en tår och jag mår...

...om olika tårar!!!




om olika fällda tårar på
en fredag 

trött så ögonen tåras...
gladtår för att någon får jobb efter mycket blod, svett o tårar...
¨på lunchen omkörd av sopmaskin i heeeeeeeemsk blåst saharas öknentårar...
arg aptant i telefonen gjorde att jag iof fick upp mitt låga blodtryck men argtårar är rätt svidiga...
lååååååång sittning på möte, ni vet fredag-eftermiddags-tröttheten....gäsptårar
som så småningom övergår på helt fel ställe i fniss som sen eskalerar i tokfniss...kultårar
hör på radio i bilen, spelas BONY M...herreguuu nu kommer nostalgitårarna med...
gaaaaaaaaaaaaaalen rusningstrafik då hela tågsystemet har stannat...frustrationstårar
väntar väntar väntar på ett svar...hypokondritårar
hämtar gustav som alltid skiner som en sol...kärlekstår mmm jag mår!
lilleman har ritat kyckling...rörd stolt mammatårar
dotters dansföreställning, ni kan tänka er va
le grand tår finale
rena niagarafallet...

sammanfattning av denna fredag
som ett dramatiskt musikstycke där
 varenda sträng har fått spela ut
i känsloregistret...

...det är nu i en fin klang!

må väl varmkram lotten

Kommentarer

  1. Beautiful Tulips! I also luv the vessel. Thank's for sharing.....Julian

    SvaraRadera
  2. Viken dag...hoppas helgen blir tårfri...eller endast glädjetårar som förgyller din dag.

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Härligt du skriver Lotten!!!! Många olika tårar vid olika tillfällen!!!
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten
    Det var många Olika Tårar
    kanske lite Partysugen??
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y


    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  5. Kære Lotten.
    Smukke tulipaner... Må din weekend blive fri for tårer.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt inlägg ! Hoppas du får en skön helg, kram . Nilla

    SvaraRadera
  7. Et nydelig vakkert innlegg..

    nyt helgen O=)
    klemmer

    SvaraRadera
  8. Jag kan inte läsa något med stoltmammatårar utan att fälla egna tårar...hihi...sån är jag!
    Så bra beskrivet om alla fällda tårar!

    Ha en super mysig lördag!

    Kram Anna <3

    SvaraRadera
  9. Mycket känns igen, speciellt stolt mamma-tårar (min kille har fått körkort!). Underbara bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ljuvliga bilder!
    Ha en bra dag
    Ullis

    SvaraRadera
  11. Så underbart du beskriver din fredag och jag gråter lite med dej! HOppas att helgen blev skön och avspänd med mycket gladskratt och sol!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Så fina tulpaner!! Ja det finns många anledningar till tårar...:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  13. Underbara tulpaner vad heter den sorten? sånna vill jag ha i min trädgård annars gråter jag krokodiltårar.

    Kraam Marina

    SvaraRadera
  14. Det är skönt med tårar trots allt, men helst ska det vara av den glada sorten :o)
    Idag har jag á la Lotten-inlägg....kika in vetja ;o)

    Och ha en riktigt skön måndag utan känslosamma tårar!
    Kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  15. Hej Lott!

    Känner igen mig så det där med alla slags känslor..jag kan skratta så jag gråter och gråta så jag skrattar...min morgon började med mamma-tonårsdotterstårar, som avlöstes av jobbigt besked till kompistårar..för att på dagen känna tacksamhetstårar...och sedan på kvällen försoningstårar..och avslutningsvis "meningen med livettårar" till "en unge i minutenprogrammet.

    Tänker på dig och hoppas att du får många glädjetårar framöver!

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg