fabrikens tisdagstema är...

...min favorit inredningsbutik !!!
ohhhhhhh som en karamell vilka ljuvliga ting
hej halllå
dagens tema är favoritbutiken...
min är
mig & alice i säter!!!

tror att just detta är fotat i melindas underbara hem
men antar att buren är från butiken, blink!

både klocka och spiraran står ju lotten på, fniss!


och ljustaken där i rost mmm!

melindas butik utan att visa bilder på barnhörnan det gör man bara inte
den som inte går igång där då har man lekprobelm, blink!!!








ni måste åka förbi melindas underbar butik
mig & alice
i säter om ni är i dalarna
sååååååååååååååååååååååå
mycket fint
och en sån atmosfär
har jag aldrig sett förrut hos någon annan
sen att ägarinnan är helt underbart galet härlig
gör det hela ännu trevligare!!!


nä nu ska vi ut och cykla, jag och min lilleman!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hej Lotten!
    Å vilka underbara bilder du visar från Mig och Alice, som jag tyvärr inte haft tillfälle att besöka - ÄN! :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Sitter här och lyssnar på dina fåglar samtidigt som jag pluggar, perfekt!
    Stor vårkram/Anna

    SvaraRadera
  2. Hoppas jag får tillfälle senare i vår att besöka den så fina butiken!
    Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Hei, Lotten!! Ser ut som en kjempe-flot butikk! Så mye lekkert!!!

    Ha en SUPER tirsdag, vennen!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvaraRadera
  4. Det ser helt underbart! Dit skulle jag gärna åka!..nång gång när jag får vägarna förbi!:)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att få kika in i din favoritbutik...det finns ju så mycket fint!
    Kramen.

    SvaraRadera
  6. Vad kul att få kika in i din favoritbutik...det finns ju så mycket fint!
    Kramen.

    SvaraRadera
  7. Hej Lotten!
    Kul att kika runt vad alla har för favvisbutiker;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Hej
    Oj vilken mysig affär, så mycket som man känner att man bara måååste ha :)
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga grejer:)) Hoppas jag kan ta mig dit nån dag:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  10. Vilken butik, förstår att det är en favorit.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Hej gumman!

    Den butiken har jag läst om många gånger men aldrig haft möjlighet att besöka. Men nångång så...

    Hoppas allt är väl med dig? Har ju haft en längre bloggpaus pga av olika händelser, men nu är jag på G igen :)

    Bamsekramar Viveka

    SvaraRadera
  12. Ja dit bara måste jag åka ser så fint ut.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  13. Mycket godis i den butiken!
    Mariana

    SvaraRadera
  14. Tack för fina kommentaren!!

    Fin inspiration du bjuder på! Har inte haft tillfälle att besöka den butiken men har förstått att det finns en del att vända och vrida på;-)

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram,
    A

    SvaraRadera
  15. hej
    vilken härlig butik där skulle jag kunna shoppa loss.
    önskar dig en toppen onsdag.
    kram Catthie

    SvaraRadera
  16. Oh så mycket fint!! Där skulle jag kunnna stanna en stund =) Bor långt ifrån, men en vacker dag kanske..Kram Mia

    SvaraRadera
  17. Jag säger då det! att sommaren kommer att gå åt med att åka runt landet och kolla mysiga butiker...

    önskar dig en bra dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  18. Hej goaste Lotten!

    Jag ska bara ta mig en tripp dit! Jag skäms över att jag inte besökt henne ännu, men i sommar då ska jag. Kanske vi ska ta en tripp tillsammans dit?

    Massor med kramar till dig! <3

    Anna

    SvaraRadera
  19. Hej Lotten. Skøn butik du omtaler, man kan virkelig få lyst til at købe vildt ind af ting og sager i forårsfarver.
    Mange Hilsner
    Lene/ Summerfield.dk

    SvaraRadera
  20. Det verkar vara en jättehärlig & mysig butik fylld med fina saker det där!! Har aldrig varit där men det måste nog kanske bli en utflykt till Säter nån gång framöver :)

    SvaraRadera
  21. Vilken underbar butik detta verkar att vara. Mums för ögat :) Ha de gott fr Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg