lottens gråa ska snart bli med grönt...

...snart så i allafall!!!

i år ska det bli doftpelargoner i massor
det gröna är i väntan på att grått ska bli varmt...

tålmodigt väntande på det gröna
vaser i längtan till att bli ett med mina buketter...

det grå planket är sååååååååå mycket vackrare när piprankan och klätterhortensian
ringlar där i det grå....

grått stilleben som känns lite anemiskt
vill bli stärkt med gröna sköna blad...

hejhallåååååååååååå!
min allra vitaste period är dåtid...
tänk att jag fasen tänkte vitt ett tag,
målade allt, en del ångrar jag, tur man är förändringsbenägen, blink!

tycker fortfarande att vitt är underbart
men i kombo med nått...
typ grönt, fniss!
 (lottens vita o...jaaaaaaaaaa ni hajjar!

har återgått till en grå bas
som är helt underbart
till
allt mitt
vita
gröna
rostiga
bruna
linnebeiga
svarta..

leve mångfalden!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Det ääär vackert med grått...zink...tenn...grånat gammalt trä...lavar...

    Ha det så gott och lev väl!
    Kramar,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Det är vakert med det gråa som passar/går till så mycket.
    Mariana

    SvaraRadera
  3. Ja vitt är vackrast med något till, inte bara vitt iaf och grått och trä som fått lite väder på sig är såå snyggt till allt grönt!

    Själv har jag en pelargonperiod gärna med terrakotta, men det är jag nog inte ensam om :).

    kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  4. Jag tycker bilderna är otroligt vackra som dom är med. Men visst blir det mer levande med allt det gröna. Och nu går vi ju i väntanstider, så då längtar vi väl särskilt mycket. Snart kommer knoppar och grönt och allt spirar! Tjoho för våren och tjoho för dig, blder i massor vill vi se!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. very beautiful pictures and decoration.


    Lovely Greentings from Germany,
    Mary

    SvaraRadera
  6. Jag är också en trist grå typ men ack så snyggt ihop med andra färger och en superbra basfärg. Älskar gamla brädor och järnkrukor med rostpatina. På söndag öppnar jag upp min nya butik Rut & Signe. Där är det grått! Kram Marie

    SvaraRadera
  7. have a nice time my dear, always I like to look at your blog, big hugh Kathrin

    SvaraRadera
  8. Ja, nu behövs det allt lite grönt så det blir lite studs i det hela. Du har mcyket grått som är oerhört vackert men liksom till mitt svarta blir det sååååå mycket bättre med grönt till.

    Ha det gott!

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  9. Mmmm gillar också det grå, undebara bilder!
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. Du har så otrligt fantastiskt vackra saker så jag blir alldeles matt :))
    Ha en underbar fredag i vårens tecken.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Tycket oxå att det är fint att blanda upp det lite annars kan de blir FÖR vitt! Grått, zink och lite rostiga detaljer mot grönt och vitt är sååååå fint!!
    Kramiz
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg