tussilagon blommar känns det bra, lite sockerdrickskänsla i kroppen när man plocker dom första.
    Ha en skön solig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Mysigt med Tussilago!! Har inte hittat några här ännu men de borde dyka upp snart.....:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg